Allereerst: Kevin, mijn oprechte felicitatie dat je inschatting goed heeft uitgepakt!
Ik ben vooral blij dat ik voor de zekerheid Majka en Nibali heb meegenomen! En ik hoop zo erg dat BOH/TSF het nu mooi genoeg vindt, en net rustig genoeg gaat doen zodat Visconti het haalt... #wishfulthinking
Enne.... waar zit Sobrero???
Ik weet niet hoe erg het is gesteld met Thomas en Yates? Yates heeft in het verleden wel laten zien ook voor ritwinst te kunnen gaan, waarbij hij niet voor een klassement ging. Dit scenario kan ook nog tot ontplooiing komen of zijn ze beide nu helemaal afgeschreven?
Wel een domper, zoals vele hier. Vlasov hoge verwachtingen van, Thomas de gedoodverfde favoriet en S. Yates als grootste favoriet na Thomas. De Nederlandse klimgeiten hebben hier een hele mooie kans om de Giro te winnen! Helaas heb ik geen Kruijswijk, Kelderman of Oomen. Majka en Nibali for the win? Of gewoon een hele jonge winnaar a la Almeida?
Ik heb eigenlijk geen idee of ik goed of slecht ga scoren. Althans... Ten opzichte van het gemiddelde dan...wie hebben de truien? Wie rijden er nu wél top20? No clue...
Ben heel benieuwd hoe dit gaat vallen.
Van mij mag Caicedo in ieder geval winnen. Dat is bonuspunten via Guerreiro dan 👍🏻
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.