Zoals Gaviria en Demare tot nu toe hebben geklommen, verwacht ik dat ze er beide afgepierd worden op die 3e categorieberg door bora en sunweb. Vendrame overleeft wel. En als ze al terugkomen, gaan ze toch weer tekort komen op het laatste steile stuk. Ik heb ze beide, maar neem ze niet mee vandaag. Of er gaat gewoon een vlucht lopen en dan ben ik sowieso de Sjaak (maar met mij velen, denk ik zo)
Geen problemen om deze etappe door te komen denk ik.
Heb voor vandaag:
Matthews
Ballerini
Battaglin
Vendrame
Vanhoucke (blij dat ik hem in het team heb)
Cimolai
Ulissi
Masnada
Felline (gokje voor vandaag)
Op de bank nog die ik overwoog
Kelderman
Bilbao
Verder Yates, Nibali, Fuglsang, Majka, Ganna en Affini
Hoewel Thomas en Vlasov er niet zijn. Yates beroerd rijdt. Wel blij met mijn team. Almeida niet nemen is wel doodzonde en ik had graag nu liever Sagan gehad ipv Matthews maar dat kan nog veranderen.
'@Master-pieter
"Enigzins"? Ik denk juist "meer dan", daar hij zijn prestatie ook voor slechts 20% van de prijs levert. De vraag natuurlijk wat je met die bespaarde 2 miljoen hebt gedaan, maar afhankelijk van wat Fugl gaat doen in de 3e week zie ik verder ook niet echt enorme misperen in je selectie.
Ja, Felline had ik er nooit bijgenomen, maar iedereen heeft wel een 500k'er die zomaar eens 'niets' kan worden.
edit: Ik denk dat Sagan missen wel eens een groter probleem voor je kan worden dan Almeida missen, maar dan moet Fuglsang wel op hetzelfde niveau als Almeida presteren in de 3e week.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.