Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 105 ... 191 192
ditisdavid

Haig heeft zich volgens mij helaas naar Yates laten uitzakken.

ralphhoumes

Kopbeurtje van Fabbro kun je niks van zeggen..

De Condor van Echt

Allereerst: Kevin, mijn oprechte felicitatie dat je inschatting goed heeft uitgepakt!

Ik ben vooral blij dat ik voor de zekerheid Majka en Nibali heb meegenomen! En ik hoop zo erg dat BOH/TSF het nu mooi genoeg vindt, en net rustig genoeg gaat doen zodat Visconti het haalt... #wishfulthinking

Enne.... waar zit Sobrero???

ivo001

Ellende dit.
Vlasov eruit.
Thomas gevallen en gekraakt.
Yates kapot.
En dan ook nog Haig die denkt iets te kunnen beteken voor Yates.

Haig kan beter zijn eigen klassement in leven houden...

J. Bernal

Dit is waarom de Giro zo mooi is, altijd chaos! Beetje jammer voor m'n Scorito maar wel goed voor Kruiswijk en Kelderman.

Lakie

Jaaaa jongens... wat is dees :)

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Het is maar goed dat we ons over drie dagen alweer op de Vuelta Scorito kunnen storten ๐Ÿ˜‚

Jori

McNulty naar het roze, als de verschillen zo doorgaan volgens mij? xD

La Primavera

Zeg dat Jeffrey! Nu al zin in haha!

Sjas Patatje

Ik weet niet hoe erg het is gesteld met Thomas en Yates? Yates heeft in het verleden wel laten zien ook voor ritwinst te kunnen gaan, waarbij hij niet voor een klassement ging. Dit scenario kan ook nog tot ontplooiing komen of zijn ze beide nu helemaal afgeschreven?

Wel een domper, zoals vele hier. Vlasov hoge verwachtingen van, Thomas de gedoodverfde favoriet en S. Yates als grootste favoriet na Thomas. De Nederlandse klimgeiten hebben hier een hele mooie kans om de Giro te winnen! Helaas heb ik geen Kruijswijk, Kelderman of Oomen. Majka en Nibali for the win? Of gewoon een hele jonge winnaar a la Almeida?

Rawolf

Mcnulty niet opgesteld, nice

Ajvenema

Wat een kut-scorito jaar :D Op naar de Vuelta
Kan nu alleen nog maar hopen dat andere renners zoals Almeida of McNulty er รณรณk nog doorheen zakken, maar daar is eigenlijk ook geen lol aan.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Fiets Wilco! Fiets!

Arctic Monkeys

Pozzovivo bijna nergens voorbij zien komen in de lijstjes volgens mij. Zit er toch maar mooi bij na zijn val in de Tour!

Jeffrey81

Ik heb eigenlijk geen idee of ik goed of slecht ga scoren. Althans... Ten opzichte van het gemiddelde dan...wie hebben de truien? Wie rijden er nu wรฉl top20? No clue...

Ben heel benieuwd hoe dit gaat vallen.

Van mij mag Caicedo in ieder geval winnen. Dat is bonuspunten via Guerreiro dan ๐Ÿ‘๐Ÿป

Laatst gewijzigd
nasibal

WIe hebben er Guerreiro opgesteld vandaag?

edit: Ah, ik zie iig Jeffrey :)

edit2: Mn renner 21 wordt mooi 2e, gefeliciteerd Condor!

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Pfoei, Visconti haalt het! Was ik wel ff bang voor...

JimKro

Zo dit lijkt een heel gunstig dagje te gaan worden. Nog meer mensen zonder Yates? ;)

De Condor van Echt

'@nasibal


edit2: Mn renner 21 wordt mooi 2e, gefeliciteerd Condor!

Bij deze wil ik je graag wat veren in je Viskonti steken, voor het noemen van deze naam! Mille grazie!

nasibal

Wel fijn dat Hindley McNulPunty nog even lijkt te kloppen. Of heb ik de binnenkomst van Mcnulty gemist?

3% van Scorito gaat helemaal gek met Nibali als kopman vandaag.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

L
O
T
E
R
I
J

hartstikkebedankt

Almeida niet picken is ook het kutste ooit nu. Vond 'm net een 0,5 miljoen te duur voor dat ik niet precies wist hoe goed zijn klassement zou worden.

JapieJapo

Vette teampunten voor Kamgert ;)

Daan Brakenhoff

Ja deze giro kan ik maar beter snel gaan vergeten.... geen Fuglsang geen Steven , Thomas kopman.... donderdag puzzelen voor de vuelta:)

Platje

Degene die nu de hoogste punten heeft is een team zonder yates en Thomas ๐Ÿ˜‚

1 2 ... 105 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.