WIELERMASTER DAUPHINE CQ-SPEL 2020

1 2 3 4 »
Peter Post Forever

Door het uitvallen van vele toppers een vreemde dauphine. Helaas voor mij viel ook de door mij gekozen Bernal uit waardoor het voor mij een tegenvallend resultaat is geworden. Opzet van het spel vind ik leuk, hopelijk voor herhaling vatbaar. Misschien voor de Tour? En dan aantal renners uitbreiden naar 8 ofzo waardoor 1 uitvaller niet meteen een drama hoeft te betekenen?

Mithrandir

Bedankt voor het organiseren.
Gefeliciteerd met de overwinning.
Leuk spel dat nog beter tot zijn recht komt in een grote ronde.
Ik hoop dat je de tijd vind om het nog een keer te organiseren.

jappe666

Ik had voor de Dauphiné gekozen voor teams van 5, omdat ik eigenlijk had verwacht dat er meer mensen zouden willen meespelen hebben, en omdat ik iedereen voldoende kansen wou bieden om een topper binnen te hengelen. Geïnteresseerde organisators mogen wat mij betreft ook zeker dit concept overnemen voor andere koersen :-)

Zal zelf zien of en wanneer ik er nog zou organiseren, maar zou de huidige deelnemers alvast de kans geven om een soort pre-registratie te doen. Zou iedereen interesse hebben om weer mee te doen?

Gerrit Glomser

Dank voor de organisatie en feli aan allen die het beter hebben gedaan dan verwacht.
Ikzelf had verwacht in de onderste helft mee te gaan doen, maar ben exact in het midden geëindigd, dus het valt eigenlijk nog best mee. Omdat vrijwel elk team wel te maken kreeg met een uitvaller heeft dat minder effect gehad op de einduitslag dan verwacht.

En wat betreft de pre-registratie sta ik daar zeker open voor. Als er iets minder renners uitvallen krijgen we denk ik een nog mooiere koers die spannender wordt omdat je bepaalde renners in jouw team gaat volgen.

Ab Normaal

Ik zou ook zeker weer meedoen Jappe.

SvenVDB

Voor mij was het een zwakke deelname, ik wil een volgende keer opnieuw meedoen en dan direct voor de overwinning meedoen ;-)

M@thijs

Bedankt Jappe, ik doe graag mee aan een pre registratie

erveedeeee

Dank voor de organisatie, en gefeliciteerd met de overwinning.
Zelf ook zeer tevreden met het resultaat, gek genoeg vooral veel punten gehaald met Sepp Kuss, de renner die ik pas in de allerlaatste biedronde kreeg.

Ben zeker bij een volgende editie

hartstikkebedankt

Ik ben er ook wel bij in een volgende editie

Pier Tol

Ik zou bij een volgende editie ook zeker weer meedoen

Mithrandir

Ik doe zeker weer mee!

jappe666

Ok, mooi dat het blijkbaar erg goed bevallen is!

1 2 3 4 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.