Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 128 ... 191 192
Rawolf

Als je niet verbaasd bent had je beter de portemonnee kunnen trekken en een paar euro inzetten

Die gast weegt 82 kilo

Wimbo

Zie net in mijn forum stats dat ik 79x een reactie heb gegeven hier op het forum.
De laatste alweer even geleden.
Lees nog steeds lekker mee maar het is tijd om nr 80 te geven.
Door het lezen van jullie tips, voor en na beschouwingen, enz enz wijzer geworden.
Dank daarvoor!
Neem namen niet zomaar over, check alles op de bekende wielersites. Hier gaat zoals jullie weten uren inzitten.
Heb eens mijn hoed afgenomen voor jullie gepuzzel, prachtige reactie van één van jullie:
Dat moet je eens tegen mijn vrouw zeggen!😁
Humor!
Maar goed, ik heb hier gelezen dat je niet moet blijven gooien met posities en % stijgen, alleen als je in de top 100 staat.
Hier komt ie, ik sta in de top 100, super spannend.
Giro goed gestart (Almeida) 98.5%
Gisteren top 100 ingevlogen, nog nooit meegemaakt, geeft echt een kik.
Vandaag iets gezakt, nog steeds top 100.
99.7 % , bijna geluk met Rubio, hij mocht vandaag mee, Konrad thuis op de bank🤔, ook Hindley niet mee.
Hier uiteraard ook Thomas G en Vlasov kwijt, lees net Thomas B ook over en uit.
Morgen nieuwe kansen.
De spanning stijgt.
Succes!

Benzardi

Deze dag was de nek slag voor Team De Duracelli's ....................de huilende moeders die onze vriendelijke sponsorbaas Benzardi belde waren niet op 1 hand en een voet te tellen.

De grootste fout zat in de communicatie, we hadden geen Kapitein opgesteld en daarom verloren we dubbele punten.
Daardoor hadden we maar 156 punten en zijn als een smeltend ijsblokje gedaald naar 59%.

Maar we geven niet op, we proberen toch een duimpie omhoog te verdienen.
Ook leuk voor mijn vriendin ,:-).

Ludi

Die de gendt, grapjas

vevie

Vind het jammer dat ik Pozzo niet heb meegenomen voor 1.5 mil. Dacht die zal wel gaar zijn van de Tour, maar blijkt dat hij zich daar gewoon in vorm heeft gereden. Met de tt’s voor de boeg zal het wel geen podium worden, maar 4-8 wordt het wel.

Daan Brakenhoff

'@Vevie
Ja dat zul je altijd maar weer zien. Italianen in de Giro is altijd ander niveau dan in de andere grote rondes. Een beetje hetzelfde wat Valverde met de Vuelta heeft

Nul verstand

Benieuwd naar Cimolai voor morgen.

Zadelpen

Wij zijn volkomen geknipt en geschoren. Wat een lijdensweg wordt deze Giro. 56%.... onwaardig voor het instituut team Zadelpen.

Stijn Lemmens

Voor morgen volgens mij gaat Demare erbij zijn morgen maar Gaviria niet, wie denkt hetzelfde?

Landeirovic

Gohh, de rit is minder lastig. Ook denk ik dat Bora of Sunweb geen oorlog gaan maken op die klim. Als ze dat wel doen om sprinters te lossen en er komen aanvallen van oa Ulissi. Dan zijn er al een boel knechten weg die Sagan en Matthews kunnen terug brengen. Geraakt Gaviria die berg over dan geef ik hem wel een kans ja.

Rawolf

Ik heb mijn twijfels bij Demare morgen, zet er 80% op dat hij eraf ligt

La Primavera

Ik noem 80% niet echt twijfelen ;)

Rawolf

Nou ja als ie er nog aanhangt haalt ie denk ik wel veel punten dus vandaar toch de twijfel (:

Jofferde

Mogen we morgen iets van Lonardi verwachten?

Rawolf

Ja, 1 van de smaakmakers in de Grupetto.

Misschien steekt Lonardi nog een duimpje op naar de cameraman ofzo

Daan Brakenhoff

Ik verwacht Lonardi morgen met de kapper, Hodeg en Gaviria ergens in de achterste regionen van het peloton. De vraag is of Cimolai, Ballerini en Demare er wel nog bij gaan zitten

Ajvenema

Jezus Zadelpen, rij je nog wel eens een goeie ronde? :D

KV

https://www.equipecycliste-groupama-fdj.fr/en/news/a-long-day-in-calabria-as-the-team-loses-benjamin-thomas/

Worden we ook weer niet veel wijzer van. Klinkt toch eerder als “we geloven er niet écht in” maar durf hem toch niet banken denk ik

ditisdavid

Morgen lijkt me in ieder geval geschikter voor Démare dan etappe 2... denk dat hij lang mee moet kunnen gaan, maar dat klimmetje in de laatste 3 kilometer gaat er sowieso te veel aan zijn als de favorieten voor de dagzege daar aanvallen.

Daan Brakenhoff

Ook zeggen ze in etappe 8 een kans voor Demare te zien. Zo komt Demare dus aan die 7/8 kansen die hij vooraf aangaf..

Lo Zar

Gaat de wind morgen nog van invloed zijn?

De Condor van Echt

Voor morgen zou ik zeggen: kom maar door met die punchers en heuvelsprinters! Dat betekent dat ik de Tsaar (c), Matthews, Vendrame en Ulissi sowieso meeneem. Waarbij Ulissi denk ik zou kunnen winnen na een aanval op de Milotta, maar dat is wel nog een eindje tot de meet. Démare neem ik mee voor als hij weer een goede dag heeft. Voor de opvullers denk ik nu aan Wilco (trui + evt teampp MM), Majka (idem PS), en twee QS’ers voor de teampp (iene miene mutte). Gaviria etc. verwacht ik niet.

Morgen rijden ze richting het wijngebied van Basilicata, met als beste wijn de Aglianico del Vulture. De druiven groeien op de flanken van een dode (zeg je dat zo?) vulkaan, en leveren wijnen op die heerlijk veel smaken van donker fruit en kruiden. Stevig in de mond, dus een ideale eetwijn bij het natte herfstige weer hier!

Jofferde

Laten we hopen dat Ben Swift zich morgen ook eens laat zien. Heeft er iemand info hoe het met hem gaat na zijn valpartij?

S. Dauert

'@Condor Een dode vulkaan heet een vulkuit.
Maar als tip: vivino.com/wines/15649926

Laatst gewijzigd
tunix

Dank voor de wijntips!

1 2 ... 128 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.