Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 98 ... 153 154
DvH6

Neee dat denk ik ook niet, daarom de twee scenario's; of Trentin uit een vlucht van 25 man 6e of Valverde vanuit het peloton top 5

SvenVDB

ik zou Trentin de meeste kans geven..

Chef83

Te zwaar voor trentin deze is voor van avermaet .
Ik zit ook met higuita op t bankje ik denk dat hij morgen wint .

JoostEmpty

'@AJVenema
Demare gaat Milaan San Remo nog winnen! Heeft ie in het verleden al gedaan, en hij moet zoals je zegt inderdaad nog ergens punten gaan pakken.

Don Gielius

Ik zit ook nog met Valverde op de bank. Dat hij te dicht staat klopt, als dit een echte ronde zou zijn. Dan nam het peloton sowieso een snipperdag. In dit script is het echter nog al gebeurd dat renners die veel te dicht staan toch gewoon meeschuiven en acht ik het toch niet helemaal onmogelijk dat ze het peloton op een minuut of 2 achterstand toch gewoon vol laten rijden achter Valverde. Nog even denken of ik de zekere punten van Thomas/Bernal wil opofferen voor de kans dat Valverde er vandaag toch al aan begint.

TrEb

Voor vandaag stuur ik onder andere een duo van Bahrein op pad, Teuns en IGC, daarnaast Stuyven, Matthews, Sagan, Bernal, Thomas Nizollo Valverde

Punchen of verzuipen

Op zich zie ik de echte punchy klassementsmannen nog wel wat punten halen áls (!) de vlucht niet te groot is/als er van een grote vlucht maar 7 renners ofzo standhouden. Die laatste muur is pittig genoeg om een verschilletje te maken en omdat de finish volgt na een afdaling kan dat verschilletje niet zo makkelijk worden goedgemaakt door knechten. Vandaar dat ik wel scenario's zie waar renners als Higuita en Valverde nog wat mooie punten sprokkelen.

Julius9K

'@DerMeister

Nizzolo zal niks van punten opleveren, dus die sowieso op de bank zetten. Sam Bennett zal maximaal zes punten pakken (misschien maar vier als Matthews vandaag haasje-over doet in het puntenklassement). Ik zou sowieso Higuita zetten, die een goeie kans maakt op ritwinst (en sowieso voor een punt zorgt door zijn positie in het jongerenklassement). Trentin zal niet winnen, maar kan wel mee zijn met de vlucht en rond een tiende plaats eindigen. Ik zou deze gok verkiezen boven de 6 (of 4) punten van Bennett.

Conclusie: Higuita & Trentin.

@DvH6

Ik kan het me, net als SvenVDB, niet inbeelden dat Valverde vandaag ten aanval trekt. Trentin lijkt een betere keuze, zoals hierboven uitgelegd.

Jofferde

'@Julius9K duidelijk verhaal, en sluit ook het beste aan bij mijn gevoel. Dan wordt het nog even stuivertje wisselen tussen Teuns, vd Poel en Matthews wie captain wordt. Succes iedereen!

De Condor van Echt

Dank allen! De condor wisselt Dennis (teampp geel niet zeker) in voor Higuita. (Of toch A.Yates? Of gaat die echt knechten zoals in perscentrum staat? Mwah, toch maar Higuita.)

Treenert

Kom op zeg, Bennett is een kansloos verhaal op dit parcours. De tourbus ging vorig jaar zelfs nog te snel 'omhoog'. De eerste sprinter Degenkolb kwam binnen op 9.44. Je kunt er veel scenario's op los laten en een rijke fantasie hebben maar deze valt toch echt af!!

https://www.youtube.com/watch?v=LFluCJUQ5sA

La Primavera

Teamselectie staat wel ongeveer met:
- Thomas
- Nibali
- Higuita
- Van der Poel
- GvA
- Schachmann
- Teuns
- Sagan
- Matthews

Alleen het kiezen van een captain vind ik nog lastig vandaag. Matthews voornaamste kandidaat maar met zoveel aanvallers die in de vlucht kunnen zitten kan het zomaar een alles of niets dagje worden qua captain punten.

MarvinG

Dit is toch veel te zwaar voor Trentin?

wesley1983

'@SvenVDB: Higuita staat op meer dan 10 minuten, ideale rit om wat dichter te komen in het klassement nu hij de kopman is. De volgende bergetappes zijn zowiezo te zwaar voor hem om te winnen en om tijd terug te pakken. Dit is de uitleg waarom men Higuita overweegt.

Kaassoufflé

GvA: “mooi dat we nu een overgangsrit hebben, dat is meer het terrein van onze team.”

Dit lijkt een tip dat ze voor meerdere renners kunnen gaan bij CCC, Trentin en GvA zie ik dan als grootste kanshebbers.

danusz1986

De enige keuze die ik nog heb is SKA, Trentin of Thomas voor de zekere punten. Ik neig momenteel naar SKA.

-Wielerfan

Team voor vandaag.

Alaphilippe (C)
Higuita
Teuns
Schachmann
Sagan
Van der Poel
Matthews
Stuyven
Bernal

Zien jullie Roglic, Pogacar, Kristoff of De Gendt als mogelijke betere opties voor 1 van deze renners?

Treenert

'@KJ: van de eerste 12 namen die jij noemt heb ik alleen Benoot en Aranburu niet in mijn team. Wie zou jij (of anderen) vervolgens laten afvallen?

En Matthews als kopman durf ik niet aan. De kans dat dat een tweestrijd in de wedstrijd wordt is mij te groot.
Thomas vs Nibali idem

Laatst gewijzigd
Ludi

Wat zou ik vandaag graag lambrecht hebben zien mee doen om de etappezege..

RemcovanderMaas

Vandaag mogen deze mannen het gaan doen:
Teuns (C)
Thomas
Majka
Higuita
Sagan
Matthews
Poel
Stuyven
Schachmann

Zou graag Matthews kopman maken, maar Subweb heeft al een ritzege te pakken. Daarom maar Teuns gepakt.

arjenzvob

Zo.... Ik ga het vandaag doen met:
Teuns (c)
Trentin
VdP
Gilbert
Benoot
Higuita
Sagan
Matthews
Thomas

Bernal er op het laatste moment uitgehaald voor Higuita. Leuker om risico te nemen.

Jofferde

Teuns (C)
Sagan
Trentin
Matthews
Thomas
Stuyven
Schachmann
Higuita
van der Poel

Ludi

Heb uiteindelijk maar matthews kopman gemaakt, aangezien hij vorig jaar in WP zelfs nog beter finishte dan teuns en in een groepje waarschijnlijk de snelste is.

Matthews
Sagan
MvdP
Trentin
Stuyven
Gilbert
Teuns
Bernal
Thomas

Geen higuita

@treenert: flip, matthews, teuns, schachmann, sagan, trentin, vdpoel, gilbert, greg (thomas/bernal kan)

Stuyven zou ik dan als eerste weglaten denk ik

Sjas Patatje

Alle ballen op Sunweb vandaag, met Matthews (c), SKA en Benoot. In potentie kunnen ze alle drie deze rit winnen.

Voor de rest redelijk normale mannen, zoals Vd Poel, GVA, Schachmann, Sagan en Thomas (truipunten).

Geen Bernal (truipunten), Bennett (te zware aankomst) en ook GEEN Higuita. Als hij het vandaag wel laat zien, dan word ik GEK!!

Gok van vandaag: A. Yates. Andere teamgenoten kunnen zijn broer(tje) bij staan.

Laatst gewijzigd
Niels22

Hier op laatste moment SKA vervangen door Higuita, mede ingegeven door het feit SKA al gewonnen heeft.

1 2 ... 98 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.