Sporza Wielermanager

1 2 ... 30 31 32 33 »
pirazzi

Geen punten voor Johannessen maar dat komt omdat ik Anders had gekozen ipv Tobias. Een onoplettendheid.

pirazzi

Evenepoel gaat in de bus voor etappe 15, geen transfers meer over. 

Gibo

Eerst Philipsen eruit voor Almeida die ook weer uitvalt. Deze ochtend skjelmose ingebracht omdat ik dacht dat ontsnappingen kansen gingen beginnen krijgen... verder had ik ook van eetvelt die ik door zijn valpartij uiteindelijk vervangen heb. Kortom: nog meer dan een week te gaan en al vier uitvallers (Evenepoel) en een vijfde valler die niet meer vooruit geraakte ...

pirazzi

Gaan jullie ook de Tour de France Femmes '25 spelen? Zo ja komt daar dan ook een minicompetiie van Wielerflits?

pirazzi

Nu ik een team voor de Tour de France Femmes heb gemaakt kan ik mijn Tour de France Hommes team niet meer terugvinden.

Ecko

Ik heb te weinig verstand van vrouwen (wat wielrennen betreft ;)) Mijn mannenteam stond halverwege op P100, inmiddels nog net binnen de 2000. Vandaag alle ballen op Armirail.

pirazzi

Inmiddels weer gevonden, heb Wellens als kopman vandaag en bij de vrouwen Vollering.

Poeksel

Ik volg het vrouwenwielrennen wel en doe ook mee. Ik vind wel dat het budget erg ruim is. Ik heb 3M over en in eerste instantie wilde ik Kopecky niet nemen (Reuser heb ik sowieso niet) maar dan hield ik wel erg veel over. En ik heb nu alleen Eline Jansen (2M) als pareltje en dan nog Vinke (3M, twijfelde tussen haar en Bego en Bunel, een van de drie gaat wit pakken). 

Geen minicompetitie aangemaakt overigens.

pirazzi

Dit spel is anders dan bij de mannen. Geen bus. Of er wel transfers mogelijk zijn moet ik nog bekijken want heb Reusser.

Poeksel

Twee transfers zijn er mogelijk. 

Gibo

Ik ken iets van het vrouwenwielrennen maar niet veel. Enkel de grote namen, geen pareltjes. In dacht ook eerst kopecky te skippen maar had inderdaad veel geld over dus heb ze er toch maar in geklikt...

Heb ook geen reusser maar ook geen niewiadoma. 
longo borghini viel me tegen...die heb ik wel

pirazzi

Vandaag heb ik Lorena Wiebes als kopvrouw gekozen.

pirazzi

Lorena Wiebes wint ook de etappe, lol.

Joachim

De mannen: het zag er goed uit na rit 3 (top 1000), maar dat was vooral door punchers Alaphilippe en Grégoire die daarna niet geweldig scoorden, of toch niet vergeleken met andere 4M als Onley en Johannessen die ik niet had. Ik heb Onley net als Lipowitz en Gall nog wel ingebracht, maar niettemin verloor ik vooral in de bergritten terrein. Uiteindelijk 17641e geworden.

De vrouwen: slechte start met de gevallen Lippert als kopman in rit 1 en geen Vos en Ferrand-Prevot in mijn ploeg (8211e). Normaal ben ik niet van de snelle paniektransfers, maar voor aanvang van rit 2 heb ik Kopecky al gewisseld voor Vos en dat lijkt toch verstandig geweest te zijn (2705e na rit 3). Meevaller is dat ik Reusser en Kool niet heb (had over beide wel getwijfeld). Longo Borghini heb ik helaas wel, die zal ik dan weldra wisselen voor Ferrand-Prevot (of Gigante of Rooijakkers, ik wacht nog even af). Dan ga ik wel met 6M of zo restbudget zitten waar ik niks meer kan mee doen, maar ja niks aan te doen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

16594e bij de mannen geworden...  bij de vrouwen 33e zonder nog transfers gebruikt te hebben. Achteraf had ik Van der Breggen in plaats van Kopecky moeten kiezen, maar ja, dan had ik 6M over.

Poeksel

Voor vandaag lastige keuzes: ten eerste de kopvrouw, ik ga maar voor Vos. Ten tweede: Kopecky wisselen of (nog) niet? Met Vollering is het ook afwachten, ze zegt ok te zijn, maar als ze niet ok is zou ze dat ook zeggen.

pirazzi

Kopvrouw Vos terwijl WielerFlits in de voorbeschouwing Le Court meer sterren gaf? Zij is dan ook mijn kopvrouw.

Gibo

vraag me af welke klimster in Best toevoeg: gigante, van der breggen of rooijakkers?

ik zou op basis van de giro voor gigante gaan maar ze wordt wel heel snel op kop gezet voor le court. Je zou denken dat ze dat niet zo snel doen als ze echt in gigante haar klassement geloven. Het dalen lijkt ook een probleem te zijn.

pirazzi

Dit spel ben ik vergeten voor de Vuelta.

LeoR 16

Gaudu was voor 4M een koopje :)

Limal

De Tour had ik aan me voorbij laten gaan (vanwege die dagelijkse ploegopstelling die ik altijd enkele keren vergeet), op vrijdagavond toch snel een Vuelta-team bij elkaar geklikt. Vanochtend stond ik op het punt om Zinglé te vervangen door Gaudu, maar omdat ik vandaag eigenlijk geen extra renner nodig had dacht ik "toch maar even wachten met die eerste wissel..."

Laatst gewijzigd
Gibo

Had je dan een miljoentje op de bank gehouden? Want ze waren beide 4milj aan het begin dus zingle kost nu 4.5.

hier jammer genoeg Bernal op de bank gehouden, de finish toch wat onderschat. Anderzijds wel blij met zijn niveau want twijfelde lang over zijn selectie.

Limal
Gibo
Had je dan een miljoentje op de bank gehouden? Want ze waren beide 4milj aan het begin dus zingle ko...

Ik had een miljoentje over, ja. Voor morgen zou ik hiermee bvb Vernon kunnen inbrengen, maar ik blijf denken dat het beter is om te wachten tot een van de grote kopmannen zou uitvallen en/of bekend is wie vol voor de bergtrui gaat. Zal je zien dat Vernon morgen wint van Pedersen en Philipsen :)

1 2 ... 30 31 32 33 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.