Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 103 ... 191 192
Marsthinaikos

Wat een begin van de Giro zeg

Jeffrey81

Later Thomas.....

Aanklampen

Ai.. daar gaat 6m door het putje

Rawolf

Wtf Thomas, hoe dan. DIt kan niet enkel met die crash te maken hebben. Was niet eens bij de koersdokter geweest, enkel eigen ploeg.

vevie

Thomas done deal.

marconeuvel

Haha ongelofelijk, kevin gaat Scorito winnen. kevin, van harte alvast!

Aanklampen

Hij zou nog een keer gevallen zijn...

Ludi

Yikes, dit wordt niet mijn giro vriend

marconeuvel

Volgens RAI is Thomas nogmaals gevallen. De val in de neutralisatie leek nog niet zo veel gevolgen te hebben.

LutteleSeconden

Al 8 miljoen door het putje. Benieuwd of er naast Keven mensen zijn die beide niet hebben =D

nasibal

@Nasibal: Wachten tot jij of je ploeggenoot doortrekt, maar dan zelf niet goed zitten? interessante gedachtegang. Zeker als die ploeggenoot dan nog wel wegspringt. Ulissi laten wegrijden, DQS niet op kop rijden en dan zeggen dat de kans niet uit handen is gegeven, nog beter! Zeggen dat ik je punt mis, terwijl jij met 2 maten meet met etappe van gisteren en vandaag, kom op zeg :p

Zet even je PCM-modus uit, dan snap je wél wat ik bedoel ;) Pas 'Almeida zat net verkeerd gepositioneerd of was gewoon net niet goed genoeg' in je verhaal, en het kwartje valt denk ik wel.

2 maten slaat natuurlijk ook nergens op. Voor gisteren gold hetzelfde als voor vandaag. Als niemand op kop rijd, moet QS, ALS ze het roze willen. Gisteren was het echter een stuk logischer dat andere ploegen het zouden doen dan vandaag. Dat ze gisteren niet op kop kwamen was daardoor geen graadmeter voor vandaag voor mij. Als UAE gisteren niet op kop was gekomen en QS óók niet, dan wel.

Verder is mijn scorito nu wel klaar. Vandaag hele belangrijke kopmanpunten mis, geen vervanger van Thomas, Dennis gaat nu in iTT2 wel punten pakken en ook Narvaez en Swift gaan nu meer vrijheid krijgen.

Trek die meer initiatief gaat nemen zal ook voor Ciccone niet fijn zijn.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Als het zo doorgaat wint Jos van Emden de Giro....😂

Jeffrey81

Marktwaarde Affini gaat wel stijgen zo trouwens!

ditisdavid

Mensen met Hart zijn ook spekkoper denk ik. Sowieso gaat het loterijgehalte snel omhoog deze ronde...

Primavoormij

'@kevinraar melden aub

La Primavera

Mensen met Hart in hun team kunnen nu ook juichen. Wat een kutdag weer zo zeg haha..

EDIT: Ditisdavid was me voor

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Hatsee totaal al 9 miljoen in de prullenbak in 3 etappes, blijft er nog wel wat over ? :p

Starlynk

oh mijn god.. Kevin!! Je moet de eer van het WF forum gaan redden jongen!

nasibal

'@Ditisdavid

Hart inderdaad ook zeker zeer interessant nu.

De Coltrui

Tsja ik heb ze beide ook, maar dat geldt denk ik voor meer dan de helft. Maar het lijkt weer een Scorito spel als vaker te zijn, ik heb veel uitvallers. Ooit eens meegemaakt dat ik nog maar 8 renners in mijn team had van de 20. Was niet moeilijk om op te stellen in ieder geval, alleen de joker was nog even een gokje.

Daan Brakenhoff

Thomas ook nog eens kopman vandaag, gaat een lange 3 weken worden zo

Primavoormij

Ik denk dat vooral mensen met Narvaez in hun handen mogen knijpen. Zitten erg veel interessante etappes tussen voor hem en is in vorm. Hart moet ik nog meer eens zien of hij wel de vorm heeft om met de besten mee te kunnen doen bergop.

Laatst gewijzigd
cactus

Biedt ook mooie sprintkansen voor Swift!

nasibal

'@Primavoormij

Hart moet ik nog meer eens zien of hij wel de vorm heeft om met de besten mee te kunnen doen bergop.

Hart hoeft natuurlijk helemaal niet met de besten mee om interessant te zijn nu. Hij hoeft alleen vergelijkbaar of béter mee dan Knox, Hindley, Pernsteiner of Mcnulty. Hij mag prima achter de echte toppers eindigen.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Dat snap ik. Het is maar net wat je verstaat onder 'de besten'.

1 2 ... 103 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.