'@Platje Ballerini en Almeida zijn na 7 etappes al zo’n 400 punten waard. Wellicht iets minder met niet perfect opstellen. Wel precies het gat tussen mij en de nummer 1 haha
Die Almeida moet eens ophouden met naar 16-20 sprinten. Alsof die truipunten al niet erg genoeg zijn :’)
Battaglin is de Vanendert van de Giro. Na etappe 2 verwachtte ik een herhaling van vorig jaar en had hem dan ook buiten de ploeg in etappe 4, maar gisteren en vandaag is hij dus prettig om te hebben en ervan uitgaande dat hij op het vlakke mee blijft doen haalt hij zijn geld er makkelijk uit inderdaad.
250.000, en ik kreeg het niet vrijgemaakt... Ach, hoe erg kan zo'n Torres nou tegenvallen.... Movistar met fucking Samitier en Pedrero als klassementsmannen, daar mag je ook gewoon de licentie van intrekken, manmanman.
Ballerini is ook echt zo'n hele goede renner die vooraf gewoon helaas niet uitkon qua punten en nu zit alles mee of tegen, net hoe je het bekijkt. De truipunten van Almeida, de mechanische pech van Hodeg in etappe 4, de mislukte lead-out deze etappe met truipunten, tja.
Enige troost was dat door Vanhoucke hoogstwaarschijnlijk Oldani niet aan sprinten is toegekomen. Wat zat die al goed in waaier 1 in positie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.