Met mijn bergteam valt echt niet veel te halen meer deze giro. Nu ook McNulty en Knox er volledig doorheen zakken heb ik nog maar 5 man bij de eerste groep...(6 als je Yates meetelt). Wordt denk ik maar focussen op de Vuelta. Kan niet wachten om morgen 10:00 de prijzen te gaan ontdekken. Trouwens morgen wel weer een mooie rit voor Ulissi/Sagan/Vendrame/Matthews, dus misschien wel wat beters morgen..
Net als vele anderen Ganna op de bank, en Nibbels als kopman. Gelukkig wel Hindley, wat toch een aardige score oplevert van 249. Sta nu 347e, dat houdt het wel leuk, en maakt dat ik toch even iedere dag mijn team serieus overweeg. Morgen Diego maar als kopman, aangezien Bling me teleurstelt deze Giro.
Logische redenatie, hoor. In het geval dat er echter kopmannen net achter de vluchters zouden eindigen is Konrad wel een van de rappere mannen. Nu ben ik ook geen opstelwonder, dus heb genoeg mannen ook niet opgesteld de afgelopen dagen die in de punten reden.
Toch wel een steil ding morgen 4,7 km aan 6,9 procent, daarna nog 25 km waarvan de laatste 10 km óók lastig is. Terugkomen wordt dan wel lastig.
Even flink aanzetten en dan twijfel ik toch over - in mijn geval - Cimolai maar toch ook Ballerini die ik op dag 2 misschien nog wel iets beter had ingeschat (al is op zo'n slotklim net lossen, ook meteen flink lossen omdat renners daar laten lopen).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.