Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 81 ... 100 101
De Condor van Echt

'@nasibal


*Kuch*

:)

Edit: @jori mag ook best fan zijn van jouw selectie hoor ;)

Laatst gewijzigd
Speedyvreter

Ik wist niet zo goed wat ik met mn laatste anderhalf miljoen moest en heb toen maar Higuita gekozen. Zucht, wat een waardeloze keuze.

Platje

Ik was blij dat Wielerflits hem noemde als favoriet om zo meer mensen hem te laten kiezen, echter maar door 4% gekozen.. wellicht door de prijs van 1,5m maar Woods leek mij de man voor vandaag (moet uiteraard nog blijken met uran en martinez er nog bij)

Ab Normaal

'@Pietje
Kijk, zei toch al dat ik het vaak met je eens was?
Ik heb Woods, maar voor vandaag geen captain gemaakt omdat mijn captains Pogacar, Hischi en Kwiat zijn.
Woods wordt wél captain in Luik.

arjenzvob

'@pietje Zeggen dat er veel wegvalt en vervolgens Benoot noemen interpreteer ik als vinden dat Benoot een slechte pick is. Ik vind hem multifunctioneel en dus zijn geld waard.

Speedyvreter

'@platje Daar ben ik dus ook ingetrapt. Ik dacht: zij weten misschien meer dan ik, maar zijn blijkbaar net zulke amateurs als ik. Woods kon ik niet pakken omdat ik dan een half miljoen overhield, dat kan m'n OCD niet aan.

Don Gielius

Ik wist niet zo goed wat ik met mn laatste anderhalf miljoen moest en heb toen maar Higuita gekozen. Zucht, wat een waardeloze keuze.

Ik ben voor het eerst ooit met restbudget gestart om dit soort drama's te vermijden. De enige upgrades die ik nog de moeite vond waren buiten budget. Zullen wel zien hoe het uitpakt 😁 Kans bestaat dat dit spel volgende week weer de schop op kan dus ga er niet te lang van wakker liggen.

Yskoud

Les 1 bij het Klassiekerspel is altijd meer Quickstep is meer beter.

Pietje Precies

Ah okay @arjenzvob. Ik bedoelde er vooral mee dat het apart is dat sprinters (zoveel) goedkoper zijn dan keienvreters. Scorito lijkt veel prijskaartjes te hebben gebaseerd op het puntenaantal dat iemand vorig jaar pakte. Terwijl het nu een totaal ander spel is.

Ander voorbeeld: in het normale spel had ik altijd Stuyven gepakt. Die lijkt in zeer goede doen te zijn en had denk ik zeer goed gescoord. Maar met deze 9 koersen vond ik hem te duur. Al komt dat ook deels doordat ik tevens een zeer goede Pedersen verwacht.

@Ab Normaal, mooi!

@Yskoud, behalve deze keer. En vrij zeker waren deze keer de ongebruikelijke namen als Senechal en Bagioli mooier dan de groep Stybar, Lampaert, Jungels, etc

Laatst gewijzigd
rev

Dit is me definitieve team:
Van der Poel
Alaphilippe
Stuyven
Kristoff
Kragh
Benoot
Degenkolb
Pedersen
Keukeleire
Kwiatkowski X2
Pogacar X1
Wellens
Teuns
Woods
Hirschi X3
Cosnefroy
Philipsen
Ackermann
Merlier
Walscheid

Poeksel

'@speeyvreter: Op zich is Higuita geen gekke keuze, maar het WK gaf voor zowel hem als Woods toch wel een indicatie van de vorm. Maar je weet nu dat voorbeschouwingen van WF vaak met een natte vinger worden geschreven.

Ajvenema

Stel je voor dat die Vansevenant wint! Wel in overweging gehad, maar niet verwacht dat ie meteen al zo'n indrukwekkende rit zou rijden...

Speedyvreter

'@Poeksel Zeker waar, goeie renner, maar ik had em in de tour ook al. Toen bleek het ook al een kat in de zak te zijn. Blijkbaar ben ik dan de spreekwoordelijke ezel.

Yskoud

Valt me op dat bijna niemand van jullie Bagioli heeft. Was maar 750.000 en ga er van uit dat hij WP, LBL, AGR en BP rijdt.

ditisdavid

Pogacar valt vies tegen. Matige uitslag dit, gezien ik op deze koers had ingezet.

Edit: valt mee, 95.9% met de eerste twaalf.

Laatst gewijzigd
Rob94

Nou, dat is een lekkere binnenkomer voor mijn eerste klassiekerspel. Hirschi, Kwiat en Woods als kopmannen :D

La Primavera

Madouas 11e die staat er! Mooi man!

MrWallie

Bagioli niet genomen omdat ik nergens zekerheid vond omtrent zijn deelnames, @Yskoud.
Hoe duur was Cosnefroy? Toch wel sterk hier op de Hoei.

Poeksel

Cosnefroy, tijdje in mijn selectie gehad, maar hij was te goedkoop :/

Wel Hir-Woo-Kwi in de goede volgorde.

Yskoud

99,7% prima start.

Ajvenema

Blij dat ik Cosnefroy tóch nog een kans heb gegeven. Had 'm bijna gewipt voor Bagioli, Turgis of Dumoulin. denk dat dit toch de betere keuze gaat zijn...

Onze gekke Belgen Teuns en Wellens weer lekker onzichtbaar trouwens.

Laatst gewijzigd
Speedyvreter

Haha, die gast die eerste staat wilde volgens mij heel graag een x ergens de beste in zijn.

MrWallie

AGR gaat niet door. Interview met de koersdirecteur op de NOS nu

Genomico

788 punten, lekkere start. Wellens net 21e, om toch nog iets te klagen te hebben.

Sjas Patatje

584 punten vandaag, lang niet slecht. Woods en Barguil heb ik in mijn team, maar geen kopman gemaakt helaas.

Dit worden wel gekke ritjes, elke keer kijken wie er wel en niet meedoen.

1 2 ... 81 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.