JA die Ballerini, was een zekerheidje voor mij totdat ze Hodeg hebben toegevoegd. Nu zet ik denk ik Hodeg als o-punter erin en Ballerini neem ik niet mee.
Opvallend is ook dat ze in dat interview Masnada en Knox noemen voor AK en Almeida niet, al kan die al genoeg scoren op de heuvelaankomsten.
Van de website van Trek - Segafredo
“My role is mainly to help Vincenzo, especially in the last week. I have to admit that maybe I’m not at the top of my condition. I think I will need one week to improve and find the right condition to help the team, especially Vincenzo. But if things go well, I can try to win a stage.”
'@vic: oké ik ben schuldig. Last minute ook hagen naar ciccone. Daardoor kon knox Majka worden.
Helaas bleek nu de teams bekend zijn mijn vermoeden wel uit te komen. In mijn subleague van 6 mensen zie ik vaak slechts 1 punten renner en 2 nulrenners als verschil. Teams met veel (10 of 11) identieke renners. Ik speel hodeg/cerny tegen iemand. Verder identiek. Nouja, het blijft natuurlijk leuk maar wanneer de renners een stukje duurder waren had de variatie het wel een stukje spannender gemaakt.
De waardes liggen denk ik net iets te laag dit keer, waardoor je iedereen er zo in kon klikken. De breedte van het deelnemersveld is vooraf ook lastig inschatten waarschijnlijk. Maar Thomas en Yates hadden wel 4 mogen zijn, dan waren ze waarschijnlijk nog heel veel gekozen. Voor 5 misschien nog wel. Zo zijn Matthews, Vlasov (toch favoriet jongerentrui) en Fuglsang eigenlijk ook een punt te goedkoop. Dan was mijn team toch al 5 punten duurder geweest.
Van de 2-3-4 punters mis ik alleen Sagan, Gaviria, Kelderman, Masnada, Viviani, Ciccone (mijn kluns) maar die zijn over het algemeen ook het minst gekozen.
Ik vind het wel opvallend dat veel teams Ganna hebben genomen. Veel teams die tevreden zijn met ~50 punten (die tweede tijdrit verwacht ik hem niet) voor een 1-punter.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.