Het voordeel om te kiezen voor Pedersen is het feit dat ze beide 5 dezelfde ritten rijden waarbij hun 6de rit MSR voor Pedersen is (een monument waar hij vorig jaar 6de eindigde) en voor Kung omloop het nieuwsblad (geen monument) wat mij niet op zijn lijf geschreven lijkt. De omloop rijdt die nu al 6 jaar op rij en zijn beste noteringen waren 9de en 12de en daarnaast voornamelijk buiten top 20.
Toch ga ik voor Kung aangezien het voornamelijk de zwaardere ritten zijn die die mannen rijden en meer in het voordeel van Kung. Pedersen was enkel in Gent Wevelgem beter en dan spreken we ook maar over de 7de plaats.
Het zal Kung worden gezien ik denk dat in de ritten die ze rijden de betere sprintcapaciteiten van Pedersen amper van nut gaan zijn.
Mijn laatste overweging.
Momenteel heb ik Watson & Allegaert maar twijfel of dat wel veel zal opleveren.
Er is mogelijkheid om naar een 5 miljoen te gaan en dan alle 4 de 1 miljoentjes te nemen.
In die categorie heb ik al Wellens, Kragh, Welsford & Meeus.
Vanmarcke lijkt gezien het programma de logische keuze, is ook gewoon goeie renner maar ik twijfel na de berichten dat hij opnieuw ziek zou geweest zijn.
'@Jeroen
Heb er ook 3 van jouw groepje. Enkel Wellens krijg ik er niet in of ik zou hetzelfde als jou moeten doen. Heb er drie van 3m (oa ook Watson) die ik wel wat zie sprokkelen in de sprintkoersen. Dus ik laat het zo denk ik.
Vanmarcke had ik er van in het begin in, maar zag dan al vorig weekend dat hij ziek was dus dan eruit gegooid.
Andere interessante van 5m zijn voor mij Powless en Rota (die ik er ook lang in had) of misschien wel Theuns als hij sprintkopman zou zijn.
Ik twijfel om Mike Teunissen erin te brengen voor Turner.
Aan ene kant is het heel vroeg, aan andere kant staan er momenteel 8 koersen voor hem op programma, dat zijn er 4 meer dan de voorziene Waalse transfers. Waar hij er trouwens 2 van zou rijden.
Ik ken hem echter niet zo goed, zijn resultaten begin dit jaar zijn niet zo denderend maar is toch mede kopman en lovende kritieken vanuit ploeg.
Wat denken jullie over hem?
Ik verwacht er niet zo heel veel van... Als Bini terug is, zal die onbetwiste kopman zijn. Dan blijft Samyn en BP over. In Samyn kan hij inderdaad wel punten pakken, voor de rest zie ik hem niet veel scoren.
Mijn plan was om tegen Strade Wellens in te brengen ipv Turner als hij tegen dan niet ziek of gevallen was, omdat ik hem gisteren toch niet in de punten verwachtte... Dit valt wel even tegen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.