Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 100 ... 153 154
Platje

Flipje zit er bij om het publiek van Scorito tevreden te houden, logisch dat hij vandaag in de kopgroep zit, dat zeker maar niet na gisteren

pieterdeconinck7

Vindt BORA deze kopgroep met Matthews OK?

pieterdeconinck7

Hagen moet 13:19 goedmaken voor het geel.

La Primavera

Bizar idd dat Bora dit oké vindt.

Ludi

Schachmann pakt met 14 punten vandaag en vele punten verderop sowieso te veel punten voor een 1mer, wel logisch dat ie er dan een keer niet bij zit. Alle vorige keren deed ie het elke keer goed, behalve itt, door vallen.

Zeker gezien zijn valpartij en inspanningen ivm bollentrui weer. Toffe kopgroep met trentin, vdpoel, teuns, gilbert, matthews :)

Punchen of verzuipen

Hoewel mijn keuze voor Benoot natuurlijk vrij gewaagd was, ben ik toch wel benieuwd wat er met hem aan de hand is. Was keihard aan het vlammen in heuvelachtig gebied in Parijs-Nice en rijdt hier als een clown in de rondte.

TrEb

In een fictief spel vindt Bora dit oké, in het echt zeker NIET.

Poeksel

Hoe duur was Hagen, 750k?

Kaassoufflé

Wie is favoriet in de kopgroep?

Matthews, Flip, MvdP?

Ajvenema

Benoot en Higuita zijn de mannen die echt compleet genaaid worden door het script. Ik verwacht dan ook een absurd sterke derde week :D

hartstikkebedankt

Schachmann werd 1 keer 4e in LBL waar hij realistisch één van de topfavorieten is, Hij zat één keer mee in een vlucht en werd daar op zijn terrein al naar beneden geschreven naar een 17e plek. In de ITT die hem uitstekend zou moeten liggen, rijdt hij buiten de punten.

De rest is grotendeels teampunten geweest, maar dat hebben de andere Bora's ook. Kortom, vind ik niet echt een reden.

Jofferde

Weer geen Higuita mee...

De Condor van Echt

Hm. Qua strijd om de vlucht had Julius inderdaad gelijk! De Condor zat qua samenstelling slechts zeer gedeeltelijk op het juiste spoor. Maar ja, in een logische, echte koers zou Bora (of een andere ploeg met kanshebber of bedreigde trui) dit nooit toestaan. Vandaar dat in het script van de Condor wél een verwoede jacht plaatsvond... Of komt dat nog, o Grote Scripter?

Fietsbel

Ja hoor. Dit laat Sagan toe... Matthews met een knecht laten ontsnappen, waar gaat dit over.

hartstikkebedankt

"Zijn benen lijken steeds beter te worden" Wat heet

De Condor van Echt

Had dus toch voor teampp Dennis moeten gaan ipv Higuita, tenzij de Grote Scripter nog een nare verrassing in petto voor Thomas in petto blijkt te hebben....

Wielervolger

Ze gaan Teuns laten winnen

Punchen of verzuipen

"Vorig jaar kende de Fransman natuurlijk een exceptionele Tour de France, waarin hij twee ritten won en etappes lang het geel om zijn schouders droeg. In deze Grand Tour richt hij zich niet op een klassement, maar op ritzeges."

Krijgen we dan ook nog een uitleg over zijn optreden gisteren? :-P

Treenert

Met Sagan in de kopgroep was het zeer plausibel geweest.
Ik denk dat er zo geschreven wordt:
"Kijk, hebben we toch het groen helemaal over het hoofd gezien. Logisch dat de leider van het puntenklassement acte de présence geeft. Sagan zit er uiteraard bij."

De Condor van Echt

Ook de beschrijving bij Matthews roept een vraag op: er is nog een tussensprint. Dan is winst toch niet nodig om het groen om de schouders te krijgen? Of wordt die TS eruit gescript?

La Primavera

Sagan zit er niet bij omdat ze het 'spannend' willen houden. Een grote farce dit spel.

Ajvenema

Zijn die 50 punten allemaal aan de finish, of is het 25/25 met de tussensprint?

Cacciatore

Wat een zuur hier zeg. Hoe komt het dat je het spel (want dat is het he) nog volgt, als je er vanaf dag 1 geen seconde van kunt genieten?

El Mel

Hagen was 750k idd. Maar das zo’n figuur die geen punt oplevert en 15e wordt.

De Condor van Echt

'@aj: 50 aan de finish, max 20 aam de tussensprint.

1 2 ... 100 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.