Trouwens, Gaviria klimt dus helemaal niet zo slecht als Hodeg. Hij klimt nog veel slechter :p
Hodeg zat enkel bij Gaviria in de groep doordat hij terugviel met een mechanisch defect.
Verder ben ik maar weer verder gegaan met mijn eigen glazen in te gooien en sluit ik mij in de gruppetto maar aan bij Zadelpen. U kunt mij vinden onder de naam Simon Yates :p
Was niet als onvriendelijk bedoeld uiteraard, het is soms nou eenmaal niet te voorspellen maar voor mij komt het niet slecht uit dat de kopgroep kort gehouden wordt.. De Gendt zou zomaar kunnen, maar zou het ook de hele Giro kunnen proberen en een 10e plek als beste prestatie rijden, dat is elke rit een risico.. of een rit winnen waarbij je hem net niet heb opgesteld maar met het uitvallen van Thomas en Vlasov is dat probleem deze keer wellicht niet aan de orde
Doet me denken aan mijn Tour pool. Elke dag voor TdG lopen juichen wanneer hij weer aanviel en had hem ook in bijna de helft van de ritten opgesteld. Uiteindelijk fietste hij een totaal van 2 scoritopunten bij elkaar voor me, allebei in de afsluitende tijdrit. Hem dit nu maar thuis gelaten voor de Giro ook al gun ik hem die overwinning van harte. Zeer vermakelijke renner om in de koers te hebben.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.