Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 101 ... 191 192
WilliamS23

'@S. Dauert: Altijd tussen de laatste drie kiezen is mijn advies. Conti en Ulissi zijn kanshebber, maar alleen vanuit de vlucht. De andere drie zouden top 15 moeten kunnen rijden als het aankomt op een strijd tussen de klassementsmannen.

Jofferde

'@B B Bilbao heeft zijn zinnen gezet op de etappe van vandaag heb ik laatst gelezen. Dus die zou ik zeker meenemen

Ajvenema

Bilbao en Masnada!

Arctic Monkeys

Ulissi heb ik nog nooit goed zien finishen op zo'n lange beklimming en ik zie Sagan de Paarse trui nog wel overnemen met de tussensprints. Wel een gok om hem dan op te stellen voor de aanval. Ik denk dat hij dan eerder zijn krachten spaart voor de aankomsten met een punch die nog gaan volgen.

Jeffrey81

Even over de opvullers/low cost klimmers...

Ik zit me hier af te vragen waarom iedereen hier nu al zo blij is met een keuze voor Hindley of Pernsteiner? En schijnbaar al overtuigd zijn dat ze er vandaag bij zullen zitten? Die hebben toch nog niets bijzonders laten zien? Waar is die hosanna stemming op gebaseerd?

McNulty snap ik beter, die zat er in beide eerste etappes vrij kort bij. Kangert was gisteren ook niet bijzonder, ITT was redelijk, maar ook vanwege het verschil in omstandigheden.

Zelf heb ik Conti, Guerreiro en Carboni mee, en ik zat me al af te vragen of dat nu al verkeerde keuzes waren tov bovenstaande namen. Maar ik vermoed eigenlijk dat bovenstaande namen hier nu zoveel genoemd worden omdat ze in de aanloop ook al gehyped werden. Vooralsnog geen man overboord..

Nu verwacht ik vandaag wel de AK mannen, alleen heb ik nog niet echt truipunten pakkers. Ik heb even Ballerini overwogen om weer te gokken op truien bij Almeida (Tenzij ik me verrekend heb: als Almeida top3 eindigt zonder tijd te verliezen op Thomas, en ervan uitgaande dat Ullisi en Ganna er niet bij zitten, pakt ie roze, paars en wit. En bij winst ook nog blauw!), maar voorlopig toch maar ingezet op twee budget-klimmers: Guerreiro en Conti mogen vandaag mee met mijn AK mannen. Carboni bewaar ik nog even.

Thomas (C)
Yates
Almeida
Masnada
Nibali
Majka
Kelderman
Conti
Guerreiro

cactus

Thomas de Gendt vandaag? Lastige renner voor de poule. Je weet dat hij vaak gaat, maar wanneer hem op te stellen?

La Primavera

Ik vond Sagan ook een veel te groot risico hebben met de zwaarste Tour in de afgelopen tien jaar in de benen met maar 2!!! weken rust ertussen. In normale jaren vinden we een dubbel Giro/Tour of Tour/Vuelta al best veel. Ik verwacht dat de vorm van Sagan eerder af zal nemen dan toe zal nemen.

Aanklampen

en waar heb jij dat gelezen Meister? ;-)

Jofferde

'@aanklampen dat was op Twitter. Ik heb even gezocht maar kan het niet meer vinden. Dit omdat ik dan een uur aan het scrollen ben.

Bilbao heeft in ieder geval aangegeven voor ritwinsten te gaan en gaf als voorbeeld etappe 3. Omdat hij de aankomst op de Etna erg goed kent.

Ajvenema

'@jeffrey: Ik denk dat er na vandaag al wel wat hypes gaan uitdoven:) Geen idee wie overigens, maar ik zou me idd nog geen zorgen maken om de opvullers. Verwacht nog wel het een en ander van Conti, en Guerreiro zat er gister ook aardig bij. Vandaag voelt voor mij wel als een tombola. De top10 lijkt me redelijk duidelijk, maar voor p10-20 zijn er nog wel een mannetje of 40 in de running. Wat is de kans dat Sagan na vandaag nog top5 berg staat? Geen idee hoeveel punten er te verdienen zijn voor hoeveel man...

Aanklampen

Dank Meister. Dan maak ik hem gelijk kopman ;-)

Jofferde

'@aanklampen ik ben hier niet voor verantwoordelijk haha. Mocht ik Bilbao hebben, zou ik hem zeker in etappe 3 en 4 opstellen.

Overigens ik weet niet of je Twitter hebt? Maar @WielerOrakel zit verdacht vaak goed met haar voorspellingen

ralphhoumes

https://www.marca.com/ciclismo/giro-italia/2020/10/01/5f75b25f46163fa64e8b4596.html

Bilbao over week 1

Aanklampen

Dank Ralph, dit soort links is erg waardevol. Dank daarvoor.

danusz1986

Yates (c)
Thomas
Nibali
Kelderman
Majka
Almeida
Masnada
Konrad
Guerreiro

Op de bank en overwogen. Hindley, Ulissi en Pernsteiner.

Laatst gewijzigd
S. Dauert

Edit: never mind, google translate sprak het!

Laatst gewijzigd
Koenblom16

Nu al angstig voor een te krappe klimploeg, maar daar veranderen we niks meer aan. Ploeg van vandaag:

Nibali (C)
Thomas
Yates
Kruijswijk
Kelderman
Foss
Masnada
Hindley
McNulthy

Heel benieuwd of Foss kan bijblijven vandaag

nasibal

ALS Quickstep hier het roze wil proberen pakken vandaag zullen ze de kopgroep dusdanig 'kort' moeten houden dat niet een vluchter er mee aan de haal gaat. Daardoor bestaat de kans dat de voorsprong aan de voet mogelijk niet voldoende is om het tot het einde te halen.

Mannen als Ulissi etc in een kopgroep verwacht ik dus niet, iig niet een kopgroep die het tot het einde haalt.

Laatst gewijzigd
De Gorilla

Yates nog net kopman kunnen maken ipv Thomas na z'n val. Weet niet hoe ernstig het is.

laupie

Thomas gevallen tijdens de neutralisatie. oh oh oh, gaat het weer zo'n giro worden.

nasibal

Yates nog net kopman kunnen maken ipv Thomas na z’n val. Weet niet hoe ernstig het is.

Haha, hier, zonder te weten van de val, nog net de wissel de andere kant weer op gemaakt.

Uiteindelijk maakt het niet zo uit, want als Thomas problemen gaat hebben kan mijn Scorito sowieso de prullenbak in. Ja, iedereen heeft Vlasov en Thomas, maar ik heb geen 'backup', waar anderen dat wel hebben.

Laatst gewijzigd
user26790

Vincenzo Nibali (C)
Geraint Thomas
Simon Yates
Diego Ulissi
Jai Hindley
Fausto Masnada
Wilco Kelderman
Rafal Majka
Thomas De Gendt

TdG, [quote} gaat vandaag mee in de ontsnapping, hoe zijn de benen?
Nibali (C) de haai van Messina: wie anders!

Jori

Interessante etappe!
Voor vandaag had ik vooral 1 vraag en Pietje stelde hem al eerder:"Wie gaat controleren?"

@Nasibal: Denk persoonlijk niet dat DQS gaat controleren. Gisteren was ook een makkelijkere dag om het roze te pakken en daar hebben ze zich rustig gehouden. Almeida had ook mee kunnen springen met Ulissi als ze echt roze wouden hebben en nog wat boni's te sprokkelen. Als ze vandaag controleren en op het einde pakt Thomas wat boni's, is het ook zuur.

Mijn bergequipe was niet heel erg dik en met Yates, Fuglsang, Thomas, Majka, Kelderman, Almeida, Nibali, Kruijswijk die ik al voor de andere klimmers zie eindigen en dan nog ook een mannetje of 5 uit de vlucht ervoor, is het opstellen van een Hindley en Pernsteiner niet direct lucratief. Ulissi met 8 punten van de puntentrui (Almeida kan hem vast overnemen, moet hij wel tenminste 3e worden geloof ik), nog wat bergpuntjes mss vond ik interessanter. Hij zou ook eventueel mee kunnen, logischer imo is om Conti of Dombrowski het te laten proberen vanuit UAE.

Moest voor laatste plekje nog kiezen tussen Hindley en Pernsteiner. Gekozen voor Pernsteiner, gezien Hindley per se bij Kelderman moet blijven en Pernsteiner dus hele kleine mogelijkheid zelf had om mee te gaan of zelfs via Bilbao. Kleine kans, maar Hindley simpelweg nog mindere verwachting. Campenaerts niet opgesteld :p

De Condor van Echt

Team vandaag:
Yates (c), zo gehouden; hij zal toch iets moeten voor die itt? Maar na het berichtje over de val van Thomas zou een andere renner die veel achterstand heeft, beter zijn geweest, misschien. Yates zou dan niet meer Thomas hoeven te kijken, maar gewoon kunnen consolideren. Maar voor nu denk ik dat het een storm in een glas water is.
Thomas
Nibali
Majka
Kelderman
Knox
Masnada
Pernsteiner
Visconti. Mijn gokje, en kijk eens aan: hij zit bij de eerste aanvalspoging! Hopelijk houdt die stand, haha! Maar dat zal wel niet.

Pietje Precies

Mja, dat Almeida gisteren niets heeft geprobeerd, verklapt wellicht dat ze serieus in een eindklassement geloven. In dat geval kunnen ze de manschappen maar beter wat sparen.

Ik ben benieuwd of er controle komt...

1 2 ... 101 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.