Sportpools 2020

1 2 ... 5 ... 8 9
Vrouwvandepool

'@vic die beslissingen dus ;-)

Zani

Ik twijfel enkel nog over mijn kluns. Brambilla, Hart of Hagen.

Bob

Oomen zou ook kunnen.

Ik heb nog ruimte voor een 0 punter. Konrad, Zacharin of Kangert?

Ab Normaal

Bah, interview Ballerini. Wat moet je daar nu mee.

Zani

Ik had me nog zo voorgenomen om niets meer te veranderen vandaag...

Bob

Ook nog veelzeggend interview met Ciccone. Pak ik die als kluns, kan ik Majka erbij nemen.

Bergbeklimmer

Wat zei Ballerini, Ab?

Ajvenema

Nemen jullie tijdrijders mee?

Xill

Dit zei hij:
https://www.indeleiderstrui.nl/giro-ditalia/314388/ballerini-hodeg-gaat-sprinten-masnada-en-knox-voor-klassement

Bergbeklimmer

Er blijven op zich nog genoeg ritten voor hem over...

JapieJapo

JA die Ballerini, was een zekerheidje voor mij totdat ze Hodeg hebben toegevoegd. Nu zet ik denk ik Hodeg als o-punter erin en Ballerini neem ik niet mee.

Opvallend is ook dat ze in dat interview Masnada en Knox noemen voor AK en Almeida niet, al kan die al genoeg scoren op de heuvelaankomsten.

arnoldv

Almeida leggen ze geen druk op in zijn eerste grote ronde.

Ab Normaal

Wat zei Ciccone dan? Zou ik graag weten

pirazzi

Van de website van Trek - Segafredo

Ciccone: “Well, I have to admit that during the virus, I was not feeling very well. Also, psychologically I was not great and not motivated. I thought I wouldn’t make the start of the Giro, but then once I was feeling better, I started talking with the team, and we did some tests and resumed training. I started feeling motivated again. Of course, there was not much time to train and get ready, but now I am here, and I want to do my best,”

“My role is mainly to help Vincenzo, especially in the last week. I have to admit that maybe I’m not at the top of my condition. I think I will need one week to improve and find the right condition to help the team, especially Vincenzo. But if things go well, I can try to win a stage.”

Ab Normaal

Thanks!

Klootje Kriekeljon

In 5 minuten wat renners snel nog aanklikken. Eigenlijk best leuk om zo mee te doen.

pirazzi

Oké, Ciccone blijkt ook de meest gekozen kluns te zijn maar hoeveel mensen dat last minute hebben gedaan blijft onbekend. ;)

Vic413

Haha ik heb last minute nog Hagen door Ciccone vervangen.
Kon ik Kelderman naar Nibali upgraden. Wilco heeft een mooie Tirreno gereden, maar een grote ronde is toch iets anders. Heb me bij de tour te veel blind gestaard op de Dauphiné.

pirazzi

Alleen Miguel Angel López staat bij de uitvallers maar Luca Covili is ook uitgevallen (out of time limit).

Vrouwvandepool

'@vic: oké ik ben schuldig. Last minute ook hagen naar ciccone. Daardoor kon knox Majka worden.

Helaas bleek nu de teams bekend zijn mijn vermoeden wel uit te komen. In mijn subleague van 6 mensen zie ik vaak slechts 1 punten renner en 2 nulrenners als verschil. Teams met veel (10 of 11) identieke renners. Ik speel hodeg/cerny tegen iemand. Verder identiek. Nouja, het blijft natuurlijk leuk maar wanneer de renners een stukje duurder waren had de variatie het wel een stukje spannender gemaakt.

Imbatido

De waardes liggen denk ik net iets te laag dit keer, waardoor je iedereen er zo in kon klikken. De breedte van het deelnemersveld is vooraf ook lastig inschatten waarschijnlijk. Maar Thomas en Yates hadden wel 4 mogen zijn, dan waren ze waarschijnlijk nog heel veel gekozen. Voor 5 misschien nog wel. Zo zijn Matthews, Vlasov (toch favoriet jongerentrui) en Fuglsang eigenlijk ook een punt te goedkoop. Dan was mijn team toch al 5 punten duurder geweest.

Van de 2-3-4 punters mis ik alleen Sagan, Gaviria, Kelderman, Masnada, Viviani, Ciccone (mijn kluns) maar die zijn over het algemeen ook het minst gekozen.

Ik vind het wel opvallend dat veel teams Ganna hebben genomen. Veel teams die tevreden zijn met ~50 punten (die tweede tijdrit verwacht ik hem niet) voor een 1-punter.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Opmerkelijk is dat Covili nu wel bij de uitvallers staat maar dat de spelers die hem als kluns hebben (2) geen punten aftrek hebben gekregen. Ook de 7 die hem in het normale team hebben geen -5.

Laatst gewijzigd
TheTimmy

Ach, ik had Lopez als kluns, dus het was even werken om weer positief te komen te staan :P En nu ook nog Vlasov eruit.

Xill

Met Thomas en Vlasov de #1 en #4 meest gekozen renners er al uit (resp 2785x en 2274x). Yates is de #2 met 2707x.

Lopez minder vaak (584x) maar die is best nog wel veel gekozen als kluns (56x).

pirazzi

Geraint Thomas is er nog niet uit volgens Sportpools hoor.

1 2 ... 5 ... 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.