Sporza Wielermanager

1 2 ... 26 27 28 29 »
Vannieds

Goeiemorgen

ik ben nieuw hier. Ben ondertussen lid van de minicompetitie op Wielermanager, maar ik vroeg me af of jullie ook een competitie hebben op WCS en wat het wachtwoord is? 

Alvast een heel fijn wielerseizoen gewenst! 

Poeksel
Nijmos
Hoe sta je ervoor?

2e en 33e in de minicompetities. Blijkbaar heb ik meer verstand van vrouwen- dan van mannenwielrennen ;)

Poeksel
Vannieds
Goeiemorgen   ik ben nieuw hier. Ben ondertussen lid van de minicompetitie op Wielermanager, maar ik...

https://www.worldcyclingstats.com/nl/spel/le-samyn/2025/competitie/wielerflits

Als het goed is, is er een eigen draadje voor, en daar staat wellicht het wachtwoord.

Nijmos
Poeksel
2e en 33e in de minicompetities. Blijkbaar heb ik meer verstand van vrouwen- dan van mannenwielrenne...

En in de algemene stand?

Poeksel

Bij de vrouwen 254e, maar Luik is nog ver!

Poeksel

Maar wel een ongelukkige keuze gemaakt in mijn team tussen Gillespie en Souren :(

Limal
Poeksel
Maar wel een ongelukkige keuze gemaakt in mijn team tussen Gillespie en Souren :(

Met hulp van Gillespie (en cap Wiebes + Zanetti) ben ik na een slechte start bijna tot in jouw wiel gekomen, op plaats 276. Maar dat zal vast wel het hoogtepunt van mijn seizoen blijken te zijn :-)

Koekebakker

Goeie vondsten hoor, die Gillespie en Zanetti. Net als Maike van der Duin.

Die Zanetti had ik zelfs nog nooit van gehoord, maar is door meerderen gekozen. Wel goede uitslagen al in de Spaanse koersen in het begin van dit jaar, zie ik. Is dat hoe jullie bij haar kwamen?

Poeksel

Ja. Ook Włodarczyk, Trinca, Van Dam (maar geblesseerd), Eline Jansen en Skalniak-Sójka leken me interessante opties voor 2M. Voorlopig lijk ik daar wel de juiste keuze gemaakt te hebben.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 26 27 28 29 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.