2 miljoen en stond er bij mij heel vast in, totdat hij toch niet mee bleek te gaan. Zeer jammer.
Wie stel je morgen op @Kevin?
Ja, de drie kopmannen strategie van ze is vaak kopje onder afgaan en zal ongetwijfeld weer voor heibel onderling zorgen. Valverde gaat denk ik bij iedereen mee. De Vuelta is Valverde. Normaal gesproken fietst hij sowieso meer dan 400 punten bij elkaar. Ik denk dat ze hem 4 mil maken, dan is dat eigenlijk must have, denk ik
Goed, de schade valt relatief gezien alles mee. Met Conti (verwacht) en Guerriero (onverwacht) nog wat truipunten meegepikt, Almeida en Masnada doen ongeveer wat ik verwachtte, Majka, Nibali en vooral Kelderman maken indruk, en alleen Yates en Thomas met een Nulpunty.... zoals ik dat laatste bij wel meer mensen zie :-)
Zou dit overigens zijn wat Yates met defensief rijden bedoelde? ;-)
Totaal nog 178 punten versus het gemiddelde van 144 en dat luttele verschil van 34 puntjes levert een sprong op van (Arjen lees je mee?) 13,4% en ruim 3000 plaatsen naar nu 74,4%. Het begint zowaar een klein beetje op een acceptabel percentage te lijken. In dit Giro-gekkenhuis is alles boven 80% niet onaardig, zo heb ik zojuist bepaald....
'@Aanklampen
Uiteindelijk zul je als je morgen enkele sprinters wil lossen eerst hard de klim op moeten rijden om ze op achterstand te zetten. Dat gaat je al best wat mannetjes kosten aangezien de teams niet barsten van de sterke klimmers. Ik denk niet dat teams als Bora, Sunweb en QS (als ballerini goed genoeg klimt) vervolgens hun beter klimmende jongens gaan opofferen om 65 km lang niemand terug te laten komen. Vervolgens heb je dan ook niemand meer voor de sprintvoorbereiding.
Ik kan me wel voorstellen dat de echt dramatisch klimmende b-sprinters er morgen niet meer bij zitten.
Ik twijfel nog wel over mijn dagopstelling van morgen. Zal ik alle sprinters opstellen, of alleen degene die wel een heuveltje overkomen.
Ik heb nu de volgende staan:
Matthews (C)
Almeida
Ulissi
Demare
Cimolai
Vendrame
Lonardi
Cerny
Knox (teampunten)
Bankopties: Masnada, Barbier en Torres
Hier ook de 3 dure tegenvallers (Thomas, Yates en Vlasov). Maar gelukkig toch nog 204 punten gehaald, ondanks de verkeerde kopman keuze. Maar heb niet veel klimmers meer over (7)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.