Matthews kan dit prima aan, maar ik denk dat Bora daar niet op zit te wachten, en dat Matthews wel betere kansen krijgt dan dit.
Zelfde voor Vendrame. Zou dit best kunnen, maar waarom zouden ze vandaag Vendrame spelen ipv een Bouchard/Paret-peintre. Zul je net zien dat iedereen weer raar gaat doen vandaag, maar ik sta achter mijn beslissing die lui te banken:)
'@PrimavoorMij, sorry als het niet aardig over komt maar sprinters opstellen in een bergetappe vind ik erg bijzonder.
Die laatste berg gaat er al teveel aan zijn en dan is er in het middenrif ook nog een hoop op en af. De top 10 bestaat hier uit klimmers normaal.
Matthews kan prima een heuveltje over maar voor het langere werk moet je echt intrinsiek sterke klimmers hebben.
Sagan kan je nog pakken voor de truipunten
Inderdaad laten we dit forum wel open laten voor discussie in plaats van het downplayen van andermans mening.
@Rawolf Heb je het WK gemist toevallig? ;) Vond Matthews daar toch wel flink goed rijden. Zie 'm zelf vandaag ook niet mee zitten maar ik acht hem niet kansloos als hij mee zit.
Het WK had klimmetjes van 1.5k hier zit er 1 in van 20+km. Ook eendagswedstrijd vs grote ronde is een significant verschil in het nadeel van Matthews.
Vendrame lijkt me al beter als Matthews, ik laat hem toch op de bank omdat Vendrame een paar etappes in aankomst heeft die hem beter moeten liggen.
Ik was net te laat met Vendrame erin zetten, precies 10:30 wilde ik dat doen haha. Hij kan het wel aan, getuige deze uitslag.
https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2019/stage-19
Ik heb te weinig klimmers meer over na het wegvallen van thomas en Vlasov, dus mijn team vandaag:
Fuglsang (C)
Almeida
Masnada
Mcnulty
Majka
Haig
Yates
Ulissi
Sagan
Narvaez durg ik niet meer op te stellen nmu hij elke etappe zo veel verliest.
Edit: Nu zit Narvaez met sagan in de kopgroep pff
'@ivo Ik had die uitslag ook al gezien vanochtend toen ik wat research deed naar Vendrame. Ik had iets meer geluk met op tijd zijn, heb Ulissi laten banken. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het een waterkansje is, omdat ik eigenlijk denk dat hij voor andere finishes gaat. Maar ja, iets met koe/haas.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.