Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 131 ... 191 192
João Bicicleta

Is het vandaag een mooie etappe voor McNulpuntenty om te scoren, of zal die als 21e eindigen?

KV

Als 22ste denk ik

João Bicicleta

dan zal hij vandaag z'n naam weer eer aan doen ;)

jslk

Zoals Gaviria en Demare tot nu toe hebben geklommen, verwacht ik dat ze er beide afgepierd worden op die 3e categorieberg door bora en sunweb. Vendrame overleeft wel. En als ze al terugkomen, gaan ze toch weer tekort komen op het laatste steile stuk. Ik heb ze beide, maar neem ze niet mee vandaag. Of er gaat gewoon een vlucht lopen en dan ben ik sowieso de Sjaak (maar met mij velen, denk ik zo)

Delric

Als Ulissi wint heeft ie toch Mctienpunty. Maar plekkie 15-20 zou best kunnen. Net als de haai, die sprint ook lekker mee

nasibal

Afgaande op zn resultaten tot nu toe is morgen geschikter voor McNulpunty

Rawolf

Ik heb

Sagan (C)

Matthews
Ulissi
Vendrame
Demare (FOMO)

Ballerini
Masnada
Almeida

Kelderman

Laatst gewijzigd
master-pieter

Geen problemen om deze etappe door te komen denk ik.

Heb voor vandaag:
Matthews
Ballerini
Battaglin
Vendrame
Vanhoucke (blij dat ik hem in het team heb)
Cimolai
Ulissi
Masnada
Felline (gokje voor vandaag)

Op de bank nog die ik overwoog
Kelderman
Bilbao

Verder Yates, Nibali, Fuglsang, Majka, Ganna en Affini

Hoewel Thomas en Vlasov er niet zijn. Yates beroerd rijdt. Wel blij met mijn team. Almeida niet nemen is wel doodzonde en ik had graag nu liever Sagan gehad ipv Matthews maar dat kan nog veranderen.

nasibal

Mooi dat je het aangedurfd hebt met Vanhoucke Pieter!

hartstikkebedankt

Geen Cimolai vandaag voor mij. Démare en Gaviria heb ik niet.

Matthews (c)
Sagan
Ulissi
Vendrame

Ballerini
Masnada

Kelderman
Konrad
Bilbao

master-pieter

'@nasibal
Ja dat was wel een gok. Pakt op dit moment nog goed uit en compenseert enigszins het niet hebben van Almeida

nasibal

'@Master-pieter

"Enigzins"? Ik denk juist "meer dan", daar hij zijn prestatie ook voor slechts 20% van de prijs levert. De vraag natuurlijk wat je met die bespaarde 2 miljoen hebt gedaan, maar afhankelijk van wat Fugl gaat doen in de 3e week zie ik verder ook niet echt enorme misperen in je selectie.

Ja, Felline had ik er nooit bijgenomen, maar iedereen heeft wel een 500k'er die zomaar eens 'niets' kan worden.

edit: Ik denk dat Sagan missen wel eens een groter probleem voor je kan worden dan Almeida missen, maar dan moet Fuglsang wel op hetzelfde niveau als Almeida presteren in de 3e week.

Laatst gewijzigd
Raimondas Roomsaus

Heb nu eigenlijk alweer spijt van het opstellen van Černy vandaag. Had em toch graag ingewisseld voor Fugl. Hoop mijn 99,5% score redelijk te consolideren..

Rawolf

Ik denk dat het winnende team sowieso Almeida heeft, kan vandaag weer top 10 rijden en nog wel een paar dagen in het roze en wit.

Pietje Precies

Vooralsnog weer een bijzondere etappe. Hoop teams hadden vandaag een mannetje mee moeten hebben

Vervolgens, ondanks de forse tegenwind, vrij onnodig om ze 9 minuten voorsprong te geven. Hopelijk komt er zo controle

Rawolf

Met 4/5 sterke ploegen die denken dat ze vandaag kunnen winnen en initiatief durven nemen leek me de ontsnapping op voorhand kansloos

Pietje Precies

Kleine kans inderdaad, maar ja voor een hoop renners/ploegen bestaan er enkel kleine kansen

Eventueel had juist ook een renner van FDJ mee kunnen zitten, als zij begrijpelijkerwijs niet al te happig zijn om vandaag te controleren voor Démare (die mogelijk in de finale gelost wordt)

Treenert

Cimolai gewoon in mijn teampie vandaag, maar zo heb ik i.t.t. (zo ongeveer) de rest hier sowieso een andere dagopstelling met ook Demare, Gaviria en Viviani er wél bij.
Ma kiek'n wat wot

DKrikk

McNulpunty torpedeerde even een stilstaande Almeida. Beide komen er ongeschonden vanaf volgens mij (helaas haha)

Ajvenema

Mcnulpunty die Almeida en zichzelf uit de race rijdt was echt hemels geweest voor mn pooltje:)

ditisdavid

Etappe 6 en ik kan nog steeds geen glimlach onderdrukken als het weer eens over McNulpunty gaat :)

Landeirovic

Snap niet waarom er met Mcnulty gelachen wordt?

nasibal

Poh, Demare vandaag niet durven spelen omdat ik op dat eerdere klimmetje meer uitdunning verwacht had. Lijkt een dure inschattingsfout te worden.

Jasperdewaal11

Pfff inschattingsfout 2.0 en Demare niet erin klikken, huilen! :(

ditisdavid

Démare wel mee maar Cimolai niet...

1 2 ... 131 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.