Matthews moet het meer hebben van de oplopende finishes.
Het type etappe waar ik hem kopman zou maken is heel specifiek.
Vandaag had ik 3 man die ik eerder kopman zou maken met Sagan, Demare en Ballerini die op het vlakke allemaal rapper zijn. Etappe 2 vond ik Ulissi zekerder, wat als ze nog iets harder hadden geknalt, dan had Matthews 0 punten gepakt.
Matthews cap no-go wordt hier gezegd, weer wat geleerd! Gaan we dus ook niet meer doen.
Morgen gaan we voor de HAAI, gaat een mooie dag worden. Twijfel nog tussen Hindley en Yates voor de laatste plek. Als ik zie dat die laatste berg 22.7 km a 5.8% is, en als ik zie hoe Yates gisteren presteerde, neig ik toch wel naar Hindley.
Top 25% binnengedrongen, mooie dagen voor de boeg. Ik verwacht niets minder dan een top 1 van de HAAI in het eindklassement, een top 3 van de VOGEL en een top 5 van CLAUDIA.
Kangert gaat morgen vanuit de vlucht de roze trui pakken. O wacht, die had ie al aan...
Als ik een geschikte vluchter had dan zou ik hem op z'n minst als kopman overwegen. Nu denk ik dat er voor Ulissi inderdaad nog passender etappes aankomen op korte termijn en staan Masnada en Bilbao nog dusdanig kort dat ze niet in de vlucht zullen zitten. Op zich zou ik nog steeds Bilbao kopman kunnen maken natuurlijk, maar dan kan ik net zo goed kiezen voor Nibali.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.