Sportpools 2020

1 2 3 4 ... 8 9
hill

Na vandaag ben ik benieuwd hoeveel er überhaupt Parijs gaan halen. Corona kan zo niet uitblijven

brambo

Sivakov en Nizzolo eruit gooien in plaats van Greg van Avermaet + Uran of voor G. Martin en Cees Bol?

Onbekende gebruiker

Met terugwerkende kracht? Martin en Bol zijn nulpunten en de rest 1, maar ik zou met de kennis van vandaag Sivakov en Nizzolo niet nemen, Uran Greg Martin en Bol lijken me een goede zet.

pirazzi

Voor mij ook geen geen uitvallers badge omdat Bauke Mollema een uitvaller is geworden.

Ab Normaal

Hier eindelijk mijn eerste beker binnen.
3e in de vrouwen US Open pool.
Pooltje in 5 minuten ingevuld..... Anders neem ik daar altijd de tijd voor.
Zegt daar toch ook iets over.

ivo001

Oei, 1 puntje voor mijn kluns Erviti.

Onbekende gebruiker

Tennis Ab, Nadal en de rest is onzin.

Vrouwvandepool

Nou, van mij mag de giro pool open... nog nooit zo waardeloos gescoord met dank aan kluns Gaudu en erkende puntenpakkers als pinot, Bernal en dumo ;-) Weet iemand wanneer die pool open gaat?

Ab Normaal

'@Vrouwenvandepool
Die heb ik allemaal exact hetzelfde.
SW Formolo was ook al zo’n gouden keus...

Laatst gewijzigd
Vrouwvandepool

Ken het gevoel, was ook mijn sw

Vrouwvandepool

Ik zie dat de giro geopend is.... is er een kans dat alle punters een punt duurder worden gemaakt? Ik heb iedereen erin geklikt en kom precies uit. Alle teams gaan 9 identieke renners hebben vrees ik

pirazzi

Peter Sagan zou ooit de Giro rijden maar dat is dit jaar dus al. Hoewel de startlijsten zijn nog niet bevestigd natuurlijk.

Laatst gewijzigd
aart-sportpools

'@Vrouwvandepool

Dat wil ik nog wel eens bekijken :-)
En de lijst is helaas nog niet compleet...

pirazzi

Weer eens een etappe top 10, na de Giro 2012, Vuelta 2012 en 2013 nu de Tour de France 2020 met 67 punten, samen met Erik Langerak. :)
P.S.: In 2010 ook een dagzege / etappe top 10 in de Tour de France behaald maar toen was er nog geen badge voor.

Laatst gewijzigd
JapieJapo

4de van de subpoule en 43ste overall..toch aardig. Achteraf Nizzolo en Sivakov voor 1 punt en Dumoulin voor 3 punten de slechtste keuzes..

pirazzi

Bij de eendagskoersen een team gezien met 21 zwarte lijst punten, dat is toch ongeldig dan?
(Vazilii, plaats 72 in het algemeen klassement van 1191.)

Connotador

Lijkt me wel.

Vazilii

Hm inderdaad, was me niet opgevallen. Vreemd
Vandaar dus geen punten helaas

Vic413

Ik zie weinig goeie klunsmogelijkheden, maar ook weinig goeie nulpunters

JapieJapo

Eens ik heb maar 3 nullers inclusief Secret Weapon. Gelukkig kun je veel renners met punten in je team klikken, behalve Sagan. Jammer dat hij is overgewaardeerd t.o.v. de rest van de deelnemers.

Ab Normaal

Ik heb, voor het eerst sinds ik mij kan herinneren, een nul punter als kluns. Al overweeg ik nog Hagen als kluns.
Heb nu 2 nullers die er voor mij bovenuit steken. Ben nu nog op zoek naar mijn SW en dan is mijn team rond, of een hele goede 1 punter die ik nog niet heb en dan wordt mijn kluns Hagen.

Vic413

Met alle mannen die ik mee wil hebben kom ik juist op 1 punt te veel. Zal dan toch een keuze moeten maken tussen Kelder en Kruijs. Fuglsang kan ik in principe ook wel missen, maar heb alle degelijke nulpunters al.

pirazzi

Volgende koers bij de eendagskoersen zou EuroEyes Cyclassics Hamburg zijn maar die gaat niet door.

Lauiekneter

Wat denken jullie van James knox

pirazzi

James Knox staat bij mij reserve voorlopig.

1 2 3 4 ... 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.