Vanochtend mezelf afgevraagd of het mogelijk was dat iemand van Ineos vandaag zou kunnen winnen en of ik derhalve Ganna zou opstellen voor 10 bonuspuntjes (ja, had plekken over).
Sta nog steeds achter mn beslissing om het niet te doen. Maar manmanman wat zit ik me te verbijten hier haha. Zou overigens puur lucky shot zijn geweest nog steeds natuurlijk.
Ook fijn detail:
Eerst Kelderman als kopman, toen Almeida en toen wegens een brainfart toch besloten te gaan om voor Majka te gaan. Majka niet de snelste in een sprint maar bij afwezigheid van Fugl/Nibali in mijn team wel de meest zekere om vooraan beneden te eindigen.
Maar ach, ik doe het toch echt zelf, dus kan niemand de schuld geven :)
edit: Hoe is het McNulpunty vergaan? Heb de etappe niet kunnen zien.
'@Hartstikkebedankt: Lag er op dat klimmetje nog bijna af :p
Hier idd ook geen Ganna en Hindley. Ging uit van een grote vluchtersgroep van tenminste 10 namen.
Daarom juist Vendrame (ploegleider gaf notabene aan dat hij voor de vlucht ging), Sagan en Matthews (Sagan iig nog gepoogd las ik, lag met name natuurlijk een makkelijke tussensprint.) en Ulissi gegaan.
De gok met een aanvallers kopman ook zeer pijnlijk afgelopen dus. Weet niet wie het zei met Konrad als kopman, maar gefeliciteerd met die mooie keuze! Maar zoals u ziet, ondanks alles, zit Yates er toch mooi nog bij. Zo voelt het hier dus ook ;p
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.