Sporza Wielermanager

1 2 ... 18 ... 24 25
iMmi04

Grootste dilemma is voor mij Kung of Mads Pedersen.

Kan iemand mij helpen hier een knoop door te hakken en zoja waarom?

Ab Normaal

Mijn laatste dilemma is Page of Louvel.

Pedersen of Kung is afhenkelijk van de rest van je team. Weet niet waar je nog wat mannen tekort komt.
Kung is constanter, je weet waar ie scoort en waar niet.
Pedersen kan helemaal geweldig zijn maar ook een paar koersen helemaal niks.

Maurimaler

Ze rijden elk 6 koersen waarvan ik ze allebei 3keer zie meedoen voor de overwinning dus ze zijn voor mij een beetje gelijkwaardig. Ik ben op gevoel voor Pedersen gegaan

Poeksel

'@sep0r Bij deze aangemaakt: https://wielermanager.sporza.be/join/7nVRpMLdDKlQ

Qua Küng en Pedersen, vorig jaar scoorde de eerste echt veel beter: 222 om 88 punten. De vraag is natuurlijk of Küng nog zo'n seizoen heeft.

Laatst gewijzigd
iMmi04

Het voordeel om te kiezen voor Pedersen is het feit dat ze beide 5 dezelfde ritten rijden waarbij hun 6de rit MSR voor Pedersen is (een monument waar hij vorig jaar 6de eindigde) en voor Kung omloop het nieuwsblad (geen monument) wat mij niet op zijn lijf geschreven lijkt. De omloop rijdt die nu al 6 jaar op rij en zijn beste noteringen waren 9de en 12de en daarnaast voornamelijk buiten top 20.

Toch ga ik voor Kung aangezien het voornamelijk de zwaardere ritten zijn die die mannen rijden en meer in het voordeel van Kung. Pedersen was enkel in Gent Wevelgem beter en dan spreken we ook maar over de 7de plaats.

Het zal Kung worden gezien ik denk dat in de ritten die ze rijden de betere sprintcapaciteiten van Pedersen amper van nut gaan zijn.

Maurimaler

Küng zie ik meer als een zekerheidje, Pedersen is voor de Sporza W.. volgens mij eerder een man die niet vaak gekozen wordt en waar je een verschil mee kunt maken maar positief of negatief dat weten we nog niet

Jeroen Vanroose

Mijn laatste overweging.

Momenteel heb ik Watson & Allegaert maar twijfel of dat wel veel zal opleveren.

Er is mogelijkheid om naar een 5 miljoen te gaan en dan alle 4 de 1 miljoentjes te nemen.
In die categorie heb ik al Wellens, Kragh, Welsford & Meeus.

Vanmarcke lijkt gezien het programma de logische keuze, is ook gewoon goeie renner maar ik twijfel na de berichten dat hij opnieuw ziek zou geweest zijn.

Silent Hill

Om zeker te zijn: Pogacar (11M) later inbrengen, dan kost hij 13M ? Dat zou een kostelijk plan zijn.

Imtabido

Pogacar kost officieel 12,5 miljoen als je hem erin wil wisselen. Maar dat kost je dus eigenlijk 13 miljoen inderdaad, tenzij je een half miljoen vrijmaakt uit een extra wissel.

KV

Bij een 1 op 1 wissel wel. Maar wordt afgerond op 0,5 naar boven dus hij kost eigenlijk 12,5 dus als je het met een dubbele wissel doet en je wilt bv ook een 5m inbrengen (die dan dus 5,5m zal kosten), dan heb je genoeg aan 18m. Dus dan bv 2 van 9m eruit halen of WVA/VDP + een 6m.

KV

'@Jeroen

Heb er ook 3 van jouw groepje. Enkel Wellens krijg ik er niet in of ik zou hetzelfde als jou moeten doen. Heb er drie van 3m (oa ook Watson) die ik wel wat zie sprokkelen in de sprintkoersen. Dus ik laat het zo denk ik.

Vanmarcke had ik er van in het begin in, maar zag dan al vorig weekend dat hij ziek was dus dan eruit gegooid.

Andere interessante van 5m zijn voor mij Powless en Rota (die ik er ook lang in had) of misschien wel Theuns als hij sprintkopman zou zijn.

Silent Hill

Snap ik. Je zou hem eigenlijk met een 2de half miljoener moeten wisselen om minder verlies te maken. Thx.

Silent Hill

Het was weer leuk deze morgen 😊

We volledig laten meeslepen in het ziekenverhaal Kristoff icm het leuke SKA intervieuw. 2M winst die van pas komen om (pas) voor DDV Poga er in brengen voor een foute/tegenvallende/uitgevallen keuze.

Masterplan of last minute paniekwissel ?
Antwoord volgt.

Poeksel

Ziekenverhaal Kristoff? Maar SKA lijkt me sowieso een goede voor 5M.

Ik heb 1M over, maar daar helemaal geen strategische gedachte achter. Maar de enige die ik uit mijn selectie wilde halen was Quick en de puntenwinst die dat zou geven leek me beperkt.

Jeroen Vanroose

Turner ligt er al uit, hopelijk niet te erg. Gisteren pas ingebracht.

Poeksel

Ik ook, en ik speel hem in al mijn spellen. Maar ja, dat hoort helaas bij wielrennen, hopelijk valt het mee inderdaad.

Jeroen Vanroose

Fractured elbow, dat is volgens dokter Google is dat 3 a 6 weken.
Is dat realistisch? Binnen 4 weken is het E3..

Poeksel

Ja, wisselen of niet, dat is de vraag.

Jeroen Vanroose

Ik zal wachten aan E3. Hoogstwaarschijnlijk hebben we dan al update.

Als blijkt dat hij dan niet meer zal rijden lijkt Jungels wel interessant met zijn Vlaams & Waals programma.

Jeroen Vanroose

Ik twijfel om Mike Teunissen erin te brengen voor Turner.

Aan ene kant is het heel vroeg, aan andere kant staan er momenteel 8 koersen voor hem op programma, dat zijn er 4 meer dan de voorziene Waalse transfers. Waar hij er trouwens 2 van zou rijden.

Ik ken hem echter niet zo goed, zijn resultaten begin dit jaar zijn niet zo denderend maar is toch mede kopman en lovende kritieken vanuit ploeg.

Wat denken jullie over hem?

KV

Ik verwacht er niet zo heel veel van... Als Bini terug is, zal die onbetwiste kopman zijn. Dan blijft Samyn en BP over. In Samyn kan hij inderdaad wel punten pakken, voor de rest zie ik hem niet veel scoren.

Mijn plan was om tegen Strade Wellens in te brengen ipv Turner als hij tegen dan niet ziek of gevallen was, omdat ik hem gisteren toch niet in de punten verwachtte... Dit valt wel even tegen.

jenzrscl

Gewoon tirreno en parijs afwachten zou ik zeggen.. stel dat daar een grote naam valt.. of erger je vervanger.. sta je daar dan.. voor een rit als samyn moet je niet te gek doen.. want dat is meestal open koers, dat vaak een aanvaller wint..

Sloddies

Ai ai, had ik 3 mannen in de kopgroep (Stuyven, Campenaerts en Biermans, worden ze verdorie ingehaald. Had ik een mooie sprong voorwaarts kunnen maken. Nu alleen Theuns en bonuspuntjes voor Vocsnor.

Jeroen Vanroose

Bij mij was die kopgroep ook perfect geweest, helaas..

Strade met 4 starters ook niet geweldig.

Ik mis Mohoric, Valter ook. Maar als ik Mohoric wil moet ik bv al Campenaerts/Turner + Stuyven wisselen om die 2 erin te krijgen. Lijkt me niet echt rendabel.

Ab Normaal

Dit spel en ik liggen elkaar niet.
Zit je dan weer met Turner, Matthews en Pidcock.
En zo gaat het ieder jaar.

1 2 ... 18 ... 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.