Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 107 ... 191 192
hartstikkebedankt

Toch 1.300 plekken gestegen vandaag, dat had ik niet verwacht. Expres Nibali (Giro) en Fuglsang (veel aankomsten op zijn maat) wel genomen en beknibbeld op het niet nemen van Démare en Gaviria o.a. (en Almeida..). Bilbao so far ook een leuke keuze, maar die gaat gedurende de Giro niet beter worden. Thomas moet zich wel echt verrot voelen dus die zal wellicht wel afstappen en kijken of hij nog voor de Vuelta klaar te maken is. Kijken hoe het morgen loopt, gelukkig Masnada en Ballerini nog in het team voor de teampunten.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Voor morgen heb ik een 5-tal die ik in de top 20 verwacht terug te vinden.

Namelijk Sagan (C), Matthews, Ballerini, Demare en Vendrame. Opvullen moet met Almeida, Masnada, Ulissi en McNulty, De laatste 2 vooral om punten te pakken als Gaviria wint, Ulissi heeft misschien nog een puntje van het puntenklassement en McNulty nog van het jongerenklassement. Of zou ik Knox meepakken ipv McNulty? Ulissi thuislaten vind ik teveel risico

nasibal

Sobrero heeft zich gespaard voor z'n sprintje morgen. Dat komt goed.

Ik zal verder niets zeggen over mijn team en uitslag vandaag of het hebben over mijn sterrenteam voor morgen. Geen top 100 gehaald, dus dat mag niet.

La Primavera

Conti dan hè... Conti.. Conti dan hè..

https://www.youtube.com/watch?v=NOZDKlHTrUQ

Martijn Sollie

Nou, met een team met daarin Vlasov, Yates en Thomas ga ik geen potten meer breken. Dit spel kan ik al aardig afschrijven. Enige voordeel is dat de pickrate van deze renners hoog ligt

nasibal

'@Condor

Morgen de eerste test voor mijn sprinterskern. Maar eerst ff bijkomen met een glaasje Prosecco, ook al zijn ze daar over twee weken pas.

Als je het niet erg vind kom ik zo even op vis-ite!

Ajvenema

'@martijn: Klopt, de pickrate ligt hoog, maar als er nu niets goeds meer gebeurd met thomas/yates zal het voor het bekertje gaan tussen de mensen die gegokt hebben op dit rare scenario:)

Yates zie ik opzich nog wel goedkomen, Thomas lijkt me einde verhaal...

Aanklampen

Rawolf, heb je gisteren gezien hoe snel demper wegzakte... en die klim was nog geen vier km. Morgen 20km....

Ik zou mij verbazen als Demare morgen niet gelost wordt. Als dat snel gebeurt (eerst 5, 6 km) is het over en sluiten. ALs matthews wil winnen, moeten ze van demare af. Zelfde geldt voor Sagan.

Landeirovic

Morgen wint Gaviria.

Daan Brakenhoff

Dat de meeste Yates, Thomas en Vlasov hebben is wel duidelijk. Maar het gaat er vooral om wat je nu dan nog over hebt. Als je dit kan opvangen heb je eigenlijk niet eens een groot nadeel. Alleen voor sommige (waaronder ikzelf) bestaat het bergteam nu uit namen als McNulty, Ulissi etc. Dan wordt het toch wel hopen dat Yates en Thomas erin blijven en week 3 nog af en toe wat kunnen laten zien

rev

Ach wat maakt t ook uit Thomas 89% Yates 87% Vlasov 70% gekozen.
Vandaag 168pts gescoord had niet verwacht dat ik nog 8% ging steigen.

BertieC

Zonder Almeida en met het uitvallen van Vlasov heeft L'equipe de montana desondanks nog redelijk gepresteerd vandaag. Hindley en Pernsteiner (ondanks niet opstellen vandaag) blijken wel redelijke keuzes te zijn en ook Pi-Pa-Pello laat zich gelden. Ook het meenemen van Nibels betaald zich uit (ondanks gister niet opgesteld)

Nou hopen dat onze Portugese makker niet teveel gekke dingen gaat doen.. dan wordt het een lastig verhaal, maar voor nu staan we op 96,6%.

Morgen ook wel een aardig team, al zeg ik het zelf;

Demare
Sagan
Matthews
Cimolai
Barbier
Vendrame
Cerny

Laatste plekjes gaan tussen Ulissi (voor winst Gaviria), Pello (Die ging nog wat doen zei die toch?) en Masnada (voor de truipunten)

S. Dauert

'@Rawolf Ik heb exact hetzelfde team voor morgen voor ogen, maar dan zónder Sagan en met Barbier... Ulissi eindigt vaak kort in sprints dus die gaat zeker mee. Knox 11 zekere punten toch?

ivo001

Ik blijf erbij dat ze beter Hamilton dan Haig hadden kunnen offeren :S

Positief punt is het sterke optreden van Swift. Die gaat morgen kunnen sprinten.

Voor velen ook een tegen Valter op 7m

Laatst gewijzigd
danusz1986

Zonder Vlasov/Yates/Thomas heb ik nog de volgende klimmers:

Nibali
Majka
Kelderman
Almeida
Konrad
Guerreiro
Masnada
Hindley
Pernsteiner

Gladiool

Tranen met tuiten. Thomas, Yates, Vlasov, alledrie present. Oomen en Kangert ook totaal niet op de afspraak. En dan nog met Nibali, Kelderman, Majka en Fuglsang 4 mannen bovenin hebben. Knox en McNulty moeten meesprokkelen en de rest wordt dan maar aanvaller of opvullers. Niet bepaald het scenario waar ik mee begon. Eerder andersom....

kevinraar

ik heb thomas en vlasov niet als mij klimmers zo door blijven gaan eindig denk wel in de top 1000

Starlynk

'@Gladiool : Als je Nibali, Kelderman, Majka en Fuglsang hebt dan mag je je in je handjes knijpen denk ik ;)

De Condor van Echt

'@nasibal


Als je het niet erg vind kom ik zo even op vis-ite!

Ik ben je zeker wat verschuldigd, haha!

Ludi

'@kevin met jouw sterren team is top 100 haalbaar

vevie

'@starlynk: helaas geen Kelderman, maar wel Nibali, Majka en Fuglsang. Daarnaast nog Almeida, Konrad, Bilbao en Pernsteiner.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Gaat vendrama morgen punten rijden ja?

La Primavera

'@BertieC Bilbao staat 3e in het klassement die zullen ze niet in een vlucht laten. Dat is de enige manier waarop hij top 20 zou kunnen rijden want in de sprint zie ik hem niet mee doen. Kortom Bilbao alleen opstellen als je zijn zekere punten wilt voor het AK.

nasibal

Dat de meeste Yates, Thomas en Vlasov hebben is wel duidelijk. Maar het gaat er vooral om wat je nu dan nog over hebt. Als je dit kan opvangen heb je eigenlijk niet eens een groot nadeel. Alleen voor sommige (waaronder ikzelf) bestaat het bergteam nu uit namen als McNulty, Ulissi etc. Dan wordt het toch wel hopen dat Yates en Thomas erin blijven en week 3 nog af en toe wat kunnen laten zien

Uiteindelijk is het natuurlijk wel zo dat mensen die naast Thomas en Yates geinvesteerd hebben in mannen als Nibali, Kruijswijk en Fuglsang (maar ook Konrad en Bilbao bijvoorbeeld) en/of een heel breed klimteam hebben waarschijnlijk óf Majka/Kelderman hebben thuisgelaten, óf gesneden hebben in het sprintteam. Daar is dus nog wel wat recht te zetten, tenzij jongens als Cimolai het toch heel goed gaan doen en Ballerini méér kansen pakt dan gedacht, of een Gaviria/Sagan alsnog gaan tegevnallen.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Zalig dat ze Haig opgeofferd hebben. Die had, mits goede benen natuurlijk, een mooi klassement kunnen rijden in die loodzware 3e week.

Soler vond ik in dit veld en met dit parcours ook best een interessante. Weet niet wat ie kostte? In ieder geval iemand die je in de tijdritten kon opstellen en mocht zijn GC-poging stranden, dan was ie lekker gaan aanvallen.

1 2 ... 107 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.