Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 47 ... 153 154
hartstikkebedankt

Toch Bouhanni mee moeten nemen, ik kwam nota bene zelf met de opmerking hier

Platje

Ff wat anders: denken jullie dat het script al die weken in de kluis heeft gelegen en er de afgelopen dagen hierin niks is veranderd? De verslaggever leest in ieder geval mee, door ineens het weer voor morgen aan te geven, namen per team te sorteren etc

La Primavera

En Nasibal had terecht vraagtekens bij Latour deze Grandtour en opeens zit ie weer in groep 1 vandaag.

hartstikkebedankt

Overigens vind ik het ondenkbaar dat MA Lopez straks slechts 23 seconden achterstand heeft op Nibali en 7 seconden op Thomas na:

- Een waaieretappe
- RVV
- LBL
- Kasseien

En dat Daniel Martin, Simon Yates en MAL na deze etappes zelfs een voorsprong hebben op Buchmann, Roglic en Bernal. (En D. Martin en S. Yates op Evenepoel ?!)

Ewan komt ook weer vooraan!

Laatst gewijzigd
Don Gielius

Met Kristoff heb ik een dramatische kopmankeuze gemaakt vandaag. Deze keer is het wel verdedigbaar dat hij op Pogacar moet wachten, maar dan anderzijds wel vreemd dat Stybar en Lampaert in groep 1 mogen blijven met Flip en REV in groep 2.

EDIT: toch terug aangesloten nu, oef!

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Gaan vandaag tijd verliezen:

- Landa
- Pozzovivo
- Kelderman
- Oomen
- Porte
- Aru
- Adam Yates
- Majka

Risje89

'@Don Gielius, Kristoff zit er weer bij hoor.

hartstikkebedankt

Trentin (/GVA) is geen snelle man? (En Venturini)

Valt me trouwens op dat onze vriend Cortina in geen van de 7 groepen is gemeld.

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@harstikkebedankt Gelukkig heb ik geen van de mannen.

Ragnar Lolbroek

Vanonder welke steen komt Naesen?

Ludi

Vanmarcke had ik wel verwacht, gisteren zo veel energie lopen sparen, die doet dadelijk een wheelie over de finish, let maar op ;)

Don Gielius

'@Risje89: yes, ik lees het ook net.

Verder wel opmerkelijk dat de tijdsverschillen naar de andere groepen nu veel hoger lijken te liggen dan in de eerdere (lastigere?) etappes. Groep 4 reed daarstraks al op bijna 2 minuten met daarachter nog andere groepen. Landa en A. Yates lijken de grootste slachtoffers te worden, de rest was wel min of meer voorspelbaar.

Jori

Vooral grappig dat ik vandaag las dat Bardet juist nu de RvV wou betwisten. AG2R zou gek zijn als ze niet Latour sturen. Perfecte kassei-coureur, rijdt waaiers, wat een topper. Topfavoriet voor de winst :p

Verder: complete samensmelting, dit had ik niet verwacht. Groep 2 en 3 samenkomen wel, groep 1 had ik verwacht dat vooruit zou blijven. Betekent dus dat enkel Landa, Kelderman, A. Yates, Pozzo, Porte op achterstand rijden van de AK-mannen

hartstikkebedankt

'@Primavera, ik ook niet. Landa wordt echter vaak interessanter als hij tijd verliest, maar ik vond hem te duur.

Laatst gewijzigd
Risje89

Higuita weer tegen de grond, die gaat straks als een speer die bergen op.

Jori

Hahaha, Bouhanni de hele tijd voorin gemeldt en bij de beslissende slag mist hij het :p Zelfde als Stuyven en Nibali

Platje

Naesen en Vanmarcke rijden op kop.. sagan en benoot gaan er achter aan en nu rijden benoot en vanmarcke voorop?

La Primavera

Gaat Matthews hem dan eindelijk pakken vandaag?

hartstikkebedankt

Deze is vast voor Nizzolo

denistel

mooie naam ook Kangert een echte P-R rijder lol

Joachim

Dju, Nizzolo even opgesteld maar dan toch nog verwijderd uit mijn team voor vandaag.

denistel

Sprint met 16 man heb ik hier nog nooit gezien volgens mij

Risje89

Vandaag Sagan, dan is morgen voor Matthews(?).

Sagan=hulk

De top 4 in mijn team en Sagan ook kopman, een mooie dag vermoedelijk

Wellens Nietens

Ok Matthews op de bank was een foutje... Had Evenepoel ook niet echt hoeven opstellen voor de teampunten van QuickStep

1 2 ... 47 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.