Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 5 ... 100 101
M@thijs

Ik zie stybar met flip boven de rest staan eigenlijk de 5e man is wel een beetje een vraagteken maar ik verwacht asgreen

Jori

https://www.tuttobiciweb.it/article/2020/01/12/1578760634/deceuninck-quick-step-davide-ballerini-wolfpack
Google translate erover:

What competitions does your program include?
«I start with peace of mind since last year I started in Australia and I ended up in China. In agreement with the team, I begin with Valenciana and Algarve then fly to Belgium for Omloop and Kuurne, then I will return to Italy for Strade Bianche, Tirreno - Adriatico and Milan - Sanremo before taking part in the whole Northern countryside up to Roubaix, to follow Giro d'Italia and then you will see how I will feel ».

Verder is hij volgens mij (van de klassieker DQS kern) de rapste, evt. samen met Asgreen? Hij is normaal laatste man van Jakobsen wat mij dus lijkt dat ze hem wel sneller en handiger inschatten dan Sénéchal. Dus dat kan ook nog wat puntjes opleveren. Verder krijg je in een kern als DQS altijd een kans als je goed bent, zie ook punten Sénéchal en Asgreen vorig jaar. En qua uitslagen hikte hij er vorig jaar al de hele tijd tegenaan. Al geef ik direct toe dat origineel natuurlijk die andere 4 (Asgreen, Jungels, Lampaert, Styby) iets hoger staan.

DQS Kern lijkt me dus: Styby, Lampaert, Jungels, Asgreen, Sénéchal, Ballerini, Declercq/Keisse. Alaphilippe rijdt enkel DDV (waar Styby en Jungels bijv. al niet zullen starten, dus voldoende plek is) en RvV (wat dus wel een plekje gaat kosten, maar met de huidige kern ook 1 plekje nog over was.)

Styby zelf sla ik ook iets hoger aan dan Lampaert en Jungels qua diversiteit zoals ook Strade. Maar Lampaert en Jungels kunnen wel prima alleen op pad en dat heeft Stybar wat minder. En ws heeft Lampaert weer 1 extra koers t.o.v. Stybar (DdV)?

user26858

Er gaat altijd een werker mee met QSD type ala (no pun intended) Declercq/ Keisse, als je er vanuit gaat dat Styby in de bovenste schuif zit met Lampie en Bob daaronder en Sénéchal en Asgreen een plekje zijn opgeschoven, in balans met Ballerini of net daarboven. Boven de supernichten heb je dan nog Vanlerberghe. Jakobsen en Steimle buiten beschouwing gelaten is dit de hiërarchie in het Vlaamse (en Italiaanse) en zal er navenant gepresteerd worden. Oh ja, Ala komt ook nog af en toe koekeloeren in Vlaanderen. Welke Wolfpackers je kiest gaat ten koste van GVA of Naesen of levert je juist Sagan of Van Aert op.

user26858

*superknechten.

Treenert

(*Scorito klassiekerspel-hint*)

Waarom? Zo jammer dit!!!

Yskoud

Cosnefroy

Ragnar Lolbroek

Scorito klassiekerspel hint?

Ajvenema

Ajoh, iedereen die op dit forum zit komt vroeg of laat wel een keer bij die jongen uit. Next!

Cerebral36

Worden we nou echt zo wild van een jongen die het leuk doet in Etoile en ws maximaal 3 ritten rijdt waar hij tot nog toe als beste prestatie 12e heeft staan?

hartstikkebedankt

Aantal sterren en odds voor de Barbero Award graag hier opgeven

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Pfff in de Algarve of Ruta del Sol is er mogelijk een andere goedkope renner die het goed doet. Dan hebben we onmiddellijk een nieuwe hype en waait Benoit vanzelf wel voorbij.

Ab Normaal

'@Cerebral
Tactisch gezien wel ja.

Jommelb

Voor mij de eerste keer dat ik mee ga doen aan dit spel. Hebben jullie tips? Ik merk dat ik echt geen idee heb hoe ik dit moet aanpakken, omdat lang niet alle renners overal aan deelnemen. Is het ergens makkelijk te vinden wie aan welke race meedoet?

Cerebral36

'@Jommel procyclingstats de website :)

M@thijs

'@jommel de prijs heeft niet altijd iets met de kwaliteit te maken en resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Je team volstauwen met vd poel, sagan en flipjes is meestal niet t beste plan

JimKro

Je team volstauwen met vd poel, sagan en flipjes is meestal niet t beste plan

Toch zou ik aanraden om te beginnen met die 3 namen je team in te klikken ;)

Laatst gewijzigd
M@thijs

Ik heb zelf momenteel maar 3 van de grote 5 erin staan zelf. Denk dat dit ook wel een beetje de max is.

Reyn

Parelvissers die van wielrennen houden?
Of wielerliefhebbers die van parelvissen houden?
Ze willen allebei hetzelfde: Zo hoog mogelijke kwaliteit tegen een zo laag mogelijke prijs. En als ze dat hebben gevonden, lekker niet doorvertellen.

Laatst gewijzigd
user27296

Ik heb er 4 van de 5 TOPPERS

Wat is volgens jullie de beste verdeling?

Ik
zou zeggen 10 of 11 kassei (en combi)
5 of 6 heuvel
en 3 of 4 sprinter

Sjonge Jonge

Wie zijn volgens jullie dan de 5 TOPPERS?
Vd Poel
Sagan
Alaphilippe
.......
.......

Wat betreft verdeling, denk ik aan een verdeling van 11 kassei, 6 heuvel, 3 sprinters

user27296

Meer nog voorlopig heb ik 7 renners van 8 duurste renners

dvansteenis

Ik overweeg er zoveel onder de miljoen. Cosnefroy García Hirschi Bouhanni... Die pareltjes zijn zo overschat en zeker dat geheimzinnige gedoe er over. De juiste keuzes maken tussen de dure mannen lijkt me veel ingrijpender. Je moet het “geluk” hebben dat je Sagan weglaat en dat hij nog een paar races skipt, een 3,5 miljoen waar je geen geld voor had tegen de keien klettert en dat jouw keuze voor Stuyven goed uitpakt en hij 3x podium rijdt.

GlennTour

Sagen en GVA zijn toch grote vraagtekens.
Sagen was vorig jaar toch echt niet goed en rijdt dit jaar de Giro. Dat betekent 2 keer pieken op korte tijd.

GVA heeft nu Trentin. Dat kan een voordeel maar ook nadeel zijn. Op dit moment schat ik Trentin hoger in dan GVA.

Verder had ik vorig jaar gezegd Asgreen zeker mee te nemen dit jaar. Maar met Stybar, Lampaert, Alla, Remco en Jungels heeft hij toch nog enkele stevige kopmannen voor zich. Plus het feit dat Asgreen maar 3 ritten meedoet voorlopig...

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Sagen is zeker een groot vraagteken, Glenn. Heb zelfs nog nooit van die man gehoord.

Treenert

Stuyven is reeds genoemd maar wat verwachten we van hem?
Fors verschil in punten wb seizoen 18 vs 19

1 2 ... 5 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.