Zet even je PCM-modus uit, dan snap je wél wat ik bedoel ;) Pas 'Almeida zat net verkeerd gepositioneerd of was gewoon net niet goed genoeg' in je verhaal, en het kwartje valt denk ik wel.
2 maten slaat natuurlijk ook nergens op. Voor gisteren gold hetzelfde als voor vandaag. Als niemand op kop rijd, moet QS, ALS ze het roze willen. Gisteren was het echter een stuk logischer dat andere ploegen het zouden doen dan vandaag. Dat ze gisteren niet op kop kwamen was daardoor geen graadmeter voor vandaag voor mij. Als UAE gisteren niet op kop was gekomen en QS óók niet, dan wel.
Verder is mijn scorito nu wel klaar. Vandaag hele belangrijke kopmanpunten mis, geen vervanger van Thomas, Dennis gaat nu in iTT2 wel punten pakken en ook Narvaez en Swift gaan nu meer vrijheid krijgen.
Trek die meer initiatief gaat nemen zal ook voor Ciccone niet fijn zijn.
Tsja ik heb ze beide ook, maar dat geldt denk ik voor meer dan de helft. Maar het lijkt weer een Scorito spel als vaker te zijn, ik heb veel uitvallers. Ooit eens meegemaakt dat ik nog maar 8 renners in mijn team had van de 20. Was niet moeilijk om op te stellen in ieder geval, alleen de joker was nog even een gokje.
'@Primavoormij
Hart hoeft natuurlijk helemaal niet met de besten mee om interessant te zijn nu. Hij hoeft alleen vergelijkbaar of béter mee dan Knox, Hindley, Pernsteiner of Mcnulty. Hij mag prima achter de echte toppers eindigen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.