Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 143 ... 153 154
nasibal

'@Jasper

8 km totaal, waarvan 6 km relatief vlak.

Platje

Tijdrit is gewoon voor klimmers, zie uitslag vorig jaar

nasibal

'@Platje

Dat lijkt mij ook hoor, maar het is dus zeker niet zo dat het meer klimmen dan vlak is.

Niels22

Het is gewoon etappe 1 Giro 2019: 5km vlak, 3km klimmen.

Toen werd Campenaerts 20e als beste echte tijdrijder, verder allemaal degelijke tot zeer goede klimmers ervoor.
Nu laatste rit, AK gaat er nog om dus die bollen niet uit.

Evenepoel zal wel winnen voor VDP, die kon tien dagen terug ook opeens goed tijdrijden en klimt meer dan behoorlijk deze ronde

Wellens Nietens

Oef dure punten laten liggen vandaag door Evenepoel niet op te stellen. Had een 7e plaats voor hem vandaag niet aan zien komen, en een overwinning van teamgenoot Alaphilippe al helemaal niet... Beetje gezakt naar precies 99%, dat wordt nog spannend.

Voor morgen: had Dennis erin staan, maar als je naar deze etappe van 2019 kijkt dan zijn het wel echt allemaal klimmers bovenin. Misschien maar ruilen voor Fuglsang? Of misschien Teuns, of zelfs Higuita?

Laatst gewijzigd
nasibal

Evenepoel zal wel winnen voor VDP, die kon tien dagen terug ook opeens goed tijdrijden en klimt meer dan behoorlijk deze ronde

Ik overweeg ook een klein beetje om VDP als 9e man mee te nemen. Dat hij kan tijdrijden is overigens opzich niet nieuw.. Het was natuurlijk ook 'maar' een 18e plek he. Die pust van 2 km is alleen wel een dingetje.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Het zou absoluut lachwekkend zijn als Van der Poel morgen top-20 rijdt

kaboutertje

Vergeet niet dat Ciccone hier vorig jaar het snelste omhoog reed! Die gaat morgen de volledige tijdrit voluit en wint ;)

NCK17

5 man binnen 15 seconden na zo'n zware ronde is alles behalve realistisch. En dat Alaphilipe na 80 km in de aanval te hebben gereden nog wint klopt natuurlijk ook niet. Ik vond en vind het idee van scorito erg leuk, maar het script was best wel vaak zeer onrealistisch.

Niels22

'@hartstikkebedankt, ik zou het ook niet logisch vinden. Maar hoe VDP tot op heden door Scorito wordt behandeld, kijk ik niet gek op van een top-10 plek.

Twijfel daarom zelf ook nog om hem op te stelen boven een Higuita ofzo

La Primavera

Zo onrealistisch is het toch allemaal niet hoe VDP rond rijdt? Dit is eigenlijk exact mijn verwachting van hoe zijn debuutronde eruit gaat zien. Vaak meedoen, net niet kunnen afmaken.

Ludi

Laatste twijfel is teuns tov higuita. De een kan tijdrijden en klimmen, de ander heeft een klassement om voorbte gaan.

Niels22

Alaphilippe gaat trouwens nog een sloot punten halen; top-20 AK, top-5 puntentrui, ploeggenoten nog kans op 2 ritzeges en leiding in puntentui en witte trui.

Zal morgen ook nog wel top-10 rijden...

La Primavera

Jij ziet Evenepoel morgen 5 minuten dichtrijden op Pogacar/Bernal op 8km?

Laatst gewijzigd
Niels22

Higuita kan ook trouwens meer dan prima tijdrijden, dus met dit puistje erin ook mooi voor hem.

Waarom hij niet eens sterretje heeft bij tijdrijden is mij een raadsel.

Zullen Landa en Quintana de top-10 weer uit gereden worden?

@Laprimavera, foutje daar gaat het natuurlijk alleen nog tussen Bernal en Pogacar!

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@Niels 20e in AK is vrijwel niks, top 5 punten is leuk, maar momenteel maar 30, ritwinst kan beide dagen alle kanten op en geen idee waar je punten van wit en groen vandaan haalt. Sagan is 1e in groen en Poga in wit. En Evenepoel gaat dat echt never ever meer inhalen dus daar 0 punten. Alleen Bennett zou idd groen kunnen pakken. Kortom, punten ja, een sloot aan punten valt volgens mij reuze mee.

nasibal

'@Niels

Voor de ritzege morgen zijn sowieso geen teampunten te winnen. Evenepoel die het wit pakt lijkt me ook niet. Hij zal morgen in die top 20 ook niet veel punten stijgen. Z'n huidige 18e plek levert nauwelijks wat op.

Hou je alleen z'n uitslag morgen (zou hij z'n best doen?), overmorgen (lijkt me stug) en teampunten van Bennet (Als hij wint én het groen pakt overmorgen). Meest interessant is idd z'n 4e plek in het puntenklassement.

Zal dus wel meevallen.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Haha het is Niels inmiddels duidelijk denk ik :)

hartstikkebedankt

Opmerkelijk dat Thomas in het perscentrum Simon Yates als grote concurrent noemt. Voor mij is hij zelf de favoriet

Morgen gaan we lekker fietsen met:
Thomas (c)
Roglic
Dumoulin
Evenepoel
Pogacar
Bernal
Pinot
Nibali
Schachmann

Laatst gewijzigd
JorisH

Wat is er deze ronde met Buchmann?

Poeksel

40% had Alaphilippe vandaag opgesteld vandaag zie ik, maar een boel spelers vast ook niet, wat ik me goed kan voorstellen.

Ik had zelf Evenepoel wel opgesteld, maar dat was ook omdat het alternatief iets als Schachmann was, dan ging ik toch liever de gok wagen die uiteindelijk goed uitpakt. Maar hij was dus wel een twijfelgeval.

Niels22

Dank Cere...

Die witte trui zat ik vooral even flink naast! En vergeet ook altijd dat die tijdrit geen teampunten op kan leveren.

Maar dan gaat het nog een soort van meevallen!

JorisH

Tsjaa

Platje

Valverde morgen voor de winst? Hij en Movistar nog niks gewonnen

Cerebral36

98,5 % nu. Helaas ga ik de 99% net niet halen denk ik.

1 2 ... 143 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.