Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 132 ... 191 192
Nul verstand

Zit je dan met Demare op de bank, omdat je risico's wilt nemen om nog te stijgen in de ranking.

vevie

Démare heel makkelijk zeg, ongelooflijk. Had toch vertrouwen in Démare moeten houden. Zonde

Yskoud

Haha mooi Demare! Daar gaan veel mensen hier van balen zeg, blij dat ik hem heb opgesteld!

nasibal

Ik snap niet hoe ik tot nu toe met al mijn inschattingsfouten nog steeds op 97% stond. Zal nu wel kelderen dan.

Geen Demare, Sagan kopman ipv Matthews. Cerny nergens te bekennen.

edit: Jup, 92%

Laatst gewijzigd
Rawolf

Mijn kopman Sagan word compleet overspoelt pfff

Gelukkig nog wel Demare opgesteld, die tegenwind maakte de koers heel tam.

Daan Brakenhoff

De keuze van Démare t.o.v. Gaviria is nu wel een hele goede gebleken. Niet verwacht dat hij er nog bij zou zitten maar gelukkig wel opgesteld

hartstikkebedankt

Cimolai ook niet mee helaas, ik verwacht toch meestal wat hardere koers dan dat het uiteindelijk wordt

master-pieter

'@nasibal
Felline nooit nemen? Hij wordt vandaag wel 3de ;)

vevie

Soms kan het forum je ook echt nekken. Besloten Cimolai te banken en Démare geen C te maken en meteen weer duikelen. Zo zie je maar, teveel info is niet altijd goed.

Ajvenema

Guerreiro weer heel netjes 21e:)

DKrikk

Alles leek erop dat Demare met hangen en wurgen die laatste kilometers doorkwam. En dan nog zo’n sprint kunnen rijden, chapeau.

Zeer waardeloos als hij op het bankje zit...

nasibal

'@Master-Pieter

ja, verrassend. Hij lijkt er weer een beetje bovenop te zijn. Goed nieuws wel, want is een mooie renner.

Ludi

Lekker demare! :)

Wel foute kopman met sagan, maar dat is te overzien

Daan Brakenhoff

Kevin gaat zeer goed zeg. 7de in de wielerflits poule momenteel!

raymankapeens

Hoorde iedereen over dat deze nog zwaarder was dan etappe 2.... niet dus. Geen demare opgesteld

De Condor van Echt

'@KJ Same here: verkeerde kopmankeuze met Sagan, maar gokje op Démare werd beloond.

Maarreeehh.... Waar zit Sobrero?? Was toch wel de dark horse voor deze etappe!

nasibal

Ik denk overigens dat, zoals Rawolf al stelde, die tegenwind wel van enorme invloed is geweest op het koersverloop. Als ik het goed begreep stond hij onder andere ook op die wat langere klim vol op kop. Zelf had ik er op ingespeeld dat Bora dáár oorlog zou maken.

Of dat Demare in dat geval de kop had gekost zullen we nooit weten natuurlijk, maar ik denk dat hij er nu in ieder geval wel fijn voordeel van gehad heeft.

Ludi

Sobrero had ik wel gehoopt vandaag ja. Leuk om honore zo goed te zien gaan, dat kan nog wel eens een renner worden voor in het optimale team!

cholo

Omslaan

Tour de Flits

Goede punten vandaag, maar Ulissi was geen beste keuze als kopman. Scheelt me gewoon 50 punten en daardoor maar gemiddelde score. Echt balen

Jori

Jup, vriendelijk want Démare zat eigenlijk nooit echt heel goed, maar door het lage tempo op belangrijke momenten, kon hij toch mooi opschuiven. Prettig om hem toch mee te hebben.

Sagan (c) is wel beetje zuur als notabene Majka hem klem zet.

Gaviria op de bank, maar had toch gehoopt dat hij iets van vorm zou terugvinden. Zelfs een goede uitslag met hem op de bank was prettig geweest met de etappes die komen.

Verder ook wel vervelend dat Sagan de puntentrui nu zo dik verliest aan Démare, met Konrad en Majka die anders leuke opvullers waren geweest en ook veel punten in de bergetappes konden meedragen.

Sagan dus in volledigheid gesaboteerd door zijn eigen team, eerst Bodnar bij de tussensprint en toen Majka op het einde :p

Laatst gewijzigd
thijzersterk

Helaas vandaag toch geen etappe voor Sean Bennett vandaag, morgen zijn er echter gelukkig weer kansen voor hem.

rkmmr

Sagan eigenlijk altijd wel een solide keuze als kopman in dit soort ritten, maar vandaag dan toch een keer niet. Lastige rit om te voorspellen, al is veel waarschijnlijk beïnvloed door de wind.

Pietje Precies

Ja die tegenwind heeft sowieso enorm geholpen. Niet vervelend bedoeld, maar dat is wel iets wat voor de etappe bekend is. Dit ging exact zoals ik verwacht en gehoopt had, dus dat is zeer aangenaam voor de portemonnee :)

Helaas verprutst Sagan het in de sprint, waardoor Matthews opeens de betere captain is. Da's wel een aardige smet. Vendrame op plek 6 is wel weer fijn en zalig dat ik nog altijd die leuke QS opvullers heb. Daar mazzel ik deze ronde met mijn karige sprintequipe wel behoorlijk mee. Elke keer 16 voor Almeida en 11 voor Masnada. Sinds gisteren daar nog 8 voor Ganna en 6 voor Wilco bij.

Fijn dat Ballerini vandaag wat minder scoort, anders was ik daar toch wel spijt van gaan krijgen. Nu is ie door Almeida alsnog fijn natuurlijk voor een ieder die hem heeft, mja die bonus zie ik als geluk.

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Dom Cimolai niet opgesteld, had het toch zwaarder verwacht en vond hem de laatste tijd niet super klimmen. Gelukkig toch een aardige score met 244. En dat met maar 3 sprinters (Demare, Vendrame en Matthews). Waarvan ik 4 sprinters dus niet heb opgesteld (Torres, Barbier, Lonardi en Cimolai). Zal morgen waarschijnlijk wel gaan zakken met zo weinig sprinters, maar tot nu toe heeft het steeds goed uitgepakt.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 132 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.