Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 115 ... 191 192
vevie

Pijnlijk dagje met Gaviria als kopman en een flinke duikeling als gevolg. Een dag om snel te vergeten.

nasibal

Dat Gaviria er niet bij zit was één van de scenario's. Ik had echter gedacht dat in dat geval Demare (en in mindere mate Viviani) er ook niet bij zouden zitten. Dat verrast me dus wel.

Oldani verrast me positief. Had hem niet mee omdat ik vond dat hij toch redelijk achteruit aan het fietsen was bij Lotto. Dat Torres en Barbier er niet meer bij zouden zitten had ik rekening meegehouden. Het verschil tussen beide was echter dat mochten ze er wel bij zitten Barbier ook voor een top 7 plek zou meesprinten m.i.. Barbier dus wel meegenomen, Torres thuisgelaten.

Oldani lijkt nu al een betere optie dan Torres, maar ik denk dat in de komende 2 biljartlakens (die 250 kilometer bullshitetappe moet hij eerst maar eens zien te halen) hij wel van de partij zou kunnen zijn. Miskoop/Barbero wil ik het dus nog niet noemen, het is maar net wat je verwachtingen waren vooraf. Zelf had ik hem opgeschreven voor 2 a 3 top 10-20 plekken met uitschieter naar boven.

Jori

leuke namen, geen plek:

Valter (nieuwe Masnada)
Oldani (persoonlijk favorietje, sterke renner goed eindschot, iets als 15 keer top 10 vorig jaar in 60 koersdagen. Met dit parcours kans om leuke punten te halen. Of direct de Barbero Award)
Visconti (oude vos die lekker kan heuvelsprinten, rijdt voor elke plek)
Battaglin (ietsje duurder, maar als die straks overal meesprint door niet meer in Kutoesja te zitten en geen dubieuze namen voor zich als Kuznetsov, Biermans, Haller en het simpelweg weer giro tijd is, echt puntenkanon. Paste niet in mijn selectie door 750k te zijn)
McNulty (en ohoh, die tijdrit onder zware omstandigheden, vrees echt dat die goed gaat zijn)
Hepburn (want geen 250k extra voor Affini)

Morgen dus een mooie plek voor Valter :p

Jommelb

Ai, Battaglin niet opgesteld. Hem niet helemaal verwacht op het vlakke...

Jun Allrich

'@ Ivo

hier ook maar dan voor Lonardi....

Jeffrey81

Ik vind het wat vreemd dat Scorito steeds het puntenklassement van de dag ervoor in eerste instantie gewoon overneemt. Ulissi is die trui natuurlijk gewoon kwijt, maar vooralsnog geven ze m gewoon 8 punten...

Daan Brakenhoff

'@Jori, heb je goed gezien die namen zeg. Had zelf Battaglin niet verwacht in de sprints maar eerder bij bijvoorbeeld etappe 2.. morgen maar een paar euros op Valter leggen??

Jori

'@Daan: Doe toch wel iets verkeerd, want die zitten dus allemaal niet in mijn selectie :p

Jommelb

Ja ik had hetzelfde met Battaglin. Etappe 2 wel opgesteld, maar toen eindigde hij echt ver naar achter.

hartstikkebedankt

McNulty vandaag naar plek 12? Laat dan gewoon Ulissi sprinten

Cerny begint ook wel vervelend te worden. Ik zag hem in de tijdritten ook pas rond plek 15, dus daarom toch niet meegenomen.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

'@superheld:

PCS is altijd sneller....:

https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2020/stage-4/result/result

Daan Brakenhoff

Namen 11-20 volgens mij niet heel veel renners met hoge pickrate gezien. Volgens mij Almeida en CCC renner (Cerny) in ieder geval

Daan Brakenhoff

'@Jeffrey was me voor,
McNulty 12e, die heb ik mooi niet opgesteld vandaag. Denk dat niemand daar rekening mee had gehouden

hartstikkebedankt

www.firstcycling.com is altijd sneller met de uitslag dan PCS

La Primavera

Karsten Kroon en Jeroen van Belleghem zijn altijd sneller met de uitslag dan firstcycling

Jeffrey81

'@La Primavera

Ja, en sterker nog: die zeiden gisteren dat het nooit een sprint zou gaan worden vandaag. Zo vroeg waren ze er al bij...! ;-)

Daan Brakenhoff

Morgen trouwens wel een vervelende etappe zeg, wordt denk ik wel een vlucht maar misschien kan Nibali nog iets in die laatste afdaling...

vevie

Morgen wordt heel lastig. Daar kun je een flinke duikeling gaan maken

hartstikkebedankt

Morgen weer Ulissi vanuit de kopgroep?

MarvinG

Zo blij met Gaviria en Lonardi vandaag....

danusz1986

Schade valt mee met alleen maar Demare, Sagan en Matthews in de top 10 (225). Almeida en Nibali nog verrassend 18e en 19e dus nog wat extra puntjes. Als enige 0 punter voor Barbier, maar ik had geen andere betere keus die beter was. Konrad, Masnada en teampunten en Ulissi truipunten.

El Tony

Vandaag gestegen naar plekje 542 in het algemeen klassement en plek 250 deze rit. Mede door 4 DQS renners vandaag, incl Almeida. Ben bang dat het vanaf hier alleen maar bergafwaarts is met het wegvallen van Yates en uitvallen van Thomas en Vlasov, helaas...

Daan Brakenhoff

Denk eerder dat Conti morgen iets gaat proberen, vind Ulissi meer iets voor donderdag eigenlijk.

Yskoud

Goed zonder de discussie over het ideale team weer op te halen ben ik erg blij met mijn minimale sprintteam (Demare, Matthews, Ballerini, Vendrame, Barbier). Zeker omdat de mensen die Gaviria hebben dan waarschijnlijk niet Nibali/Fuglsang/Almeida hebben.

Het bevestigd ook mijn vermoeden dat Gaviria dit jaar we lweer snel als het vlak is, maar de heuvels toch nog steeds moeilijk overkomt. Ik zie hem ook niet in deze vorm zomaar Demare/Sagan kloppen.

Ballerini bewijst wederom ook op goede dagen op het vlakke een van snelste te kunnen zijn, ik moet nog zien of ze echt de kaart Hodeg trekken op de vlakke dagen.

Yskoud

Trouwens iemand al die durft Yates op te stellen voor de kopgroep morgen?

1 2 ... 115 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.