Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 141 ... 153 154
kaboutertje

Hahah ja wonderbaarlijke opleving van Remco in Italie. Die gaat de Giro winnen, kan niet anders.

nasibal

'@Niels22

Die fietst Valverde morgen OTL ;)

Niels22

Wie gaan ze laten vallen in de afdaling?

raymankapeens

Pfff gisteren niet helemaal wakker toen ik team bij elkaar klikte denk ik. Flip vergeten op te stellen!!!

Doei 96.6% na vandaag ;-(

Platje

Verschillen zijn klein, kan nog van alles gebeuren 😂 maar renners die er niks van bakten de vorige bergetappes rijden nu lekker mee in de keiharde koers

nasibal

Als Thomas met een voorsprong op Roglic de afdaling begint kan er van alles gebeuren!

... Aldus de stagiair.

Risje89

"Roglic laat een gaatje! Het zijn luttele meters, maar als Thomas met een voorsprong aan de afdaling begint kan er van alles gebeuren... "

Want Primoz is zo'n matige daler..

Laatst gewijzigd
Niels22

Alaphilippe gaat deze etappe nog winnen ook natuurlijk, die eerste zes komen in een afdaling altijd samen. Sprintje dan met vingers in de snoeppot

Ajvenema

Ik zit alleen maar te bidden dat er naast Kruijswijk niet NOG een van mn mannen op zn bek gaat in de afdaling... Laat het Pinot dan maar zijn!!

kaboutertje

Er gebeurt weer van alles! Je verzint het niet!

Don Gielius

Zo meteen nog een modderlawine in de afdaling na al dat gekraak van roglic.

Niels22

Roglic lijkt geel te houden terwijl Pogacar op 13" staat op dit moment in koers, met ook nog boni's in het verschiet

Banaantje

Evenepoel is dit parcours ook MAL de baas. Tuurlijk. Die wordt achteraf betrapt op epo neem ik aan

kaboutertje

Persoonlijk vind ik MAL een erg onvoorspelbare renner. Kijk zijn uitslagen er maar eens op na.

Risje89

Dat MAL er een keer doorzakt is nog wel het minst verwonderlijk deze etappe.

Platje

Benieuwd naar het verschil groep Bernal en Roglic op de finish

nasibal

Een sprintje tussen Quintana en Landa, dat wil ik wel zien!

Platje

Flipje het gat van 13 seconden nog niet dichtgereden?

kaboutertje

Nee Flipje zit helemaal kapot, die kan niet meer.
Edit; oh toch wel, hij moest immers nog een etappe winnen!

Laatst gewijzigd
Risje89

Of toch wel?

Banaantje

MAL kan er een keer doorheen zakken, maar dan wel in een groep met echte berggeiten en geen B-garnituur al Flip en Evenepoel

kaboutertje

Straks 5 man binnen 30 sec voor de gele trui.

Wellens Nietens

Dat stukje over Dumoulin geeft wel aan hoe bizar klein de klassementsverschillen nu zijn. Tom verliest 2'18" en behoudt het roze. Als Roglic vandaag 2'18" zou verliezen staat ie 9e.

Laatst gewijzigd
Niels22

De nummers 5 en 6 zijn alvast bekend vandaag, gefeliciteerd Landa en Quintana

Platje

Pogacar roglic en thomas straks binnen 5 seconden van elkaar..

1 2 ... 141 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.