Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 116 ... 191 192
hartstikkebedankt

Mooie etappe voor Weening trouwens morgen, maar die zal wel niet mogen

@Yskoud, ze gaan Yates natuurlijk nooit laten rijden in een kopgroep

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Ik durf Yates pas op te stellen als hij weer bij de favorieten finished. Anders krijg je weer zon Pinot in de Tour scenario waarbij je hem toch op blijft stellen in de hoop dat hij zich weer herpakt heeft.

Marsthinaikos

Ballerini prima vandaag, Matthews kopman gemaakt, toch nog 234 pnt.

Was een mooi spel tussen Gaviria en sprinters voorop. Zag dat De Gendt een atv heeft genomen vandaag...morgen ongetwijfeld in de aanval.

Rawolf

Ik heb 13 klimmers (dan reken ik Ulissi en Dennis nog niet mee)

Vandaag heb ik de hele top 4, Sagan kopman, 325 punten.

Klimteams OP

Moet zeggen dat ik Cerny wel heel graag had willen hebben, die kan zo 200 punten pakken deze giro. Heeft heel lang in mn team gestaan.

Laatst gewijzigd
nasibal

Iets waar ik totaal niet aan gedacht heb, maar me nu te binnen schiet:

Hodeg én Ballerini is evenveel poen als Gaviria en een 500k sprinter (in mijn geval Torres). Natuurlijk heb je altijd een nul-etappe-punter als je Hodeg en Ballerini meeneemt (er sprint er maar 1 van de 2) maar je weet eigenlijk wel zeker dat er elke rit één sprint. In de ritten dat Gaviria meesprint zal de meesprintende quickstepper in de buurt eindigen en dan heb je ook nog ritten zoals vandaag waar het helemaal niet zeker is of Gaviria en de 500k'er er bij zijn. En dan zijn er nog de teampunten die ook vooraf in het voordeel van de QS'ers waren t.o.v. Gaviria + 500k.

Stom eigenlijk dat ik volledig over deze optie heen heb gekeken. Twee sprinters uit dezelfde ploeg meenemen is voor mij nooit een optie, maar hier had het natuurlijk gewoon gekund. Sterker nog, toen Richeze nog bij QS reed was het voor mij wél een optie, en deze variant is natuurlijk niet veel anders.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Of je had Ballerini + Andere renner meegenomen. Hodeg in zijn huidige vorm zie ik nieteens in de vlakke sprints meedoen.

rev

Gegokt en verloren Matthews (c) ipv Demare. Helaas ook nog 2x 0 punters. Matige 234punten.

Jeffrey81

Ik neem Yates wel mee denk ik. Voor zover ik heb kunnen vinden (en ja, ik weet dat ik wellicht nog wat beter moet zoeken) hebben ze het enkel als 'slechte dag' uitgelegd. Niet als blessure of ziekte ofzo. Dus dat is voor mij nog geen Pinot-verhaal op dit moment.

Daarnaast zijn mijn beste alternatieven Vendrame of Ulissi voor top 20, of Ballerini voor truipunten. Ook allemaal niet echt zeker.

Laatst gewijzigd
Lance Beenstrong

Zolang de twee sprinters uit 1 van 2M en 1 van 500K bestaan zoals in de Tour Stuyven+Pedersen en nu Cimolai+Barbier vind ik dat ook wel een valide optie. Die 500K sprinter is dan mooi meegenomen als tie er een paar keer bij zit. 2x 2M waarbij ze t op voorhand lijken te verdelen is toch niet zo interessant...

coolietje

277 pt vandaag, met dank aan Bora die er de niet-klimmende sprinters hebben af gereden. Mijn sprinters hebben wel klimkwaliteiten en waren op de afspraak. Ook blij dat ik Sagan heb meegenomen zodat ik hem in deze ritten als kapitein kan aanduiden.

In het AK van 15 naar 18 (nog steeds 99,9), maar wel op 1 in de WF Forumpoule.

Morgen hopen op een vluchtgroep zonder grote namen die het tot het einde uitzingen, want met de AK-mannen ga ik er niet komen nu Thomas, Yates en Vlasov zijn uitgevallen.

Milanjacks

Fiorelli die zout in de wonden strooit. Zijn sprinter(Lonardi) wordt gelost maar de knecht finisht nog 9de..

Laatst gewijzigd
Rawolf

wat ik me nu bedenk.... met Ganna ipv Dennis had ik denk ik top 10 overall gestaan

Waarom moet ik ook altijd eigenwijs zijn en geen Ganna kiezen

Jeffrey81

Wackermann DNF trouwens lees ik, vanwege dat hek wat omgewaaid is door helicopters. (Dit even in de categorie "hoe verzin je het?")

Waren er nog mensen die hem hadden? Was op zich een leuke om een keer op te gokken voor een aanval toch?

Daan Brakenhoff

'@nasibal, 2 sprinters van dezelfde ploeg had natuurlijk wel een optie kunnen zijn. Echter zijn de etappes waarbij Gaviria en je 500k sprinter wel meesprinten beter t.o.v. De Quickstep sprinter die meesprint. Als je als 500k sprinter Oldani had gekozen was de schade vandaag ook nog relatief beperkt geweest. Maar zo’n etappe 7 bijvoorbeeld waarbij Gaviria en Oldani normaal gesproken allebei meesprinten pak je dan alweer een hoop punten t.o.v een Hodeg/Ballerini waarvan er maar 1 sprint. Dus ik denk zeker niet dat je een hele gekke keuze heb gemaakt hoor. Misschien had Torres alleen Oldani moeten zijn maar dat kan je van te voren ook niet weten

Rawolf

Zuur, Wackermann was juist zo goed begonnen.

Het zit die ploeg niet mee.

arnoldv

Die Barbier komt dus echt geen verkeersdrempel over.. pff.

nasibal

Het moment trouwens waarin je overweegt om Wiebelende Wilco kopman te maken morgen. Bij gebrek aan Nibali is het hij of Almeida.

De Condor van Echt

Ballerini ga ik ook nooit meer geloven: eerst zand strooien mbt Almeida, vervolgens over Hodeg. Twee missers, als je bedenkt dat ik eerst Almeida en Ballerini in mijn team had... Maar ja, helemaal eigen keuze/schuld.

Viel me mee vandaag, Sagan (c) paste bij het koersverloop dat ik in gedachten had en zich inderdaad ontrold heeft. Was er niet 100% zeker van dat Démare er nog bij zou zitten; goed om te zien dat hij goed klimt! Verder had ik nog Matthews, Vendrame. Maar Hodeg, Barbier en Lonardi waren nullers. Al met al geen slechte score, maar had er meer van verwacht. Met mijn sprintkern hoopte ik in dit soort ritten meer zekere punten binnen te slepen, aldus te stijgen en een buffer op te bouwen voor ritten zoals morgen. Nu bleef het slechts bij huidige positie consolideren.

Jeffrey81

'@Nasibal:

Ik keek net nog even met een schuin oog naar Matthews morgen. Voor mogelijke truipunten als negende man in het scenario dat Wilco gewoon weer ff Almeida en Bilbao lost en vervolgens roze pakt!

Als jij m nou captain maakt? Neem ik Matthews mee ipv Yates...;-)

nasibal

'@Jeffrey

Matthews hier ook in de dagopstelling. Laten we inderdaad voor Freefall Willy gaan

coolietje

Ik ga alles op Valter zetten morgen, Wilco is nu al gejinxt ;)

Laatst gewijzigd
Tourminator

Klinkt gek maar morgen tov vandaag zelfde selectie alleen andere kopman. Tijden dat je topklimmers niet meer mee (lijken te )doen. Gelukkig 4 blauw-witte mannen.

Laatst gewijzigd
Guido73

McVeelPunty zal het worden ipv Mcnulpunty @nasibal, als hij al in vlakke etappes begint te scoren, lekker!

Ludi

Ik denk zelfs aan majka als kopman, maar dat is ook geen daalheld.

La Primavera

Ik heb Hindley morgen erin staan ipv Matthews.

1 2 ... 116 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.