Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 123 ... 191 192
Ajvenema

'@Condor, Ulissi eruit voor Vendrame klinkt echt als een accident waiting to happen, maar meestal kan ik me wel vinden in je keuzes, dus misschien is dit geniaal:)

Poeksel

Iedereen Ganna als kopman opgesteld? ;)

Ajvenema

Goh, blij dat ik geen vluchter kopman heb gemaakt, al zou het me niets verbazen als er op de slotklim weer vanalles weg mag rijden

Daan Brakenhoff

Conti en Hagen eigenlijk de enige namen die een beetje gekozen zijn vandaag. Heb ze beide niet dus hoop maar wat centjes te verdienen met Valerio.

De Condor van Echt

'@ajvenema Ik zit eerlijk gezegd ook met enige onrust te kijken, haha!

Ludi

Wat een baalgroep lol

De Condor van Echt

Bij de TS vorige week had ik Conti voor deze rit in gedachten. Maar gezien prijs en beperkt aantal mogelijkheden uiteindelijk niet gekozen. 8% van de deelnemers heeft het wmb dus wel goed gezien. Als dit zo blijft gaat banken Ulissi mij mogelijk 4+10 punten kosten :)

Rawolf

Zou me verbazen als deze kopgroep het gaat halen.

ditisdavid

Had overwogen Conti kopman te maken vandaag (onder het motto van: ik heb toch niks te verliezen), maar uiteindelijk helaas niet gedaan. Desondanks is dit een prettige vlucht natuurlijk...

Pietje Precies

Zeer grote kans dat ze dit halen lijkt mij. Wie gaat zo'n enorm slopende dag kunnen en willen controleren? En vooral voor wat....

Als het straks slecht weer wordt, is dat ook in het voordeel van de kopgroep met de vele (natte) afdalingen

En op de slotklim kan het zomaar weer hollen en stilstaan worden in het peloton i.p.v. steady fors tempo

Laatst gewijzigd
Rawolf

Trek of Bora zie ik wel koers maken, proberen Yates op ene onoverbrugbare achterstand in het klassement te zetten.

Pietje Precies

Ja oké dat zou kunnen (ik verwacht het zelf niet met dat doel), maar moet de kopgroep daarvoor ingerekend worden?

Lijkt me dat de kopgroep dan een dermate buffer heeft dat de zege al weg is

Inmiddels overigens al 9 minuten voorsprong, dus de winnaar zit sowieso in de kopgroep

edit: nu wordt 6"30 gemeld, dan kan het nog

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Waar haal je die 9 min voorsprong vandaan ?

Ik zie 4 min staan

Laatst gewijzigd
marconeuvel

'@Pietje Precies waar haal je die tijdsverschillen vandaan? Ik zie dat de voorsprong is teruggezakt van hooguit zo'n 4:00 naar nu 3:00

Pietje Precies

Dat meldde Velon. Maar we hebben zo tv-beelden, dus dan gaan we het zien. Lijkt dus regelmatig niet te kloppen..

Met 4 minuten ben ik zeer benieuwd wie er op kop rijdt

De stopwatch loopt ;)

Laatst gewijzigd
Rawolf

9 minuten is ook nog steeds niet beslist, op deze toch wel zwakke kopgroep kan er in de laatste 30 km nog 5/6 minuten ingelopen worden denk ik.

Pietje Precies

Nou die Velon info blijkt behoorlijk onbetrouwbaar. Die melden net weer 8"13, terwijl het eerder 3"52 ofzo is

Vervelend van Deceuninck, paar minuutjes meer zou mij wat geruster maken :p

Laatst gewijzigd
Toeter

3:52 aldus Eurosport

raymankapeens

Wielerflits wordt overspoeld met spam vandaag....

Barrygoal

JA vraag me af hoe dat hier terecht komt..... op voetbalprimeur was daar enige tijd ook sprake van.

marconeuvel

Ha die Nancy!

Ludi

Weer zon kaassoufleetje :o

La Primavera

Ja nasibal hou je soufleetjes een beetje kort wil je. Aan eentje hebben wel wel genoeg.

zeewolde

de familie Smith is druk vandaag. Eva Smith, Liam Smith , Mary Smith. Ze doen alles om het familiebedrijf onder de aandacht te brengen.

Pietje Precies

Ik had natuurlijk buiten de idioten van NTT gerekend. Mooi, opzouten! :p

Dat was voor mij overigens wel één van de grote verrassingen op de Etna: zo'n goede Pozzovivo. Ik heb hem jarenlang geselecteerd in de Giro, maar dit jaar toch echt niet overwogen. Zou wat zijn als ie juist dit jaar een podium weet te rijden.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 123 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.