Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 100 ... 191 192
Treenert

Ik heb ook geen Sagan maar hij mag van mij. Brengt altijd iets extra's in iedere koers waar hij rijdt. Maaaar; ....... iets met zwaluw en zomer.

Ik zat er nog es over te denken he. Zou het kunnen dat Ciccone gisteren heeft laten lopen om aan te geven geen klassementsambities te hebben om na vandaag met een keurige overwinning op zak in het blauw rond te fietsen? Hij liet eerst lopen gister om daarna serieus hard omhoog te fietsen (test?).

#scoritoheeftzijneigenkamerinmijnhoofd ;)

Aanklampen

Ik snap nog steeds de combinatie Demare & Gaviria ipv Demare en Sagan of Gaviria en Sagan. Demare en Gaviria zijn redelijk hetzelfde. Sagan is veelzijdiger. Voor een miljoen meer zou ik altijd Sagan kiezen, zelfs nu met een tour in de benen.

Als Demare sprint zit Sagan er ook erbij. En Sagan moet in het vlakke altijd top 5 kunnen rijden. Gevaar zit hem in vroeg afstappen, daarom niet verkeerd dat ie gisteren tweede werd..

Demare zie ik in de bergen nog in de problemen komen, Gaviria ws ook.

TdG opstellen.. hmmm.. dan een klimmer eruit

De Coltrui

'@ Ralph, ik verwacht zelf op de Etna de echte klimmers. Ik heb er nog 8 in mijn team die ik dan ook opstel, en doe daar toch een Ineos man bij omdat ik verwacht dat ze de gele trui dan nog hebben voor de teampunten. Gisteren heeft Ulissi als mijn joker top gepresteerd, maar ik verwacht hem vandaag toch niet in het te verwachten geweld. Dan zou ik voor Hindley in de achterhoede gaan voor wat sprokkelpunten. Maar veel sprokkelpunten maken natuurlijk ook een berg aan het einde.

Westland95

Vlasov maakt mij ook niet heel veel uit, misschien komt het me zelfs aardig uit met Fuglsang nog in mijn team.

Westland95

Aan de andere kant kan het wel slecht uitpakken met punten jongerentrui voor Almeida, die ik in een vlaag van verstandsverbijstering niet in mijn team heb genomen.

De Coltrui

Ik heb Sagan niet puur omdat ik voluit koersen na de TdF na 2 weken best wel als een risico zie dat dit niet lukt. Kan het natuurlijk ook weer flink mis hebben, maar goed dat gaf me weer budget voor de keuzes die ik nu heb gemaakt. En tsja, fouten blijf je maken. Ik heb Almeida in mijn team maar niet in de eerste etappe opgesteld. Maar dat hadden er heel veel niet zag ik, dus tsja in hoeverre zijn wij de kenners? Achteraf gelijk halen is zo gemakkelijk....

Ajvenema

Ik vond Almeida gewoon veel te duur, was een beslissing die ik mezelf niet echt kwalijk neem. met terugwerkende kracht had je Almeida ipv Vlasov moeten nemen, maarja he... We hebben ook pas 1 (onverwachte) tijdrit gehad, en een punchetappe. Eerst maar eens zien hoe ie de Etna overkomt. Eigenlijk wordt vandaag het klassement pas echt een beetje opgemaakt, en dan nog met ruis op de lijn van die tijdrit in maffe weersomstandigheden.

Fietsbel

Verwachten we Kangert vandaag bij de kleppers?

Ajvenema

'@fietsbel: Verwacht wel een p8-14 van die man...

zomaareens

Ik verwacht Ulissi wel vandaag, niet dan? Denk dat ze hem wel laten rijden in de vluchtgroep

Ajvenema

'@zomaareens: Vind deze meer iets voor Conti, maar Ulissi staat er (dankzij Vlasov) wel gewoon in bij mij...

BertieC

Ik zit vast met mn laatste plekje in de dagselectie vandaag. Het wordt Ulissi, Hindley, Pernsteiner of Ganna. Wie maakt me los?

cactus

Mooi dat we met z'n allen hebben lopen discusseren bij DQS over Ballerini en Hodeg en dat bij de eerste "sprint" ene Honore de best geklasseerde sprinter is bij DQS :)

cactus

Denk trouwens niet dat een kopgroep veel ruimte krijgt. Als een Ulissi of TDG mee is, die rond de 1-2 minuut staan van Almeida, dan gaat DQS die echt niet de roze trui kado doen, die pakken ze dan liever zelf denk ik

DKrikk

Als je kijkt naar hoe sommige aankomsten op de Etna zijn verlopen, met kleine gaten en soms best grote groepen die aankomen, dan moet een Ulissi in goede doen daar nog best wel bij zitten. Als hij kort blijft staan, dan kan hij wellicht woensdag een gooi doen naar het roze. (Theoretisch gezien kan hij morgen ook voor eigen kansen gaan als Gaviria slecht is)

DKrikk

'@cactus TdG staat op 8:33 minuut

hartstikkebedankt

Ik verwacht sowieso geen punten van Ulissi vanuit een kopgroep, dan moet het al achterste kant top-20 zijn vanuit de favorietengroep

WilliamS23

Iedereen maar sippen over Almeida hier, ik hoor daar ook bij. Maar ik zag tijdens de tijdrit dat hij door 48% was gekozen in hun selectie, maar slechts 8% had hem opgesteld. Werkelijk niemand wist dus, Scorito incluis, dat hij uberhaupt kon tijdrijden. Dan zitten de omstandigheden ook nog eens mee. Dat hij gisteren op afspraak zou zijn, is dan weer geen verrassing. Eens zien wat hij vandaag kan. Van mij mag hij best even 19e worden ofzo.

Verder vandaag de volgende opstelling van mijn kant.

Yates (C)
Thomas
Nibali
Kruijswijk
Majka
Bilbao
Knox
Masnada
Hart

Laatste keus is nog Hart of Ciccone. Laatstgenoemde zakte er wel wel doorheen gisteren, en moet nog op krachten komen denk ik. Mocht Thomas roze pakken, dan is Hart een goede keuze en kan tevens zelf ook wel top 20 rijden.

Pom titcock

ulisssi, pozzovivo of kangert vandaag?

wielerfan80

'@BertieC
Ik zou voor Hindley gaan. Eindigde bij een vergelijkbare etappe in de Tirreno 8e.

Ludi

Als je serry hebt zou ik hem vandaag sowieso opstellen!

hartstikkebedankt

Serry gaat zich sparen om morgen de lead-out te doen

S. Dauert

In al mijn weelde vandaag toch nog kiezen tussen Conti, Ulissi, Masnada, Bilbao of Konrad voor de laatste twee plekken. Yates, Thomas, Fuglsang, Majka, Kelderman, Knox en Almeida blijven staan.

roburger

Ulissi is bij mij opgesteld, niet voor de rituitslag, maar voor de paarse trui punten.

Laatst gewijzigd
B100

Poeh poeh, Ulissi, Bilbao, Hindley, Kangert en Masnada voor twee plekken. Wie hakt hem voor mij door?😭😭

Laatst gewijzigd
1 2 ... 100 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.