Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 138 ... 191 192
lnnrt

Ik maak hem in ieder geval kopman

Jasperdewaal11

What the F* was er met Cimolai, iemand iets meegekregen ? Ik heb dat even gemist.

Threeohthree

'@Jasper : was naar de kapper

Warmebakker

Gaviria nu officieel een miskoop voor wie hem heeft. Gaat nooit meer de punten halen die nodig waren.

KV

Vendrame was blijkbaar betrokken in de val met Gallopin (die moest opgeven) en daardoor niet mee kunnen sprinten. Hopelijk is hij morgen hersteld!
Sta nu op 98,6% zonder Almeida waardoor mijn goed sprint/heuvelteam telkens deels teniet gedaan wordt. Ik denk/hoop dat hij er zondag toch eens doorheen zakt ;-)

Laatst gewijzigd
BlingSagan

De vooraf al niet zo slimme gok om Gaviria kopman te maken, pakte achteraf dus niet goed uit.
Gewoon accepteren dat Démare momenteel de beste sprinter is en Sagan kopman maken was zoveel slimmer.

daandej

Morgen gaviria opstellen of is het te zwaar voor hem ?

Heb op de bank nog ganna konrad nibali

rev

Ik zou Gaviria opstellen, hij zag er goed uit vandaag😂

Guido73

'@Daan de Jager Kijk even naar het profiel, dan weet je het vrij snel...

Zadelpen

Gisteren getracht alle roering wat tegengas te geven. En vandaag bleek dat terecht. Wat een afzichtelijk lage uitslag. Totaal onverwacht wordt team Zadelpen weg gereden.

Alsof je gehaast net op tijd voor de bus bent. Maar dat je dan niet mee mag omdat je strippenkaart niet meer geldig is.

Dat gun je niemand. Onweelde!

Jori

Team Zadelpen die zelfs niet meer met de bus mee kan? dat is een zure constatering. Laten lopen en op de Vuelta richten dus?

La Primavera

Sorry Zadelpen.. we kunnen niet iedereen gratis mee laten liften.

Wimbo

'@Zadelen
Wat een heerlijk bericht weer.
Kijk al uit naar morgen.😉

Wimbo

Zadelpen dus.😁

Pietje Precies

Op voorhand was etappe 4 ook al voor Ballerini. Ik denk zelf niet dat mechanische pech voor Hodeg impact heeft gehad op Ballerini zijn prestatie die dag

Wel spijtig dat ie ook op dagen als deze kneiterveel punten pakt

Voor de ronde had ik niet verwacht leuk te stijgen in sprintetappes, met eigenlijk maar 4.5 sprinters in de gelederen. Mazzel met opvullers :)

Bode80

Ik heb Almeida helaas ook niet maar wel 3x DQS in mijn team die ik erg fijn kan gebruiken voor opvulling.

KV

Pello ging niet voor een klassement gaan. Iemand al opgevangen dat hij toch zou veranderd zijn van mening ondertussen?

Jori

'@Pietje: Op voorhand was etappe 4 idd iets voor Ballerini, aldus Ballerini zelf :p Als Hodeg erbij had gezeten, was echt wel de kaart Hodeg getrokken. Vandaar dat Keisse bijv. ook nog op kop reed om hem terug te krijgen en dat Hodeg vooraf door DQS en zijn teamleider ook naar voren was geschoven als de sprinter ipv we gaan het per dag wel zien. Anders hadden die geen moeite meer gedaan, als het toch sowieso voor Ballerini was geweest.

En extra mooi dagje Pietje, namelijk Fuglsang die ineens wordt gered door de ploeg van Yates, maar met name Ineos dat moet wel als extra geluk voelen.

Rawolf

Hodeg heeft na zijn val vorig jaar in Eurometropole nooit meer een goede sprint gereden.

Ballerini leek ook vandaag weer sterker en beter dan Hodeg.

Jofferde

Abandon Affini

Jori

Ik ga ook zeker niet doen alsof ikzelf vind dat Hodeg een betere kans maakt, enkel dat DQS dus aangaf voor Hodeg te gaan, maar dat de resultaten daarvan al 2x in het voordeel van Ballerini vallen, naast de nodige teampunten. Molano sprint immers ook beter dan Gaviria en Consonni beter dan Viviani

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

En met Affini de 3e uitvaller te pakken.....

vevie

Gisteren getracht alle roering wat tegengas te geven. En vandaag bleek dat terecht. Wat een afzichtelijk lage uitslag. Totaal onverwacht wordt team Zadelpen weg gereden.

Alsof je gehaast net op tijd voor de bus bent. Maar dat je dan niet mee mag omdat je strippenkaart niet meer geldig is.

Dat gun je niemand. Onweelde!


Een team Zadelpen in mineur levert wel altijd mooie reacties op. Wie weet weet je het tij nog te keren.

Jofferde

Abandon Gallopin

Daan Brakenhoff

Affini is wel balen zeg. Had ik goed kunnen gebruiken bij de 2 tijdritten...

1 2 ... 138 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.