Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 134 ... 191 192
rev

Mooi om te zien dat me team in de eerste week vanaf dag 1 rustig elke dag boven het gemiddelde scoort. Vandaag 257pts weer 2.1% gestegen. Had Nibali gekozen in me dagteam had achteraf Fuglsang beter kunnen kiezen. Ganna blijft ook elke dag puntjes scoren maar die had ik niet opgesteld.

Benzardi

De gif krat moet helemaal leeg gedronken worden, vandaag natuurlijk geen Demare opgesteld.
Weer gedaald tot een mooie 56,1%, laten we hopen dat dit de bodem is.

Daarom kijken we alweer naar morgen.
Deze rit zal geen problemen opleveren.....................................hoop ik.
Duidelijk een etappe voor de klimmers en Ak mannen. ;o)

Wimbo

Oké Daan, duidelijk.
Leuk om op deze manier medespelers beter te kunnen volgen.
Je staat er zelf ook nog prima voor.

Sloddies

Sloddies hopeloos uit vorm. Twijfel of het wel een grote sprint zou worden blijkt ongegrond.
Veel punten laten liggen door Ulissi (c) te maken en Cimolai op het bankje te houden. Felline zag ik helemaal niet aankomen. Hoop dan maar dat hij morgen weer meespeelt. Gelukkig wel Demare opgesteld.
81,7 %nog maar.

arjenzvob

De grote vraag... hoe deed Kevin het?

Aanklampen

Primavera, Swift was misschien in vorm maar is hard gevallen. Gezien hoe snel hij weg was toen Ganna afgaf? Alle gasten die goed zaten kwamen in het nou toen het stil viel.

Majka kan zich beter niet meer met de sprint bemoeien. Nu blokt hij Peter

JimKro

Kevin is een geduchte concurrent deze ronde!

Ludi

Is er iemand met zinnige puntentrui renners? Ik bedoel ploegmaats van demare? Zeker nu Thomas naar huis is lijkt me dat lastig! :p

hartstikkebedankt

Lijkt me niet, buiten Thomas waren er volgens mij niet echt aantrekkelijke opties

rev

Barbier,Hodeg en Viviani zullen die er morgen staan aangezien wel heel laat over de finish komen vergeleken met de rest?

ditisdavid

Ik heb wel overwogen Guarnieri mee te nemen in plaats van Barbier(o), had daarentegen niet verwacht dat Démare hier al het paars zou pakken.

user27311

Ik durf zo langzamerhand wel te zeggen dat ik goede keuzes heb gemaakt in mijn sprintteam. Vandaag weer 295 punten. Helaas is mijn bergteam met het vertrek van Thomas en Vlasov redelijk onthoofd waardoor ik nooit op de 99,3% zal blijven staan waar ik nu op sta.

TheStrikers

Morgen Knox 11 zekere punten opstellen? Of zal ik Ullisi opstellen? Zal die in de top 20 eindigen morgen ?

user27311

Gaat Cerny morgen top 20 rijden denken jullie? Verder heb ik mijn twijfels over Ulissi. Kan ipv deze 2 ook masnada en Knox opstellen voor 22 zekere punten.

Westland95

Ulissi zal zich niet mengen morgen. Morgen is toch echt Gaviria time.

Westland95

We kruipen zo langzamerhand richting de 80%. Blijft triest. Misschien morgen maar is een gokje met Gaviria nemen. Heb toch het gevoel dat hij op zo'n biljartvlakke etappe de snelste is.

alexzsci

Vandaag de top 20 ingedoken zonder Cimolai op te stellen, vrees alleen met grote vrezen voor het hooggebergte!

Edd1e

Demare hier eruit laten was totaal het risico niet waard, als hij er bij zit wordt hij sowieso top 3. Zelfs als je denkt dat hij een kans van 20% heeft om er bij te zitten, zijn dat nog hogere odds dan een paar teampunten.

Morgen neem ik wel Cerny mee en laat ik Ulissi thuis.

Daan Brakenhoff

Zelfde hier morgen: Cerny mee en Ulissi op het bankje, wel McNulty mee voor eventuele winst Gaviria en voor het geval dat hij weer mee wil sprinten

nasibal

Lekker bezig @Ar-Pharazon!

De Tourminator

Vandaag wel Demare en Matthews (C), maar Cimolai en Ballerini op de bank. Morgen dan toch echt Gaviria als (C) en dan mag hij het laten zien.... verder blijft het schommelen met de juiste renners opstellen.

De Condor van Echt

Morgen natuurlijk iedereen opstellen die goed kan sprinten, Démare kopman. En opvullen met alles wat een blauw-wit truitje aanheeft.

Morgen eindigen ze in de Puglia-streek, waar leuke betaalbare wijnen vandaan komen. Met EU-subsidies helaas veel oude wijnstokken van lokale soorten gerooid, maar die rassen beleven een revival, zoals Negroamaro (rood) en Fiano (wit). Malvasia Nera groeit er eveneens - niet te verwarren met allerlei Malvasia soorten die in Spanje en Portugal groeien. Ook daar een typisch Italiaanse lappendeken van DOC’s; die van Nardo en Salice Salento zijn i.i.g. interessant.

Genomico

Jammer dat Benjamin Thomas er niet meer bij is. Was een mooie 9e man geweest. Nu wordt dat Ganna.

La Primavera

'@Aanklampen Swift eindige gisteren 34e na al die hoogtemeters achter Knox. Dat getuigd niet echt van veel pijntjes anders kom je daar lekker als 150e over de streep. Wind zat op de kop, dus niet zo gek dat Swift vandaag in volle finale sneller van de kop af moet. Als die had mogen schuilen in het peloton had ie mee kunnen sprinten.

Zadelpen

Monsterscore voor team Zadelpen. Sta er zelf ook van te kijken.

1 2 ... 134 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.