Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 106 ... 191 192
ditisdavid

Bilbao als opvuller morgen :p

Gestegen naar... 63%. Altijd drama in de Giro maar dit is wel heel beroerd, hoewel het verloop tot nu toe nooit te voorspellen was geweest. De gelukkigste gaat dit jaar winnen.

Laatst gewijzigd
La Primavera

214 punten?? Stijg naar 99.4% Alleen Thomas en Yates niet in de punten vandaag. Niet verwacht dit..

Daan Brakenhoff

Pffff Almeida net aan in het roze red nog mijn score... morgen Almeida, Knox en Masnada als opvulling voor mijn magere sprintploeg;)

Rawolf

Geen Fuglsang, Kruijswijk en Pozzo gaat wel een gemis worden.

Ludi

Bilbao is tot nu toe mogelijk mijn beste pick. Lol

danusz1986

Gelukkig wel Guerreiro opgesteld. Nummer 4,6,7,11,14 en 16 en Guerreiro. Thomas en Yates geen punten.

danusz1986

'@Daan

Idd! Heb alleen maar Demare/Sagan/Matthews en Barbier.

Daan Brakenhoff

'@daan
Zelfde sprinters hier, wellicht (hopelijk) sprint Cerny nog mee voor een plek 15

JapieJapo

Morgen gaat ook naar de vluchters hoor, wie gaat die groep dan terughalen: Bora en Sunweb??

Poeksel

Wat is die Pernsteiner al vroeg in vorm? Dat wordt nog wat de laatste week.

Starlynk

Arghhghhhh.. Almeida pakt op minder dan 1 sec 13 punten elke dag voor de komende dagen/weken :( hopelijk gaat er nog een vluchter mee aan de haal binnenkort, maar ik vrees het ergste

Wielrennertje

Nou, deze ronde kan de prullenbak in ben ik bang! Te zwak bergteam / de verkeerde mannen als de verhoudingen zo blijven.

Laatst gewijzigd
Yskoud

Poeh, blij dat ik nog een kernklimteam heb met Kelderman, Majka, Nibali, Almeida, Fuglsang, Masnada, Hinley, Knox en McNulty.

nasibal

'@JapieJapo

UAE en FDJ hebben aangegeven de puntentrui te willen. Daar beide ook zonder echte AK ambities rijden lijkt het me dat ze morgen wel met beide handen willen aanpakken ja. QS zal met het roze sowieso 'controleren' en hebben met Ballerini/Hodeg ook twee jongens die kunnen winnen. Tel daar de door jou genoemde Bora en Sunweb bij op en controle lijkt me een redelijke kans ja.

Jasperdewaal11

Gelukkig zijn Konrad en McNulty wel enigszins op de afspraak. En teampunten met Kangert :)

bart1e

1e etappe geen almeida opstellen en vandaag geen visconti. Gaat lekker! Yates en Thomas die ook nog wegvallen, dit wordt een lastig verhaal.

Jori

Caicedo voor de Sombrero award!

Bilbao had ik echt niet verwacht na zijn tour, zo sterk. Pozzo leuk om te zien!
Nibali en Fuglsang wordt je bang van als je hen ziet en niet hebt. Knikkende knieën hier dus. Kruijswijk ook zeer goed als je zijn opbouw ziet, gebrek aan races en dan feit dat de 3e week hem normaliter nog het beste ligt.

@Condor: Volgens de nieuwe regels mag jij geloof ik je dagselectie en alles delen, geweldige keuze met Visconti, ook nog op een dag als vandaag! Dat moet smaken!

nasibal

Bilbao had ik echt niet verwacht na zijn tour, zo sterk.

Stel je voor, Soler... ;)

Voor Nibali heb ik inmiddels knikkende knieeen inderdaad, hopen dat Gaviria het goed gaat doen.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Ook bizar wat Castroviejo doet hier trouwens.. met de (bijna) volledige Tour in de benen vanuit de groep der favorieten demarreren en 8e eindigen hier.

marconeuvel

Het wisselen van Almeida naar Vlasov 10 minuten voor de start van de Giro gaat wel een hele dure wissel worden. Almeida kan zomaar nog een tijd in het roze rijden. Nu heb ik maar 1 Quickstep-renner voor teampuntjes morgen.
Verder twijfel ik voor morgen over het opstellen van Cimolai en/of Barbier. Geen idee wat die van plan zijn in de sprint.

Zadelpen

Ik heb een merkwaardig gezelschap voor morgen. Hmmm....

Milanjacks

Alle ballen op Swift morgen bij Ineos? Die zag er vandaag wel sterk uit. Verder gaat een duimpje al heel lastig worden. Ik kies altijd voor kwaliteit over kwantiteit bij de AK mannen. Dat gaat heel vaak goed(zie de tour) maar dit loopt verschrikkelijk uit de klauwen.

De Condor van Echt

Knotsgekke ronde dit. Vandaag - dankzij Visconti - 187 pp en sta nu op 93,9%. Maar ja, wéer zo'n rit waarin ook 1 of 2 van mijn reserveklimmers uitvallen, en mijn Giropoule kan ook gewoon naar de Blvd of broken dreams...

Morgen de eerste test voor mijn sprinterskern. Maar eerst ff bijkomen met een glaasje Prosecco, ook al zijn ze daar over twee weken pas.

Btw, in mijn Giropoule vorig jaar was Conti nog mijn Visconti, maar dit jaar is Visconti dus mijn Conti. Nou ja, voor vandaag althans. Eén vis maakt nog geen zomer, nietwaar? Conti met vis ervoor hengelt vandaag puntjes bijelkaar, met alleen Conti zou ik achter het net vissen.

Sorry voor al deze flauwe woordspelingen - spreek me erop aan als het jullie verveelt, ok?

kevinraar

heb 222 punten gehaald dat met yates als kopman ben flink gestegen van 7385 naar 1582

ditisdavid

Weet trouwens niet zeker of Almeida echt zo lang het roze gaat houden. Ten eerste zal Caicedo er alles aan doen om in een bonificatiesprint het roze te pakken, ten tweede kan overmorgen een klassementsrenner of vluchter hem overnemen. Of is dit wishful thinking?

1 2 ... 106 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.