Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 120 ... 153 154
nasibal

Ewan de eerste die 2 etappes wint deze ronde.

Poeksel

De goede kopman gekozen met Kristoff in plaats van Matthews of MvdP. Dat is me helaas niet vaak overkomen deze tour...

Iemand die Gallopin heeft opgesteld trouwens? ;)

Laatst gewijzigd
Niels22

'@nasibal, hebben ze vast het script aangepast n.a.v. het commentaar..

Komende dagen gaan we dus dubbelen!

danusz1986

Weer niet Nizzoli. Is al de 2x dat ik hem niet heb als hij in de top 5 komt.

Captain Alaphillipe 0 punten net als Trentin en Garcia. 171 drama.

nasibal

Peloton op 8″, maar de sprinters lopen Lampaert en Asgreen na een aanval niet meer in..

Ja terwijl als ze bergop parkeren een kilometer voor de meet eindigen ze bijna OTL haha

Matthews zolangzamerhand echt wel op een belachelijke manier uitgeschakeld voor de puntentrui..

Laatst gewijzigd
Niels22

IGC op een knap kwartier met Groenewegen

raymankapeens

Latour en Nibali kunnen lekker sprinten zo te zien... Manmanman doe eens normaal zeg

Risje89

Ondanks de verkeerde kopmankeuze (laatste moment voor Matthews gekozen i.p.v. Sagan) toch weer wat gestegen naar 96%. Garcia Cortina was even poepen ergens denk ik?

puntenjager

We zijn de 95% voorbij gestreefd. Al met al wordt het nog wat.

Niels22

Levert geen punten op, maar ik ben zelfs in een digitaal spel onder de indruk van de 39e plek van Philipsen na 290km MSR!

Phoenix0000

Morgen tijd voor Matthews in de vlucht. Gaat slag maken in strijd om groen.
Gaat een groep met vluchters als Teuns, Alaphilippe, Schachmann, Higuita strijden om de winst.
Matthews zal lossen op die klim maar nog ergens rond plek 10 voor peloton binnenkomen.

Phoenix0000

O, ik vind LaTour toch wel de meest opvallende renner qua prestaties.
Op de keien en nu in MSR. Altijd van voren.....alleskunner die man.

JimKro

Ik vind dat ze Alaphilippe ook wel erg karig voor de dag laten komen zeg, deze GT. Normaal gesproken de man die het peloton breekt op de Poggio, maar nu slechts een mislukte poging op een heuveltje vóór de Poggio ...

Laatst gewijzigd
Ludi

Een beetje een typische uitslag en dsq laat zich wel heel erg piepelen, maar een splitsing en positioneren levert wel vaker gekke dingen op, zoals bettiol die RVV wint. Prima uitslag voor mijn team, alleen trentin buiten de punten (gilbert 10 door ewan), goede kopman(kon 1 plekje beter) en weer bijna procentje gestegen. Op naar morgen!

Ajvenema

Demare is me ook een miskoop zeg:)

Niels22

'@Ajvenema, topfavoriet voor etappe 21 dus

arjenzvob

Veilige kopman Sagan bleek een prima keuze.
Naast hem Nibali, MvdP, Matthews en Bennett in de top 20.
Gilbert geen 5e monument, maar 10 teampunten is hij vast ook heel blij mee ;)

Geen geweldige score, maar ach. De top 100 blijft in het zicht!

Morgen wordt de dag van Teuns! Dat moet gewoon. Of het wordt Sunweb....

Verder gaan Trentin, Benoot, MvdP, Gilbert en Matthews mee als mogelijk winnaars vanuit de vlucht. Normaal gezien had ik Kragh Andersen ook meegenomen maar die wordt niet genoemd bij de vbs van Sunweb dus mag banken.
Majka, Sagan en Thomas als zekere puntenpakkers.

Uiteraard Higuita overwogen. Maar die verwacht ik eerder vrijdag.

Ludi

Kelderman morgen in de ontsnapping? laatste kans op top 10 ak

Benzardi

Team De Duracelli's had zich schijnbaar in de rustdag vergist, de renners dachten dat het vandaag was......... zo te zien.

"Ik kan beter een kinderpsycholoog nemen dan een sportpsycholoog, het zijn net kleine kinderen" zei Teambaas Benzardi tegen het plaatselijke sufferdje.
Als je zo'n Groenewegen ziet rijden dat kan echt niet, volgens mij was de bezemwagen nog sneller.

Team De Duracelli's gaat morgen voor de grote vlucht, liet de teleurgestelde Teambaas weten.

Voor de Scorito bingokaarten, ik had vandaag 152 punten en sta op 75,1 %

hartstikkebedankt

Als je Nizzolo er naast zet, wie heb je dan opgesteld vandaag?

Latour is wel mijn meest bizarre renner inderdaad. Een aantal keer opgesteld en dan niks, maar vandaag weer knap naar de achtste plek gesprint. Ik wilde hem morgen eigenlijk als vluchter opstellen maar dat lijkt dan nu weer een minder goed idee..

Ook Schachmann vandaag niet opgesteld, maar anders zat Nibali op de bank dus die keuze is zo slecht nog niet. Evenepoel had ik vandaag vooraan verwacht, maar kennelijk waren de anderen van QS vandaag aan de beurt. De punten van Evenepoel die hij uit daguitslagen haalt vallen me ook nog niks mee

Laatst gewijzigd
Chef83

Waneer is het teuns zijn dag morgen is wel een hele mooie voor hem normaal gesproken .en een kelderman en een valverde die zouden ook wel een minuut of 4 of 5 terug mogen pakken lijkt me ?

nasibal

Ik ben vooral benieuwd naar Evenepoel morgen. Het was te verwachten dat hij er langzaam door zou zakken, maar hij zal niet uit luxe z'n 2e plek ingeruild hebben voor een 14e plek. Hij laat het ook niet bewust lopen, anders was dat geen 14e maar een 40e plek geweest. Sparen voor de ITT lijkt me dus niet echt aan de orde. In het echt dan he, in het script kan alles.

Vaak zie je dat renners rond deze plek in het AK in de laatste week meespringen met vluchten in de hoop toch nog naar die top 10 te kruipen. Evenepoel is daar uberhaupt natuurlijk wel een mooie renner voor.

Ludi

Evenepoel zou ik eerder overmorgen verwachten dan morgen. Net als Valverde. Morgen krijg je zón grote vlucht met, met super aanvallers, een hoop rotzooi, een verdwaalde ak man rond plek 15-25 maar ook een paar snelle mannen. Evenepoel wint morgen niet zo snel naar mijn menging. Hij kan dan naar mijn mening beter net als de overige ak mannen sparen en fris zijn in de laatste 3 dagen. De dag daarna kan hij net als in san sebasian stumpe. Dan snipperen richting de stelvio en nog een keer itt. Die stelvio etappe verwacht ik sowieso veel te zwaar voor hem, dat hij een top10 eigenlijk nooit meer kan halen en verdedigen. Ook denk ik dat dqs overwinningen belangrijker vind dan een top 10. Flip heeft morgen meer kans vermoed ik zo.

Als ik jumbo was zou ik morgen of overmorgen mooi tom meesturen. Als een grote groep dan ineens 10 minuten krijgt kan ineos het mooi opknappen.

De "ak mannen" die ik morgen verwacht zijn de mindere goden voor lombardia. Een kelderman bv. Of de helpers die morgen niet nodig zijn maar de dagen daarna wel, zoals formolo, carapaz.

Of ik kelderman ga verkiezen boven stuyven of roglic weet ik nog niet.

Laatst gewijzigd
Jofferde

Zouden we morgen nog iets van Fuglsang mogen verwachten...?

DvH6

'@hartstikkebedankt ik had Nizzolo op de bank vandaag (naast Nibali), maar wie ik dus ipv Nizzolo had opgesteld: Sagan (c), Schachmann, Trentin, VdPoel, Matthews, Valverde, Roglic, Thomas en Teuns. Achteraf had ik dan misschien Teuns niet moeten opstellen, maar die zou het hier vanuit een vlucht ook juist prima hebben kunnen winnen, weg op de Poggio en dan een tijdritje en solo winst. Wie zou jij van tevoren hebben gewisseld voor Nizzolo?

1 2 ... 120 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.