Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 126 ... 191 192
Pim96

Hier aardig op safe gespeeld met Nibali als captain. Wel Hindley meegenomen. Mooie stijging vandaag voor mij.

Nul verstand

Haha, ik twijfelde om Konrad kopman te maken. Maar uiteindelijk niet gedaan:(

Kan me nu ook niet heel veel meer schelen. Laatste Scorito rondes altijd bij de beste 95% gezeten. Dat gaat nu toch niet meer lukken met m'n 80%

Laatst gewijzigd
rkmmr

Same here @La Primavera.. Vendrame vanochtend gewisseld voor Hindley.

Ook Hamilton eruit gelaten en natuurlijk Ganna. Wat een mooi dagje had dit kunnen zijn..

Laatst gewijzigd
Ludi

De jaarlijkse ik heb em wel maar niet opgesteld kan weer worden aangevinkt :p

Daan Brakenhoff

Met mijn bergteam valt echt niet veel te halen meer deze giro. Nu ook McNulty en Knox er volledig doorheen zakken heb ik nog maar 5 man bij de eerste groep...(6 als je Yates meetelt). Wordt denk ik maar focussen op de Vuelta. Kan niet wachten om morgen 10:00 de prijzen te gaan ontdekken. Trouwens morgen wel weer een mooie rit voor Ulissi/Sagan/Vendrame/Matthews, dus misschien wel wat beters morgen..

Jasperdewaal11

Pff zoals vele een Nibali C hier en nooit Ganna overwogen eigenlijk. Konrad houd dus ook van een sprintje en dat is dan weer goed om te weten voor de verdere Giro ;)

vevie

Oké, was voorbarig. Toch Konrad, Almeida, Bilbao, Fuglsang, Masnada, Majka, Nibali en Yates in de punten. Plus teampunten voor Castro. Pernsteiner helaas niet opgesteld. Toch 279 punten. Op zich prima.

rev

Nondeju Ganna op de bank, Nibali als captain, Hart op t bankje. Veel punten laten liggen, maar alsnog weer ruim 9% gestegen met een dagscore van 243pts. We zitten op 90%+

MrWest

Rekende me al bijna rijk met TdG als kopman... Helaasch

Jeffrey81

Ik scoor niet best, maar wel steeds een punt of 30-40 boven gemiddeld, dus elke dag een paar procent erbij. Precies zoals het in de Tour ging. Best apart, maar het is in ieder geval een stijgende lijn....vandaag doorbreken we de 80% grens :)

Goldfish

Vandaag helaas ook geen Hindley opgesteld, scheelt toch weer zo'n 30 punten. Wel weer een stuk wijzer geworden voor de komende teamselecties in de bergen. Ciccone lijkt vooralsnog ook een slechte keuze...

Corné .

Bij mij ook ganna en Konrad op de bank. Volgende keer maar iets meer op safe spelen denk ik😅

Ludi

Raar dat ik met zo veel matige keuzes ik vandaag toch een beetje stijg

vevie

Konrad op de bank begrijp ik dan weer niet. Die heeft toch wel aangetoond vrij rap te zijn. Dit is iig geen beklimming waarop hij gelost zou worden. Normaalgesproken neem je Konrad wel mee op zo een beklimming.

Wielrennertje

Oei, pijnlijk dat McNulty en Knox opeens minuten verliezen.. Hoopte dat ze allebei nog een tijdje mee zouden blijven doen hoog in het klassement.

nasibal

Oei, pijnlijk dat McNulty en Knox opeens minuten verliezen..

Lucht stiekem juist wel op eerlijk gezegd ;)

lnnrt

Net als vele anderen Ganna op de bank, en Nibbels als kopman. Gelukkig wel Hindley, wat toch een aardige score oplevert van 249. Sta nu 347e, dat houdt het wel leuk, en maakt dat ik toch even iedere dag mijn team serieus overweeg. Morgen Diego maar als kopman, aangezien Bling me teleurstelt deze Giro.

Corné .

Heb me blind gestaard op de vroege vlucht en Konrad zou geen ruimte krijgen dan. Leer voor de volgende keer denk ik maar zo

hartstikkebedankt

Je haalt me de woorden uit de mond nasibal

Melkboer

Iemand zei hier gisteren: Konrad captain? Hopelijk heeft ie dat ook gedaan, was een goeie beredenering!
Zou diegene zijn kopmannen voor de rest van de giro kunnen delen ;).

Rawolf

Morgen ga ik voor Sagan kopman, risico nemen loont blijkbaar. Had vandaag ook het idee voor Almeida te gaan maar Nibali voelde zekerder ):

zeewolde

O'Connor voorlaatste, maar legt wel mooi Consonni er op in de sprint. Dat is niet iedereen gegeven.

vevie

Heb me blind gestaard op de vroege vlucht en Konrad zou geen ruimte krijgen dan. Leer voor de volgende keer denk ik maar zo

Logische redenatie, hoor. In het geval dat er echter kopmannen net achter de vluchters zouden eindigen is Konrad wel een van de rappere mannen. Nu ben ik ook geen opstelwonder, dus heb genoeg mannen ook niet opgesteld de afgelopen dagen die in de punten reden.

Pim96

Sagan is toch geen risico nemen? Lijkt me juist een zekere captain. Een aanvaller nemen is een risicovolle keuze. Zelf heb ik geen Sagan, maar ga wel voor een heuvelsprinter.

hartstikkebedankt

Toch wel een steil ding morgen 4,7 km aan 6,9 procent, daarna nog 25 km waarvan de laatste 10 km óók lastig is. Terugkomen wordt dan wel lastig.

Even flink aanzetten en dan twijfel ik toch over - in mijn geval - Cimolai maar toch ook Ballerini die ik op dag 2 misschien nog wel iets beter had ingeschat (al is op zo'n slotklim net lossen, ook meteen flink lossen omdat renners daar laten lopen).

1 2 ... 126 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.