Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 108 ... 191 192
kevinraar

dan moet er wel veel etappes voor de klassement renners zijn niet te veel etappes voor de vluchters hopen dat morgen mij sprinters het goed gaan doen

S. Dauert

Welke sprinters heb je Kevin? We zijn nu allemaal voor jou hè!

Laatst gewijzigd
Guido73

Wat een amusante giro dames en heren!

Daan Brakenhoff

Trouwens Démare gevallen vandaag toch, was dat nog ernstig?

nasibal

Soler vond ik in dit veld en met dit parcours ook best een interessante. Weet niet wat ie kostte? In ieder geval iemand die je in de tijdritten kon opstellen en mocht zijn GC-poging stranden, dan was ie lekker gaan aanvallen.

2 miljoen en stond er bij mij heel vast in, totdat hij toch niet mee bleek te gaan. Zeer jammer.

Wie stel je morgen op @Kevin?

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Nou lekker dit. 3 dagen ver Vlasov, Thomas en Yates kunnen we al vergeten (14 miljoen!!!!). Voor morgen had ik Sagan kopman. Die zal wel weer eens uit zijn klikpedaal schieten:)

vevie

Idd, Soler had het hier zeker goed gedaan. Movistar echter op volle oorlogsterkte naar de Vuelta met Mas, Valverde en Soler. Dat wordt nog wat.

Daan Brakenhoff

Laatste Vuelta met 3 kopmannen ging Movistar wel goed af trouwens:) , zou Valverde weer een must-have worden?

vevie

Laatste Vuelta met 3 kopmannen ging Movistar wel goed af trouwens:) , zou Valverde weer een must-have worden?

Ja, de drie kopmannen strategie van ze is vaak kopje onder afgaan en zal ongetwijfeld weer voor heibel onderling zorgen. Valverde gaat denk ik bij iedereen mee. De Vuelta is Valverde. Normaal gesproken fietst hij sowieso meer dan 400 punten bij elkaar. Ik denk dat ze hem 4 mil maken, dan is dat eigenlijk must have, denk ik

nasibal

Vergeet niet dat de Vuelta korter is dit jaar he. Maar laten we het hier vooral nog even over de Giro blijven houden.

Nopper

De oorzaak van Thomas zijn val blijkt waarschijnlijk een bidon te zijn

https://www.indeleiderstrui.nl/giro-ditalia/314893/update-beelden-crash-thomas-opgedoken-rondvliegende-bidon-de-oorzaak

ivo001

Matthews of Sagan kopman morgen? Ik neig naar Matthews, al was Sagan gisteren eigenlijk de betere klimmer.

nasibal

'@Nopper

Zo die gaat ook nog hard echt. Overigens ook duidelijk geen Corona daar in Italie.

Jeffrey81

Goed, de schade valt relatief gezien alles mee. Met Conti (verwacht) en Guerriero (onverwacht) nog wat truipunten meegepikt, Almeida en Masnada doen ongeveer wat ik verwachtte, Majka, Nibali en vooral Kelderman maken indruk, en alleen Yates en Thomas met een Nulpunty.... zoals ik dat laatste bij wel meer mensen zie :-)

Zou dit overigens zijn wat Yates met defensief rijden bedoelde? ;-)

Totaal nog 178 punten versus het gemiddelde van 144 en dat luttele verschil van 34 puntjes levert een sprong op van (Arjen lees je mee?) 13,4% en ruim 3000 plaatsen naar nu 74,4%. Het begint zowaar een klein beetje op een acceptabel percentage te lijken. In dit Giro-gekkenhuis is alles boven 80% niet onaardig, zo heb ik zojuist bepaald....

cactus

Beelden val Thomas (rode bidon) -> https://twitter.com/salxber/status/1313114965620994051

Jofferde

Morgen Captain Kapper?

fringale

Wat is er aan de hand met Narvaez ?

Daan Brakenhoff

Oeii, aardige val van G. Hopen dat hij niet naar huis gaat en na 1,5 rusten nog ff 2 tijdritjes kan knallen en wellicht nog een etappe uitzoekt

Aanklampen

Waarom denkt iedereen dat alle sprinters er nog bij zitten? Als je de paarse trui wil winnen en van Demare en Gaviria af wil rijden ze die klim hard op...

Of wordt het ook FOMO Gaviria... Winnaar morgen pakt overigens bijna zeker de puntentrui..

nasibal

'@Aanklampen

Uiteindelijk zul je als je morgen enkele sprinters wil lossen eerst hard de klim op moeten rijden om ze op achterstand te zetten. Dat gaat je al best wat mannetjes kosten aangezien de teams niet barsten van de sterke klimmers. Ik denk niet dat teams als Bora, Sunweb en QS (als ballerini goed genoeg klimt) vervolgens hun beter klimmende jongens gaan opofferen om 65 km lang niemand terug te laten komen. Vervolgens heb je dan ook niemand meer voor de sprintvoorbereiding.

Ik kan me wel voorstellen dat de echt dramatisch klimmende b-sprinters er morgen niet meer bij zitten.

Laatst gewijzigd
Rawolf

FDJ gaat all in op Demare met 8 man, die zouden weleens het tempo net wat kunnen verhogen om Gaviria eraf te krijgen maar hun eigen sprinttrein niet.

Vooral door FDJ zie ik een vlucht ook weinig kans maken.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Rawolf

Ik denk niet dat Demare zoveel beter klimt dan Gaviria dat ze hem op die klim op onoverbrugbare achterstand kunnen zetten ;)

JellevanderLinden

Ik twijfel nog wel over mijn dagopstelling van morgen. Zal ik alle sprinters opstellen, of alleen degene die wel een heuveltje overkomen.

Ik heb nu de volgende staan:
Matthews (C)
Almeida
Ulissi
Demare
Cimolai
Vendrame
Lonardi
Cerny
Knox (teampunten)

Bankopties: Masnada, Barbier en Torres

Hier ook de 3 dure tegenvallers (Thomas, Yates en Vlasov). Maar gelukkig toch nog 204 punten gehaald, ondanks de verkeerde kopman keuze. Maar heb niet veel klimmers meer over (7)

Jori

Die Caicedo wordt nog een lastige in de bergen, las net dat het een Klever is :p

Israel wel met slechts nieuws. Geen Barbier of Cimolai morgen, maar de trein:
http://israelcyclingacademy.com/stage-to-mount-etna-causes-trouble-sprinters-team-survives-with-ease/

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Na vandaag mogen Sunweb en Bora serieus aan het podium denken in Milaan. En wie weet zelfs meer (voor Kelderman). Die denken waarschijnlijk wel 2x na vanavond bij het bepalen van de tactiek.

De FDJ-trein die Gaviria lost. Waar mag ik tekenen? :D Maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

1 2 ... 108 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.