Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 137 ... 191 192
S. Dauert

Lekker kaassoufleetje bedoel je?

nasibal

Jammer dat Cerny zich daar vol met zn bakkes in de wind laat zetten, zat mooi.

Daan Brakenhoff

Keurig recht gesprint en een gaatje gelaten voor Sagan!

nasibal

Had prima Ballerini mee kunnen nemen voor Gaviria. Zoveel is nu wel zeker.

Jeffrey81

Wat doet die Gaviria nou weer? Die stopt er gewoon aan het begin van de sprint mee..... &Q%$(@&*^)!!!!

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Mijn God, Gaviria is waardeloos. Wel Battaglin opgesteld gelukkig deze keer.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Jezus wat is die Gaviria een slappe zak, geeft gewoon op midden in de sprint.

Laatste keer dat ik hem ooit nog selecteer!

Daan Brakenhoff

Had eerder Cimolai en Barbier hier verwacht samen. Toch niet de quick-step boys. Ballerini thuislaten blijkt nu toch wel echt een misser

Jeffrey81

Eerste puntjes voor Lonardi. Dat is dan weer wel fijn ;-)

Daan Brakenhoff

Fuglsang is gewoon binnen met de rest? Kelderman wel opgeschoven naar de 2de plek ineens

nasibal

Die gekke Mcnulty, pakt toch weer wat puntjes in de vlakke etappes.

Andross

Fijne etappe vandaag met Swift en Barbier die goed meededen in de sprint. 3x 0 punten met ulissi, vendrame en cimolai dus die in etappe 11 maar inwisselen voor truipunten.

Ludi

Vendrame, lag die erbij of gewoon niet in eerste groep?

Genomico

Thomas, Vlasov, Yates en B. Thomas hebben en wel gewoon 99,2% staan. Ik snap er weinig van. Verder een vrij standaard team dacht ik, maar kennelijk voorlopig dus wel precies de juiste poppetjes gekozen (geen Nibali, Kruijswijk, Gaviria, Ballerini).

rev

279 punten vandaag. Consonni en Vendrame helaas 0 punten. Gaviria toch wel heel matig imo. Maar alsnog 0.2% erbij.

Platje

Ballerini en Almeida niet in je team hebben is killing helaas.. op naar de Vuelta

El Tony

'@genomica zelfde hier. Thomas, Vlasov en Yates en een matig sprintteam maar toch 97.2. Gaviria niet mee pakte goed uit. Vrees wel voor week 3 maar dat zijn zorgen voor later, wie weet krijgt pernsteiner het op zn heupen.

Jeffrey81

Sja, mensen blijven maar dramatisch doen over dat Thomas en Vlasov zijn uitgevallen, en dat Yates zo tegenvalt, maar bijna iedereen heeft/had die mannen. Dus sja.... en B. Thomas had dan weer bijna niemand, maar daar mist ook niemand iets aan ;-)

DKrikk

'@Platje Ballerini en Almeida zijn na 7 etappes al zo’n 400 punten waard. Wellicht iets minder met niet perfect opstellen. Wel precies het gat tussen mij en de nummer 1 haha

Die Almeida moet eens ophouden met naar 16-20 sprinten. Alsof die truipunten al niet erg genoeg zijn :’)

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Battaglin ook weer typisch met de Giro bezig. Durfde het niet aan, want kon niet vinden of hij steeds zou meesprinten. Had daar misschien nog iets meer over na moeten denken, maar hij reed ook al bijna 2 jaar achteruit. Nu toch al 3 keer top-10.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Battaglin is de Vanendert van de Giro. Na etappe 2 verwachtte ik een herhaling van vorig jaar en had hem dan ook buiten de ploeg in etappe 4, maar gisteren en vandaag is hij dus prettig om te hebben en ervan uitgaande dat hij op het vlakke mee blijft doen haalt hij zijn geld er makkelijk uit inderdaad.

Guido73

Mcweeralpunty!

Ludi

'@jori: dit is de battaglin die ik wel had willen nemen voor 750k trouwens, zo eentje wanneer ie niet 4 keer valt voor etappe 7 :p

Jori

250.000, en ik kreeg het niet vrijgemaakt... Ach, hoe erg kan zo'n Torres nou tegenvallen.... Movistar met fucking Samitier en Pedrero als klassementsmannen, daar mag je ook gewoon de licentie van intrekken, manmanman.

Ballerini is ook echt zo'n hele goede renner die vooraf gewoon helaas niet uitkon qua punten en nu zit alles mee of tegen, net hoe je het bekijkt. De truipunten van Almeida, de mechanische pech van Hodeg in etappe 4, de mislukte lead-out deze etappe met truipunten, tja.

Enige troost was dat door Vanhoucke hoogstwaarschijnlijk Oldani niet aan sprinten is toegekomen. Wat zat die al goed in waaier 1 in positie.

João Bicicleta

Morgen nummer 4 voor Demare?

1 2 ... 137 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.