Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 136 ... 191 192
master-pieter

Ik haal toch Vanhoucke eruit voor Felline. Ik vermoed dat V er wel uit gaat waaien vandaag

wielerfan80

Iedereen heeft het ineens over waaiers. Het wordt gewoon een doodsaaie sprintetappe. Gewoon al je sprinters opstellen dus.

Rebellin

Waaiers treden met name op bij wind schuin achter in de rug. En dan moeten er ook nog teams voor gaan rijden. Ik denk dat het mee zal vallen.

Masterw

wie kan me ff helpen, en ja ik weet dat dit een scorito forum is.
voor een ander spel, wie denken jullie dat hoger gaat eindigen, pozzo of konrad?
dank voor de feedback wordt zeker gewaardeert! :-)

Sjonge Jonge

Vandaag of aan het einde in het klassement?
Ik vermoed dat je het laatste bedoelt en dan zou ik toch voor pozzo gaan

Primavoormij

Vandaag? Valt niet heel veel zinnigs over te zeggen. Ik zou dan voor Konrad gaan ivm potentiele waaiers. In het algemeen klassement na etappe 21 zou ik voor Pozzovivo gaan.

Masterw

ging om algemeen, je scoort met dit spel in dag uitslag en eind uitslag.
maar onderbuik gevoel zegt ook pozzo

Bode80

Dit gaat vast over het wisselen bij AD wielerspel (of 1 van die andere kranten).

Masterw

Nee ander spel maar soort gelijke opzet

raymankapeens

Mc nulty ulissi of de 6p van Ganna vandaag?

El Tony

Flinke twijfels weer vandaag wat betreft teampunten met 4 DQS renners of ulissi en/of mcnulty erin...

La Primavera

McNulty is 0 of 10 punten bij winst Gaviria. DQS is 8 + 3 vaste teampunten. Ik zou het wel weten.

El Tony

'@La Primavera tenzij meneer zelf weer gaat meesprinten zoals eerder deze giro, nogal onverwachts

Rawolf

Ik heb ipv Mcnulty onze vriend Vincenzo meegepakt. Ivm waaiers. Ook gelijk de enige wijziging die ik heb gedaan om in te spelen op deze winderige etappe.

Jori

Ik heb door de waaiers toch maar Torres meegenomen. Moet natuurlijk de movistar klassementsmannen vooraan houden, dus dan zit hij hopelijk mee met de eerste waaier. Dan hopen dat de movistar leiding een keertje met de hand over het hart strijkt en Torres toch laat meesprinten, ondanks zijn rol om de kopmannen veilig te houden in het laatste gedeelte. Al is het wel een bijzonder optimistische gedachte, gezien de berichtgeving vanuit movistar en zijn interview. Maar voor 7 a 8 ganna punten, voelt ook weer beetje krom

Jori

Cimolai: "Today we work for Barbieri"
Démare’s former team-mate Davide Cimolai (ISN) spoke of today’s stage and Démare’s secret: “A strange stage because it’s short, there is a lot of wind. We are ready. We are here to do a good sprint, and today we work for Barbieri (in the photograph). Yessterday Démare was impressive. He did a great sprint. I finished in 5th position. I’m happy but I want to do better, and tomorrow I will try. The secret of Démare is the team. When I was at FDJ with Guarnieri, Démare, Konovalovas, we were very tight. This is for me the key.”

Nou hopen dat onze vriendelijke kapper er niet uitwaait

Ajvenema

Hoge verwachtingen wel voor de kapper. Voor die 3 etappes dat ie gaat scoren moet ie wat mij betreft ook meteen top5 halen. We zullen zien :)

wielerfan80

Ik heb niks gezegd...

Fietsbel

Waaaaiers

Ajvenema

Yates zal wel weer dik gaan verliezen vandaag. Opzich geen probleem, die moet scorito-technisch toch in monstervorm komen om zn geld nog waard te zijn, aan een kleurloze p7 klassement heb ik niet zoveel.

La Primavera

Ja Yates is klassementstechnisch niet meer interessant. Van mij mag hij 20 minuten verliezen en gaan aanvallen.

Pietje Precies

Spijtig dat alles weer samenkomt.

Is ook wel weer het mooie van koers dat Fuglsang denk ik terugkeert doordat Gaviria in groep 1 meezat

Milanjacks

Zijn er sprinters die er wel echt afliggen?

Pietje Precies

Denk het niet, volgens mij is inmiddels zelfs Rudy terug!

Maar hopelijk straks nieuwe ronde, nieuwe kansen!

nasibal

Lekker dokteresje wel hoor, daar bij NTT

1 2 ... 136 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.