Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 130 ... 191 192
Stijn Lemmens

Moest Gaviria het goed doen vandaag ben je wel spekkoper denk ik

kevinraar

ik zou niet weten wie er voor hem er uit moet halen

vevie

Komt een eigen topic voor maar straks Vuelta. Benieuwd naar de prijzen. Roglic en Dumo zullen wel de duurste renners zijn. Ook benieuwd naar Froome, Carapaz en Valverde. De sleet begint erop te komen, maar Valverde in de Vuelta blijft waarschijnlijk een must. Hopelijk vandaag een goede Giro dag en op naar de selectie voor de Vuelta.

Voor vandaag Giro, denk ik

Ulissi (C)
Vendrame
Matthews
Almeida
Masnada
Konrad
Nibali
Bilbao
Démare

Platje

Lastige rit vandaag.. met bijv. een Flip erbij weet je dat het oorlog wordt met 750m a 6.3% en stukje van 10%.. dan is Demare gezien maar wie is er zo sterk om een groot gedeelte eraf te rijden? Ik stel Demare daarom ook op vandaag

Jasperdewaal11

Ik ben toch van mening dat Sunweb en Bora alle baat hebben bij die 3e categorie klim op knallen. Zowel Sagan als Matthews hebben hier een kans mits de echt snelle jongens weg zijn. Zo'n 6 km klim is nou ook weer niet de grootste inspanning voor 2 ploegen of als ik Bora was zou ik Fabbro het lekker in zijn eentje laten doen, daar draait dat kereltje zijn hand niet voor om.

Dus een Gaviria, Viviani en Demare zullen er dan niet meer bijzitten, waarbij van de 3 ik Demare nog de kans geef er wel bij te zitten. Typetjes als Cimolai en Ballerini vind ik ook twijfelachtig, waarbij Ballerini teampunten heeft en dus het gokje waard is.

Vendrame, Matthews, Sagan en Ulissi gaan hier meedoen om de knikkers normaal gesproken.

Laatst gewijzigd
Jommelb

Volgens de voorbeschouwing van indeleiderstrui gaat Cimolai deze finale zeker aankunnen. Ik weet het zo net nog niet...

WilliamS23

'@Papa Bart,

met dat verschil dat vandaag de machtssprinters aan bod zijn. Die zullen een vlucht eerder terughalen dan de klassementsmannen gisteren. Al is dat maar een verwachting, of dat zo uitkomt, zullen we gaan zien :)

Trouwens ongekend dat ik nog op 73% sta met het gemis van Almeida, Kelderman en Sagan. Almeida mag daarom dit keer best wel even buiten de top 20 blijven.

Laatst gewijzigd
Pom titcock

Zien we yates vandaag wat doen? aankomst ligt hem ook wel.
Het wordt hij pozzovivo of cimolai die in het laatste wiel van team superheldkuijer mee mag. iemand tips?

zeewolde

'@rev Die kans is er wel maar dan moet of Sagan of Demare de etappe winnen.
De etappe van vandaag staat te boek als vlakke etappe dus 50 – 35 – 25 – 18 – 14 voor de eerste 5. Dus de winnaar gaat sowieso voorbij Ganna, er vanuit gaande dat hij zelf geen punten haalt.
Als 1 van de renners Almeida, Ballerini, Matthews, Ulissi morgen bij de eerst 3 zit gaat die er ook nog voorbij. Tel uit je winst: Ganna 1 punt voor het puntenklassement.

zomaareens

Cimolai ging die dinsdag makkelijk mee? ik twijfel ook aan hem

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Almeida eindigt vandaag ook 'gewoon' wel weer top 15. Het wisselen van hem en Konrad een kwartier voor de start van de Giro doet met de dag meer pijn; zijn toch echt wel twee pareltjes tot nu toe. Ik had hen ingewisseld voor Vlasov en Hart. Veel slechtere ingeving had ik niet kunnen krijgen zo op het allerlaatse moment.

Reus

Heb ook zo’n twijfel rijtje; Cimolai, Cerny, Masnada, Ballerini...

Cimolai was in de vlakke rit netjes vooraan en etappe 2 was teveel van het goede. Vandaag zit er tussenin, dus zeg het maar......

M’n team blijkt zodanig gebalanceerd te zijn dat ik tot nu toe geen nadeel heb van het uitvallen van Thomas, Vlasov en Yates... Alleen het maximaliseren “mislukt” steeds door net 1 of 2 renners niet of verkeerd op te stellen.. De charme en frustratie van Scorito. Nét dat beetje geluk hebben/missen of net te weinig kennis van de renners die ineens flink scoren; uiteindelijk het verschil tussen top 20 en top 300.

vevie

Wie durft het aan. Froome voor 4.5 mil Vuelta. Rogla 6 mil en Carapaz en Dumo 4 mil. Oké oké

Toeter

Op een budget van 40M...

Ludi

6m op 40m, scorito durft het eindelijk.

Rare ronde die vuelta trouwens

Ajvenema

Froome voor 4.5: Veel plezier ermee!

Zijn er nog mensen die vandaag Guerreiro spelen, of toch maar gewoon Masnada voor de vaste puntjes?

rev

Aranburu was 2 weken geleden nog 750k nu 1mil

madeinstars

Vuelta de enige ronde dit jaar met het zwaartepunt in het midden. Na de tijdrit van etappe 13 gaat er weinig meer veranderen in het klassement denk ik.

DKrikk

Ik zie veel mensen met de vraag of Demare of Cimolai het vandaag aan moeten kunnen. De klim van vandaag is zwaarder dan die klim richting Agrigento (iets langer en iets stijler). Als ze (Bora, UAE, Sunweb) het gas opentrekken op die klim, dan zie ik beide zeer snel in de problemen komen. Het enige voordeel dat ze hebben, is dat ze nog zeker 15km hebben om achterstanden weer recht te zetten, waarna ze aan een toch best pittige laatste 10km beginnen. Demare in vorm kan veel aan, maar of hij zo goed is....Cimolai kan ik sowieso slechter inschatten.

Laatst gewijzigd
daandej

Ulissi of bling als kopman ?

nasibal

Mannen, Vueltapraat in een Vueltatopic, is dat een idee? Giro is nog bezig.

FDJ zou in theorie Demare wel terug moeten kunnen brengen. De vraag is is echter of het stuk erna er inderdaad niet teveel aan gaat zijn en of ze zich niet willen sparen voor de komende dagen

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Vueltapraat hier: https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/scorito-vuelta-a-espana-2020/

SvenVDB

Hier vandaag met:
Matthews
Sagan (c)
Ulissi
Vendrame
Ballerini
Masnada
Kelderman
Konrad
Majka

Bankje: Knox, Demare, Nibali, Bilbao, Fuglsang, Clarke

Ik kom plekjes te kort door de roze trui van Almeida 😀 Ik laat Demare op het bankje, geloof niet dat hij er nog bij gaat zitten op het einde.
Ik verwacht enkele sterke sprinters en punchers voor plaats 1 tot 10 en daarna de klassementsmannen.

Laatst gewijzigd
WilliamS23

Hier gaan we voor:

Ulissi (C)
Matthews
Ballerini
Vendrame
Demare
Masnada
Knox
Bilbao
Ganna

Meer heb ik helaas niet in mijn selectie zitten voor dit werk, dus gaan we ook maar voor de gratis puntjes.

De Coltrui

Ik durf Demare niet op de bank te laten. Als hij er wel bij is kost dat weer veel punten. Scoor dit jaar toch al weer hoog door verkeerde keuzes in de dag selectie. Gisteren met pijn Ganna zien winnen, maar goed die zal vast bij de meeste op de bank hebben gezeten. Maar dat van de vlucht verder niets zou overblijven had ik ook niet verwacht.

1 2 ... 130 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.