Door het uitvallen van vele toppers een vreemde dauphine. Helaas voor mij viel ook de door mij gekozen Bernal uit waardoor het voor mij een tegenvallend resultaat is geworden. Opzet van het spel vind ik leuk, hopelijk voor herhaling vatbaar. Misschien voor de Tour? En dan aantal renners uitbreiden naar 8 ofzo waardoor 1 uitvaller niet meteen een drama hoeft te betekenen?
Ik had voor de Dauphiné gekozen voor teams van 5, omdat ik eigenlijk had verwacht dat er meer mensen zouden willen meespelen hebben, en omdat ik iedereen voldoende kansen wou bieden om een topper binnen te hengelen. Geïnteresseerde organisators mogen wat mij betreft ook zeker dit concept overnemen voor andere koersen :-)
Zal zelf zien of en wanneer ik er nog zou organiseren, maar zou de huidige deelnemers alvast de kans geven om een soort pre-registratie te doen. Zou iedereen interesse hebben om weer mee te doen?
Dank voor de organisatie en feli aan allen die het beter hebben gedaan dan verwacht.
Ikzelf had verwacht in de onderste helft mee te gaan doen, maar ben exact in het midden geëindigd, dus het valt eigenlijk nog best mee. Omdat vrijwel elk team wel te maken kreeg met een uitvaller heeft dat minder effect gehad op de einduitslag dan verwacht.
En wat betreft de pre-registratie sta ik daar zeker open voor. Als er iets minder renners uitvallen krijgen we denk ik een nog mooiere koers die spannender wordt omdat je bepaalde renners in jouw team gaat volgen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.