Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 83 ... 100 101
Treenert

Wat heb ik toch eigenlijk ontzettend de schurft aan die f.cking kopmanpunten.(sorry voor de uitspraak).

Een vriend van mij met renners in zijn team als Dumoulin, Valgren, Bol en Aru om maar eens wat voorbeelden te noemen heeft vandaag meer punten omdat hij toevallig wel Hirschi op 1 zet.
Daar sta je dan met Hirschi, Pogacar, Woods, Teuns, Kwiato, Bagioli, en Wellens.

Laatst gewijzigd
Platje

Gelukkig heeft de Scheldeprijs al een plan B mocht het niet in NL kunnen, dan heb ik (nog) niet voor niks geinvesteerd in een aantal sprinters

Poeksel

'@treenert Hij zette dus gewoon de topfavoriet zonder verder nadenken op 1? Zo oneerlijk dat dat beloond wordt!

Jori

Simmons, wow: https://twitter.com/TrekSegafredo/status/1311425530604982273

hartstikkebedankt

Wat zei die jongen dan

rev

Voor zover ik me beetje gelezen heb is hij een uitgesproken Trump supporter. Dat mag hij zelf weten, maar hij had op een tweet gereageerd van @tourdejose waarin diegene zegt van als je Trump aanmoedig dat zij niet wilt dat je ze twitter volgt. En toen had hij met deze emoji👋🏾 gereageerd.

Genomico

Ik heb me er niet in verdiept, maar volgens mij ging het er vooral om dat het een zwarte emoji was. Dat is dan kennelijk als racistisch opgevat? Maar ze geven ook aan dat het gaat om statements (dus meervoud), dus zal nog wel wat meer spelen.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Simmons geslachtofferd voor de woke-politie😬
Vind het een beetje overdreven, zeker voor zo’n jochie van 19...

ivo001

Belachelijk besluit van Trek, en zonde voor Simmons.
Zal op het klassiekerspel niet zo veel invloed hebben denk ik. Meer dan een paar verre top 20 plaatsen had ik niet verwacht.

Yskoud

Behoorlijk dom van Simmons, je moet het wel in de bredere context zien waarin Trek ook onder vuur ligt in de VS omdat ze huisleverancier zijn van veel politiekorpsen voor het leveren van fietsen. Als professioneel sporter die betaald wordt door de sponsor ben je nu eenmaal onderdeel van een brand.

Los daarvan is racisme natuurlijk helemaal geen politiek thema, moet je gewoon niet doen, punt, Ook jongens van 19 niet.

Poeksel

Hij schijnt al eerder gewaarschuwd te zijn voor opruiende tweets. Anyway, ik hoop dat hij nooit meer een resultaat rijdt.

raymankapeens

Maar eigenlijk zegt Trek je mag niet voor Trump zijn? Dat handje mogen alleen donkere mensen gebruiken ofzo? Niet handig maar kan een foutje zijn toch? Maar laat politiek lekker buiten het wielrennen.

Ik zie mezelf niet geschorst worden omdat ik zeg go Rutte toch haha

Westland95

97.1% na koers nummer 1. Eigenlijk ongelofelijk dat Scorito Hirschi maar 1 miljoen heeft gemaakt. Hebben ze die prijzen alleen maar op vorig jaar gebaseerd?

Ajvenema

'@wielerliefhebber: Voor bedrijven als Trek is dit gewoon een financiele beslissing. Laf, maar ergens begrijpelijk. Uiteraard hebben ze niet de ballen om hun contract met de politie op te zeggen, maar een neoprof schorsen heeft gelukkig een stuk minder consequenties voor ze.

@westland, ik denk dat ze niet verwachten dat Hirschi zn vorm zo ver zou doortrekken. Ik ook niet eigenlijk, maar ik heb 'm voor dat miljoen toch genomen:)

RENS9

Geen klassiekers meer voor Gilbert: via Sporza[/url].

Laatst gewijzigd
Ludi

Volgens mij is het (inmiddels verwijderde) tweetje van been polariserender dan de reactie, zou je politieke voorkeur niet moeten uitmaken voor het beroep dat je uitoefend en is alleen de kleur van het gekozen emoji is dubieus. Heftige reactie imo

OT: balen van gilbert. Tegen beter weten in vooral gekozen voor BP en later de RVV en PR, maar met aflassen AGR had ik hem waarschijnlijk al niet meer meegenomen. Helaas

raymankapeens

Jose Been baalt er ook wel van denk ik. Carriere van jochie van 19 beschadigd. Ben blij dat toen ik jong was twitter niet bestond ;)

La Primavera

Zullen we verder de kwestie Quin Simmons hier laten voor wat het is? We komen hier om te poolen (nee Eurosport niet die sport die jullie graag uitzenden)

OT: Wat denken we van Hirschi gaat hij zondag in Luik weer knallen? Ik had hem wel als eerste cap in WP vanwege de bookies, maar raakt die man ook niet een keer moe?

Poeksel

LBL is wat moeilijker te voorspellen dan WP, waar het koersverloop vastligt. De gemiddelde score zal daarom vast een stuk lager zijn. Hirschi lijkt me evengoed een plausibele kopman.

Jasperdewaal11

Nou Gilbert ook voor niks in mijn team dus.

zeewolde

Voor niks ? Dan heb je mazzel, bij anderen kost hij 2.5M

nasibal

Stel je voor. Je klikt Naesen er uit vanwege zijn val in de BB-tour en klikt vervolgens Gilbert er in.

Ab Normaal

Hahaha, Zeewolde, lol.
Ik heb hem ook. Vnl voor de BP genomen.

Rawolf

Voor LBL kopmannen heb ik nu staan

Ala
Hirschi
Schachmann

Zouden jullie Kwiato een plekje geven ten koste van Schachmann?

DKrikk

Kan je ergens zien wat de 'pickrates' zijn van de renners? Zoals in de grote rondes. Ik ben wel benieuwd bij Gilbert...zonde van die 2.5m

Edit: gisteren was het niet mogelijk, maar vandaag als je bij LBL 'resultaten' kijkt, dan zie je ze pickrates van de startlijst WP

Laatst gewijzigd
1 2 ... 83 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.