Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 125 ... 191 192
Arctic Monkeys

Maar 2% heeft Ganna opgesteld, dus zal geen hele grote impact hebben. Wel interessante constatering voor de rest van de Giro inderdaad!

La Primavera

'@Daan Ik ging het ook gelijk even checken! Gelukkig geen Bilbao inderdaad

Florian

De favorieten gaan deze kopgroep inhalen...

Arctic Monkeys

Aanval van Nibali met de afdaling in zicht?

Daan Brakenhoff

Almeida zit er niet makkelijk meer bij zeg. Zou zomaar zijn laatste dag in het roze kunnen zijn vandaag

raymankapeens

Ganna denkt de Gendt rijdt te langzaam haha

Rawolf

Ganna niet hebben gaat een nog groter gemis blijken haha

hartstikkebedankt

Dacht toch betere opties te hebben vandaag dan Ganna :p Straf nummer wel

nasibal

Vanochtend mezelf afgevraagd of het mogelijk was dat iemand van Ineos vandaag zou kunnen winnen en of ik derhalve Ganna zou opstellen voor 10 bonuspuntjes (ja, had plekken over).

Sta nog steeds achter mn beslissing om het niet te doen. Maar manmanman wat zit ik me te verbijten hier haha. Zou overigens puur lucky shot zijn geweest nog steeds natuurlijk.

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Had dus geen seconde Ganna overwogen. Onder het motto “het enige dat ik weet is dat ik niets weet” (Socrates geloof ik)

arjenzvob

Als je dit zo ziet vraag je je af waarom Ganna in rit 2 roze niet hield. Al is dit meer op tempo en was dat een explosieve klim

Jeffrey81

Ach ja, Ganna staat er toch bijna bij niemand in vandaag.

@Rawolf: niet Dennis opgesteld voor de teampunten toevallig? Hahaha

shyguy

Potverdikkie, door een gebrek aan opties had ik toch Ganna erin staan vanmorgen.
Last minute gewisseld voor Yates :-(

Jeffrey81

Het is net of ik Indurain zie rijden....

Tour de Flits

Wel mooi om te zien dat door het uitvallen van Thomas de mannen van INEOS gelijk vol in de aanval gaan. Ben benieuwd hoe dat de rest van de Giro gaat.

Yates lost nu weer, dat wordt helemaal niks meer

La Primavera

Vanmorgen laten overhalen om Vendrame erin te zetten in plaats van Hindley. Dat kan pijn gaan doen.

hartstikkebedankt

Echt zo kut dat sprintje van Almeida... Grote fout in mijn selectie

Nibali sprint helemaal niet meer, mijn captain van vandaag

Laatst gewijzigd
vevie

Nah, lekker dan. Een flater met de haai als kopman. Sheisse.

Rawolf

Ik heb Hindley ook niet opgesteld. Zat te twijfelen tussen hem en Haig. Was voor Haig gegaan ivm vroege vlucht.

Ook niet al te best uitgepakt.

nasibal

Ook fijn detail:

Eerst Kelderman als kopman, toen Almeida en toen wegens een brainfart toch besloten te gaan om voor Majka te gaan. Majka niet de snelste in een sprint maar bij afwezigheid van Fugl/Nibali in mijn team wel de meest zekere om vooraan beneden te eindigen.

Maar ach, ik doe het toch echt zelf, dus kan niemand de schuld geven :)

edit: Hoe is het McNulpunty vergaan? Heb de etappe niet kunnen zien.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Kelderman captain, afgezien van Ganna het beste eruit gehaald. Nog steeds onder de 60% alleen :p

MarvinG

Laatste moment heb ik Hindley eruit gehaald en Hagen erin geklikt, omdat ik dacht dat hij zou aanvallen. Dat bleek eerst een goed idee. Maar achteraf kut. En Nibali als kopman is ook jammer...

danusz1986

1 ding wat duidelijk is, Hindley boven Guerreiro in vervolg (of het moet een duidelijke vluchtetappe zijn).

La Primavera

9 man bij de eerste 12 maar Ganna en Hindley niet opgesteld en captain Nibali.. Dat had een monsterscore kunnen zijn. Maargoed wel lekker dat een Konrad hier naar plek 2 sprint.

Jori

'@Hartstikkebedankt: Lag er op dat klimmetje nog bijna af :p

Hier idd ook geen Ganna en Hindley. Ging uit van een grote vluchtersgroep van tenminste 10 namen.
Daarom juist Vendrame (ploegleider gaf notabene aan dat hij voor de vlucht ging), Sagan en Matthews (Sagan iig nog gepoogd las ik, lag met name natuurlijk een makkelijke tussensprint.) en Ulissi gegaan.

De gok met een aanvallers kopman ook zeer pijnlijk afgelopen dus. Weet niet wie het zei met Konrad als kopman, maar gefeliciteerd met die mooie keuze! Maar zoals u ziet, ondanks alles, zit Yates er toch mooi nog bij. Zo voelt het hier dus ook ;p

Laatst gewijzigd
1 2 ... 125 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.