Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 85 ... 100 101
Starlynk

Ben vooral blij om Colbrelli te zien met goede vorm. Volgens mij niet super vaak gekozen en wel in Team Starlynk. Kon wel een mooie opsteker gebruiken na de wanprestatie in de Giro :p

Ben ook benieuwd naar VDP morgen. Ga hem geen Captain maken na vandaag, maar altijd goed om er bij te hebben!

Rawolf

MvdP kopman voor LBL bij mij, MvdP rijdt alleen als hij weet dat hij een kans heeft om te winnen.

Benzardi

Wat denken de dames en heren van Bagioli morgen?

Hij is 21 jaar en zal naar mijn gevoel er in springen of moet hij werken voor flippie?

rev

Volgens mij zei Mvdp na de race van vandaag dat tie wel heeft afgezien en dat deelname LBL wel t plan was. Kan dus ook gewoon wellicht dat tie em morgen laat schieten.

De Condor van Echt

'@Benzardi Dat hij moet werken voor Flip sluit een plek rond 15-20 niet uit. En QS speelt graag meerdere kaarten. Maar of ik hem kopman zou maken....?

Sjas Patatje

14 mannen aan de start vandaag, ik heb er zin in!! Hoeveel jullie?
Ik ben wel benieuwd wat v/d Poel kan vandaag.

Starlynk

Wow 14.. ik heb er 8! :)

De Condor van Echt

Ik 11. Als ik er meer zou hebben zou ik me zorgen gemaakt hebben over de teambalans, haha!

Ludi

14, dat lijkt me wat veel. Hier 10 volgens mij :p

Pietje Precies

Ik ook 11 stuks, waaronder vd Poel en Pedersen onverwacht.

Ik ben niet helemaal gerust op Alaphilippe. Zodoende Hirschi als captain. Daarnaast vanwege het verwachte weer de voorkeur voor Kwiatkowski boven Woods op de 3e captain-spot. Op basis van de afgelopen jaren geen verstandige keuze, maar we gaan het zien!

Zou een mooie score moeten worden. Hopelijk kan het baasje die de Amstel had gewonnen, zijn frustratie omzetten in een mooie ereplek vandaag: ik reken op je Valgren!

Jasperdewaal11

10 renners ook hier en wel naar nieuws van Greg. Heb hem vaak wel in de selectie maar deze keer dan net niet.

Pietje Precies

Aiaiai eerst Greg, nu Valgren. Wat een pech

rev

Laten we hopen dat flipje nog terug komt naar voren

user27296

Van Avermaet waarschijnlijk schouder gebroken

Sloddies

10 ijzersterke ijzers in het vuur vandaag. En ook allemaal nog in koers gelukkig. Flip, Hirschi en Kwiat als kopman. VDP vandaag nog ff niet.

rev

Man man hoeveel pech kan je hebben. Flip juicht te vroeg en Hirschi schiet uit de pendalen

Sjas Patatje

Haha, wat dom van Flip! Het is Roglic gegund.

ditisdavid

Flip gaat ook nog teruggezet worden denk ik, rijdt Hirschi tegen het wiel waardoor hij uit zijn pedaal schiet en Pogacar ook kansloos is. Heel pijnlijk voor mijn team.

Jasperdewaal11

Flip gewoon een zwiep geven aan hirschi dus die moet gewoon een straf hebben

Rawolf

Alaphilippe als 1e kopman, punten mislopen is jammer maar dit hoort natuurlijk een diskwalificatie te zijn. De regels zijn heel simpel, Als je aan je sprint begonnen bent mag je niet meer van je lijn afwijken.

rev

Yep hij is naar plek 5 gezet

Westland95

Dat scheelt me wat procenten, Ala terug. Hopelijk corrigeert Scorito ff snel.

Sjas Patatje

Het is verwerkt. 799 punten, alsnog content mee! Ik had geen budget meer voor Roglic, maar veel van mijn mannen eindigen in de top 10. Ik mis wel een Schachmann.

arjenzvob

Hoe kan iemand met de naam 'Bow down bitches' bovenaan staan? Wordt er niet gecontroleerd op namen van teams?

rev

Ik ben van 830 naar 797. Dus verliest er er niks mee in procenten. 8 van de 12 renners vandaag in de punten. Zeer tevreden ook 99.4 tot zover.

1 2 ... 85 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.