'@JapieJapo
UAE en FDJ hebben aangegeven de puntentrui te willen. Daar beide ook zonder echte AK ambities rijden lijkt het me dat ze morgen wel met beide handen willen aanpakken ja. QS zal met het roze sowieso 'controleren' en hebben met Ballerini/Hodeg ook twee jongens die kunnen winnen. Tel daar de door jou genoemde Bora en Sunweb bij op en controle lijkt me een redelijke kans ja.
Caicedo voor de Sombrero award!
Bilbao had ik echt niet verwacht na zijn tour, zo sterk. Pozzo leuk om te zien!
Nibali en Fuglsang wordt je bang van als je hen ziet en niet hebt. Knikkende knieën hier dus. Kruijswijk ook zeer goed als je zijn opbouw ziet, gebrek aan races en dan feit dat de 3e week hem normaliter nog het beste ligt.
@Condor: Volgens de nieuwe regels mag jij geloof ik je dagselectie en alles delen, geweldige keuze met Visconti, ook nog op een dag als vandaag! Dat moet smaken!
Het wisselen van Almeida naar Vlasov 10 minuten voor de start van de Giro gaat wel een hele dure wissel worden. Almeida kan zomaar nog een tijd in het roze rijden. Nu heb ik maar 1 Quickstep-renner voor teampuntjes morgen.
Verder twijfel ik voor morgen over het opstellen van Cimolai en/of Barbier. Geen idee wat die van plan zijn in de sprint.
Knotsgekke ronde dit. Vandaag - dankzij Visconti - 187 pp en sta nu op 93,9%. Maar ja, wéer zo'n rit waarin ook 1 of 2 van mijn reserveklimmers uitvallen, en mijn Giropoule kan ook gewoon naar de Blvd of broken dreams...
Morgen de eerste test voor mijn sprinterskern. Maar eerst ff bijkomen met een glaasje Prosecco, ook al zijn ze daar over twee weken pas.
Btw, in mijn Giropoule vorig jaar was Conti nog mijn Visconti, maar dit jaar is Visconti dus mijn Conti. Nou ja, voor vandaag althans. Eén vis maakt nog geen zomer, nietwaar? Conti met vis ervoor hengelt vandaag puntjes bijelkaar, met alleen Conti zou ik achter het net vissen.
Sorry voor al deze flauwe woordspelingen - spreek me erop aan als het jullie verveelt, ok?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.