Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 104 ... 191 192
Boasson en Hagen

9 miljoen voor Vlasov en Thomas. Toch nog 96 puntjes mee geharkt...

Andross

Wel zuur om in 2 dagen twee belangrijke renners te verliezen, maar 70% van de mensen zal dit probleem hebben. Had zelf gerekend op succes voor Ineos en er 4 in geklikt. Die truipunten kan ik nu wel vergeten maar hopelijk kunnen Swift en Hart nu zelf iets laten zien in de etappes. De Grenadiers gingen in de tour ook een stuk leuker rijden toen Bernal eraf ging.

Klimploeg wordt nu wel erg dun en het missen van Almeida gaat me de kop kosten vrees ik. Het kan in ieder geval alle kanten opgaan de komende 2 weken.

Pietje Precies

Ja, 89% had Thomas.

Het is denk ik vooral gunstig voor mensen met Swift en/of Dennis & brede GC-equipe. Wellicht komt Tao nog in dat rijtje, maar dat moet ik nog gaan zien of die goed genoeg is. Die gaat hierdoor ook een smak teamgenootpunten kwijtraken.

kevinraar

wat ben ik blij dat ik thomas niet heb genomen

Zadelpen

Thomas is nog niet helemaal weg he..... stel hij verliest minuutje of 4 vandaag. En kan morgen weer redelijk mee en wat herstellen komende dagen voordat er weer serieus werk komt.

Dan is die nog steeds kandidaat podium denk ik.

#wishfullthinking

La Primavera

'@Zadelpen Inderdaad wishfullthinking. Sluit maar gewoon aan in de bus net als de rest van ons. ;)

Laatst gewijzigd
Primavoormij

'@kevinraar en terecht!

nasibal

wat ben ik blij dat ik thomas niet heb genomen

Sterk werk Kevin! Dat bekertje komt zo steeds dichterbij

kevinraar

hoop het dat ik een keer heel hoog eindig

Zadelpen

Wij gaan toch nog even vol deze etappe afmaken. En dan straks de schade opnemen. Maar in de verte hoor ik het al ja...

Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo...

Kevin, chapeau! Heel leuk en goed gedaan jongen!

Rawolf

Kevin wat is je volledige team?

kevinraar

mij team voor vandaag is
yates
kruiswijk
majka
fulsang
kelderman
pozzovivo
almeida
masnada
knox

Jeffrey81

Yates ook!

W
T
F

Ajvenema

Wel irritant hoor, dit soort black swan events nog voor de eerste bergen bedwongen worden... de geluksfactor(of eerder, pechfactor) is dan toch wel extreem groot in dit soort spelletjes...

Gelukkig voor Thomas zijn de komende dagen wat minder zwaar, hopelijk komt ie er weer bovenop:)

Jori

Yates ook gelost, wtf!

nasibal

manmanman, Kruijswijk wint de Giro haha. Nu wordt ik toch ook wel bang voor Nibali hoor.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Yolo koers dit! Geen pijl op te trekken.

Jeffrey81

Marktwaarde Affini keldert weer.....

ditisdavid

Yates ook weg, wat is deze Giro dan?

kevinraar

nee niet yates eraf daar gaan me punten

marconeuvel

'@Jeffrey81 je gaat nog gelijk krijgen ook!

Als het zo doorgaat wint Jos van Emden de Giro….😂

Yates er inmiddels ook af.

Laatst gewijzigd
Antargo

Het wordt weer een knotsgekke koers zo. Hopelijk wordt Yates nog beter en kan hij later deze giro voor etappes gaan.

Platje

Nu kan mn team zeker de prullenbak in.. haig laatste moment eruit gegooid, dat kan ook extra pijn gaan doen

hartstikkebedankt

Heel de pool door de gehaktmolen hier

La Primavera

Het wordt voor onze teams nog lastig om uberhaupt de bus bij te houden op deze manier. We worden gewoon buiten tijd gereden vandaag.

1 2 ... 104 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.