Sporza Wielermanager

1 2 ... 29 30 31 32
John Bon

Weinig actie hier maar toch even polsen. Hoe kijken jullie naar de transfers? 
Welke wissels hebben jullie gepland. Ergens denk ik om Kooi te switchen voor Tiberi bv maar dan zie ik bv ook die laatste dag sprint en twijfel ik. 

Ik heb sowieso Tarling die eruit gaat na vandaag. 

Laatst gewijzigd
Nijmos

Hier ook tarling op de nominatie voor een wissel..had ik graag gedaan voor del toro maar dat is een miljoen te duur

Arry1338

Ik heb ook Tarling gewisseld voor Fortunato. Dat is m'n eerste wissel.
Verder heb ik nog niemand verloren, en zie ik ook niet meteen namen ertussen staan waar ik ontevreden over ben in verhouding tot hun budget. De meeste mannen in mijn team moeten zich in de komende twee weken nog laten zien, maar daar is ook het profiel naar. 

Ik heb Pedersen, Ayuso, Roglic, del Toro, Kooij, Pidcock, Tiberi, Ciccone en nu ook Fortunato door de wissel. Dat zijn volgens mij op dit moment de renners waar we niet omheen kunnen. In ieder geval voor de komende dagen. Maar we zullen zien dat Tarling mogen tegen alle odds in weer in de kopgroep zit en top 5 rijdt ofzo, dat geluk heb ik altijd... 

Laatst gewijzigd
Gibo

Ik heb zondagavond nogal snel Pidcock eruit gedaan voor Del Toro omdat hij zowel roos als wit draagt. Zou ook wel eens kunnen tegenvallen als Pidcock in de vlucht begint mee te gaan. 
verder wacht ik tot begin week 3 om wissels te doen, ik denk dan WVA te wisselen omdat zijn kansen dan wel op zijn denk ik. In combinatie met Tarling kan ik dan twee topklimmers toevoegen voor de slotweek.

De vierde transfer weet ik nog niet, spaar ik voorlopig voor uitvallers. 

pirazzi

De punten voor etappe 10 staan er nog niet.

Limal
pirazzi
De punten voor etappe 10 staan er nog niet.

Bij mij wel.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Ja nu wel, misschien moest ik de pagina verversen.

Limal
pirazzi
Ja nu wel, misschien moest ik de pagina verversen.

Ja, de site is regelmatig een beetje nukkig... Nu valt het nog mee, maar bij het klassiekerspel met een mannen- én vrouwenspel was het nog erger.

On topic: mijn team doet het zo matig dat ik zelfs niet meer gemotiveerd ben om wissels te doen 😅  Ik ga ze opsparen tot er uitvallers zijn, of tot het einde om ontbrekende truiendragers erin te krijgen.

John Bon
Gibo
Ik heb zondagavond nogal snel Pidcock eruit gedaan voor Del Toro omdat hij zowel roos als wit draagt...

Ik heb net dezelfde wissel gedaan :D Was wel even zweten na de het eerste tijdsopname toen Ayuso al een derde van de tijd er had afgedaan :D 

Zeker geen slecht idee om in laatste week WVA te wisselen eigenlijk nog niet bij stil gestaan en Fortunato was ook mijn idee om erin te klikken. Momenteel sta ik in de top 1000 dus ik doe het niet slecht. 

Laatst gewijzigd
pirazzi

Zojuist werd op Eurosport gezegd dat Paul Magnier morgen naar huis gaat. Dat wordt dan mijn vierde transfer. Maar Magnier zit niet in mijn team, althans niet bij dit spel. Gelukkig maar, dan kan ik eventueel nog Roglic transfereren.

Laatst gewijzigd
pirazzi

2437ste geworden in "plaats algemeen" en derde in de minicompetiie Wielerflits. 

Gibo

Veel goede renners aan lage prijzen maar het is natuurlijk de tour. Ook goede renners hebben het moeilijk om in de punten te rijden.

Je hebt alleszins de mogelijkheid om veel toppers te nemen.

Ik heb voorlopig Roglic aan de kant gelaten om eventueel later (als hij de eerste 10 dagen overleeft) in te brengen voor een sprinter of WVA/MVDP. Ik hoop maar dat hij niet terug gaat punchen als vanouds maar dat heeft hij dit jaar eigenlijk echt nog niet gedaan...

Nijmos
Gibo
Veel goede renners aan lage prijzen maar het is natuurlijk de tour. Ook goede renners hebben het moe...

Ik heb zoiets in overweging met Vingegaard.

Poeksel

Hebben jullie het pareltje voor 2M al gevonden? Anders even kijken naar de uitslagen van de voorbereidingskoersen.

Limal

Ik denk dat ik maar pas voor de Tour-editie. Bij de Giro namelijk al na rit 6 een eerste keer de ploegopstelling vergeten te wijzigen en na de derde keer was de interesse wel weg 😅

John Bon
Poeksel
Hebben jullie het pareltje voor 2M al gevonden? Anders even kijken naar de uitslagen van de voorbere...

Als je het hebt over berckmoes ik denk dat iedereen die wel op de radar heeft. (werd ook genoemd in sporzapodcast)

Poeksel
John Bon
Als je het hebt over berckmoes ik denk dat iedereen die wel op de radar heeft. (werd ook genoemd in...

Ook interessant, maar de renner die ik bedoel heb ik letterlijk genoemd ;)

Laatst gewijzigd
KV
Nijmos
Ik heb zoiets in overweging met Vingegaard.

Maar Jonas er in krijgen betekent al een dubbele wissel. Kost jou 12,5m.

Poeksel

Minstens 15 miljoen zelfs, want je moet ook nog een tweede renner kopen. Alternatief is 3M (of 4M) overhouden aan het begin en dan Philipsen of Merlier voor Vingegaard wisselen. En in het eerste geval balen als Philipsen etappes 11, 15, 17 en 21 wint.

VincentK
Poeksel
Ook interessant, maar de renner die ik bedoel heb ik letterlijk genoemd ;)

Geen idee wie het buiten Berckmoes kan zijn. 
Vertel het anders gewoon.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Die is het inderdaad!

Gibo

Ik zit nog wel wat in de knoei met mijn sprinters.

Eerst had ik Philipsen, Merlier, Milan. Sinds de selectie van Bora gekend is wil ik er eigenlijk sowieso Meeus bij omdat hij prijskwaliteit wel een koopje lijkt. Echter heb ik Fomo om één van de drie anderen te schrappen voornamelijk uit schrik voor het missen van de dagelijkse punten voor de groene trui. Philipsen, Merlier, Milan EN Meeus lijkt dan weer budgettair wat lastiger gezien het beperkte aantal sprintkansen. 

Silent Hill

De Tour is duidelijk afgelijnd, volgens mij kan je daardoor makkelijk starten met alle sprinters. "Voordeel" is dat Philipsen (waar ik het minst van verwacht) best duur is en daardoor makkelijk in te wisselen is voor de juiste AK-man, of de AK-man die nog op de fiets zit: Roglic, Lipo, Almeida, Skjel of diegene die je nog niet in je ploeg had.

Gibo
Silent Hill
De Tour is duidelijk afgelijnd, volgens mij kan je daardoor makkelijk starten met alle sprinters. "V...

Wat definieer jij als alle sprinters? De grote drie of nog aangevuld met Meeus?

pirazzi

Aangemeld bij minicompetiie, nog maar 2 deelnemers.

1 2 ... 29 30 31 32

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.