Sporza Wielermanager

1 2 ... 27 28 29 30 »
Nijmos
Poeksel
Huh? Alleen Svrcek en Reinders toch? Goeie selectie van goedkope renners verder.

Ik tel 7x 2m?

Poeksel

Maar de meesten daarvan hebben punten opgeleverd. Goed gedaan van Vals Plat.

Whyze Katje

Mijn doel helemaal gemist, niks poedelprijs, hoewel het niet heel veel scheelt. Ik ben duidelijk beter in vrouwenkoersen voorspellen dan mannenkoersen. Maar het is weer duidelijk dat gokken niet mijn stiel is en ik veel te lui ben om dit soort spelletjes voor te bereiden :D. 

Nijmos
Poeksel
Maar de meesten daarvan hebben punten opgeleverd. Goed gedaan van Vals Plat.

Niet alsof zo'n hesters en novak het verschil maken als je het vergelijkt met de kanonnen. Zeg niet dat hij het niet goed doet, alleen dat t spel uit balans is als het loont de 4 dure kasseimannen en de 3 dure sprinters erin te knallen +  de juiste sloot 2m mannen.

Nijmos

In het girospel lijkt de 2m categorie op voorhand weer heel beroerd maar ook daar vermoed ik dat je het om te winnen beter met een paar man minder doet om de toppers te kunnen pakken

Limal
Nijmos
Niet alsof zo'n hesters en novak het verschil maken als je het vergelijkt met de kanonnen. Zeg niet...

Ik speel al lang geen Scorito meer, maar is het daar niet nog erger? Als ik dat topic af en toe eens open in de aanloop naar de start van een spel toe denk ik altijd "jeetje, kun je echt ál die toppers kopen met het budget?".

1 2 ... 27 28 29 30 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.