Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 139 ... 191 192
KV

Pff. Echt jammer voor zijn keuze tov Cerny. Maarja, was voor de zekere teampunten van Yatesie...

Wielrennertje

De sprintetappes zijn lekker scoren voor mijn ploeg kan ik ondertussen wel vaststellen. Zit nu lekker in de lift omhoog, maar ben bang dat de 3e week een aardige tegenvaller gaat worden..

Ludi

Na een slechte yates een affini die uitvalt komt mij wel goed uit, maar is wel dubbel zuur voor veel spelers

Aadjenr11

Niet dat het er meer toe doet, maar zie ik opeens de kapper in de top 10 staan. Daar had ik vandaag natuurlijk niet op gerekend. Vandaag 0,2% erbij en gestegen naar 77,7%. Morgenochtend de frustratie er zelf maar uittrappen dan!

kevinraar

heb 329 punten gehaald ben weer gestegen nu van 173 naar plek 68

Benzardi

53%..........................meer wil ik niet zeggen.

Ludi

Kevin, top 100, lekker man!

Jasperdewaal11

En gaat NEC weer is promoveren naar de eredivisie kevin ? ;)

Ludi

Nee ;)

kevinraar

ik hoop het je hebben wel een team om de play offs te halen direct promoveren zie ik helaas niet gebeuren

Valvuillerdemoz

'@Benzardi: hahaha, sorry vind het wel mooi dat ik nog om iemand kan lachen met mijn 60,7%.
En. Go Kevin! Op naar de top 10! 💪

Henk

Ik sta op plek 25 ( 99,9%), maar heb wel Thomas Vlasov en Yates in mijn team.
Kan een probleem worden in de bergen.
Hopelijk blijven Claudia, Hindley en Konrad het goed doen.

zomaareens

Morgen gaat demare toch eraf liggen zeker?

Boris Galibier

Morgen geen uitzending op Eurosport. Alleen op de app/Eurosport player.
Keuze voor kopman niet eenvoudig met die puist op 24 en op 10 km van de meet.
Denk niet dat Demare er heel soepel overheen komt. Sagan of Matthews?

Guido73

Morgen de Giro wel live op Eurosport maar op de 2

kevinraar

morgen massasprint?

Guido73

Massastart morgen

Lo Zar

Waaiers tussen km 50 en km 80

Papa Bart

Ik blijf maar rond de mid eighties hangen. We doen er dus een schepje bovenop, te beginnen met morgen.

Bling (c)
Vendrame
Masnada
Knox
Demare
Battaglin
Almeida
Konrad
Kelderman

Ik twijfel of ik iemand er uit haal voor Castroviejo ivm eventuele ontsnapping, en ik twijfel of Demare het wel haalt, dan wel halen wil, het is listig genoeg, en behalve zondag komen er nog een stuk of drie etappes die veel meer voor de sprinters zijn. Het wordt in ieder geval prachtig weer morgen.

Rawolf

Ik durf Arnaud 'roze wolk' Demare niet thuis te laten voor morgen, in deze flow kan veel.

Masterw

Vrees dat Démare er af vliegt

Tour de Flits

Ik neem Demare ook mee morgen, enige twijfel is De Gendt maar denk niet dat het parcours zwaar genoeg is. Captain waarschijnlijk Bling

jsprunk

Démare is een no-brainer voor de dagopstelling, maar voor kopman zijn Matthews en Sagan betere keuzes imo.

Boris Galibier

Eens. Daarom de vraag is het zo zwaar dat alleen Matthews meekan op de laatste 2 hellingen of gaat Sagan mee?
En is Sagan dan sneller in de sprint? Dat is tot nu toe vaak zo alleen niet als het te zwaar is geweest (meerdere hellingen).
Daarom denk ik ook dat Bling een betere keuze is als kopman. Zeker een veiliger keuze.

Boris Galibier

Zondag wordt een mooie finish, benieuwd wie op zo’n steile aankomst na 4 cols de beste benen heeft.
Kelderman?

1 2 ... 139 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.