Had jullie gewaarschuwd voor Ewan! :p
Mijn 1e kopman (Senechal) en 2e kopman (Merlier) in de kopgroep. Helaas Stuyven als 3e kopman en mijn andere mannen die voor verschil hadden kunnen zorgen (Teunissen, Vanmarcke, Colbrelli, Teuns) ook niet mee. Voor de rest dus alleen VDP in de kopgroep. Ik moet dus hopen op Senechal en Merlier op het podium om nog een kans te maken om weer de top 10 in te gaan en bij voorkeur VDP zo laag mogelijk. Fingers crossed!
Dit blijft natuurlijk een vrij waardeloos spel, maar desondanks is de 63ste plek en het bekertje een kleine pleister op de giro wonden. Heb een mooi verdeeld team met vandaag een niet al te beste score met MvdP cap 1, cap 2 Kristoff, en 3 Sénechal. Maar met Asgreen en Merlier in de selectie mede door de 2de plek van Tim toch nog het bekertje kunnen binnen slepen.
Hoe dan ook blij dat het er weer op zit dit jaar.
Toch nog, met dank aan DQS teampunten, een gouden bekertje. 99,4%. moet hiermee tevreden zijn al had er heel veel meer ingezeten.
Prachtig overigens hoe de drie Belgen + Deen an DQS hun zege vierden en bespraken na de finish. Die zouden hopen dat het altijd windkracht 5 of meer was. Wat een kerels.
Iets gezakt naar 99,5%. Zag er beroerd uit met Ewan (x2,5) en Kristoff (x3).
Uiteindelijk viel het met lampaert en die tweede plek voor DeClercq net in een goede plooi.
Tweede gouden bekertje, in Tour net gemist (98,5%) maar ook Giro gaat nu nog goed met 99,4%.
Die COVID-19 tijd maakt tijd voor betere voorbereiding.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.