Nieuw: Het wielerspel van Tourzomer.com

1 2 3 4 ... 9 10
Dirk

'@SvenVDB, heb het eea toegevoegd waaronder simpele links vanaf je team (punten) pagina. Als je bent ingelogd en je opent de website op mobile, kun je hier makkelijk heen klikken. Laatste feature zou de zoekfunctie zijn.

De gemiddelde score van Wielerflits is op dit moment de beste van de site, wel netjes hoor.

TJV gaat ook wel goed, mooi om te zien.

pirazzi

Van Aert heb ik in de eerste week. :)

pirazzi

Algemeen klassement kan aangepast worden want A. Yates staat nu op 1.

Dirk

Juiste klassement staat erbij nu en alles is opnieuw uitgerekend, ik ga eens navraag doen bij de data leverancier.. In principe werkt de pool automatisch bij binnen 5 min na de finish. Het bijwerken gebeurt nog een keer wanneer de data is geverifieerd door de data leverancier en dat duurt max 2 uur na de finish, dus de punten kunnen dan nog veranderen, eens kijken hoe we dit kunnen communiceren.

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Dag Dirk,

prima die aanpassingen, nu alles snel terug te vinden.

Bedankt!

Organiseer je dit spel trouwens ook voor de andere grote rondes?

pirazzi

Wat ook leuk zou zijn is dat je kunt zien wie welke etappe de hoogste score had.

Dirk

'@pirazzi, ben eerst aan de slag gegaan om de grote rondes te ondersteunen, dit stuk is nu af en nu kan ik verder optimaliseren en eens kijken of ik per etappe de hoogste score kan laten zien

Dit is ook even een reminder voor jullie dat je tot vandaag 23:59 uur jouw team voor de 2de week kunt samenstellen.

Rawolf

Wielerflits pool staat 2e, die Puck Moonen fanclub kunnen we nog wel inhalen met z'n allen ;p

zeewolde

Ik doe mijn best. :)
Van Aert, Kristoff , Bennett , Alaphilippe al gebruikt. Deze week kunnen we mooi de resterende sprinters en ras-aanvallers erin zetten. Cosnefroy voor vaste truipuntjes.

SvenVDB

Ik ben vooral voor de aanvallers gegaan in de tweede week. Ik was goed begonnen, maar tegen het einde van de week teruggevallen!

pirazzi

1 deelnemer heeft de deadline niet gehaald, dan blijven er 10 over. Voor de tweede week 2 sprinters ingezet want er is op papier maar 1 etappe voor de sprinters: vandaag. De klassementsmannen voor het weekend. Edit: morgen zou ook nog voor de sprinters kunnen zijn.

Laatst gewijzigd
jappe666

Ik zal het moeten doen met de renners die ik voor de start van de Tour al geselecteerd had, was net na middernacht aan het checken en toen was deadline al verlopen helaas. Hopen op een miraculeus herstel bij Viviani dus.

Dirk

Hi allen, degene die niets heeft ingevuld voor de 2de week gaat wel het gemiddeld onderuit halen, dus eigenlijk moet die uit de pool, of vinden jullie van niet?

pirazzi

Hoeveel leden kent de kleinste pool dan?

zeewolde

Het zou wel jammer zijn als daardoor het gemiddelde omlaag gaat.
Ik zie dat de nummer 1 algemeen ook zijn team niet heeft bijgewerkt. Maar die had ook wel alle toppers in de eerste week gelijk opgebruikt.

SvenVDB

Deze helden moeten het voor mij doen in week 2:

Gva, Naesen, Stuyven, Coquard, Valverde, Mollema, Schachmann, Bettiol

Dirk

De kleinste pool kent 1 lid, ik heb daar nog niet echt een oplossing voor gevonden. Denk dat ik een minimum van aantal leden moet stellen voor wanneer er dan een gemiddelde berekend mag worden..

Poeksel

Cosnefroy levert bijna zeker minstens 15 punten op. Alaphilippe had ik vorige week moeten opstellen, maar komt er nu in. Sagan, Pedersen en Trentin als aanvallers/sprinters. GvA, WvA, en dan had ik nog één plek over, die is naar Hirschi gegaan.

Nog een tip: vul alvast voor de zekerheid een team in voor week 3.

Laatst gewijzigd
John Berger

Toch moeilijker dan gedacht. Na week 1 met een sprintploeg, ga ik week 2 in met GvA, Stuyven, Laporte, Mezgec, Venturini, Hofstetter, Hirschi, G. Martin. Week 3 heb ik dan nog alle toppers en WvAert (tijdrit en misschien nog een etappe met de sprint). We gaan zien wat het brengt. Suc6 allemaal, ik speel mee in WF pool onder de naam Max

pirazzi

De nummer 1 in de stand heeft alleen Nairo Quintana voor week 2.

Rawolf

Mijn tactiek was voor week 1 gewoon de 8 beste pakken waarvan ik de meeste punten verwacht omdat er nog zoveel kan gebeuren.

Nu ga ik wel kijken naar welke renners meer kunnen scoren in week 3.

Dan kom ik voor week 2 op

Bol
Coquard
Boasson Hagen
Landa
Bardet
Trentin
Mezgec
G Martin

Voor week 3 heb ik dan sowieso

Bernal
Uran
Quintana
Kristoff
Porte
Mollema

gepland

Laatst gewijzigd
zeewolde

De zekere trui punten voor Roglic waren wel aantrekkelijk, maar ik heb hem toch bewaard voor week 3, in de hoop dat hij dan nog 1 of 2 etappes meepakt. Nu sprinters en vluchters, de veel langskomende namen GvA, Stuyven, Hirschi, Mezgec, Coquard, Ewan , Cosnefroy en dan toch ook maar Sagan deze week.
Volgende week dan nog ruimte voor alle klassementstoppers

jappe666

Sprinters:

Bennett
Ewan
Sagan
Viviani

Ontsnappingen:

Trentin
De Gendt
De Marchi
Alaphilippe

Voor week 3 dan nog alle klassementstoppers achter de hand.

Dirk

'@pirazzi, je kunt nu ook de stand per etappe zien, via de stand pagina vind je een link :-)

pirazzi

Oké!

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.