Leuk zeg, al die gefrustreerde reacties hier te lezen. Ik heb de 5 miljoen van Sagan anders besteed, zeer weloverwogen. Tot nu toe overwegend spijt van, maar vandaag maakt daarvan iets goed. En dan lees ik hierboven dat ik louter ben gestegen, omdat ik er niets van kan, en dus wel Matthews als kopman moest aanklikken. Geinig. Trouwens alsnog Gaviria en Barbier op de bank natuurlijk. En Vlasov, Thomas en Yates naar huis, net zoals iedereen.
Kelderman
Majka
Almeida
Masnada
Hindley
Nibali
Konrad
Deze namen staan sowieso vast. Voor de overige 2 plekjes de keus maken tussen Ganna (voor de 2e keer in de vlucht?), Guerreiro (gaat ie eindelijk wat doen), Pernsteiner (voornamelijk 15 t/m q
20) of Ulissi (neig ik te banken).
Ben het eens met Nasibal. Ik snap soms er geen snars meer van. Gelukkig falen te wijten aan eigen keuzes (Gaviria ipv Demare op het laatste moment).
Wat was dit een zaterdag onwaardige etappe. Mensen die Barbier en Gaviria hadden opgesteld klikken MI er zo maar wat in. En dan zie je Sagan niet meesprinten, en wel moeite doen voor 2 puntjes...
Morgen maar eens nadenken wie ik er in klik. Misschien alle sprinters, en Konrad als kopman..
Ronnie en Zeewolde, overigens beter lezen. Nasibal zegt ook dat mensen zijn die weloverwogen keuzes maken. Daar begint hij mee.
Mensen die geen wielrennen volgen zoals de meesten hier hadden Gaviria en Barbier nooit vandaag genomen aangezien die 1) niet kunnen klimmen, en 2) niets te zoeken hebben voor die paar puntjes voor de puntentrui.
Ik denk overigens dat Almeida de Giro wint, omdat de Giro vroegtijdig wordt beëindigd. Ik hoop morgen Wilco in het roze, dan wordt het toch nog een beetje het aankijken waard. Voor de rest verveel ik mij stierlijk... Wat een saaie etappes, en wat jammer dat profiteurs ook nog winnen.. Ik wil gvd gewoon echte koers zien, niet dat afwachtende..
Overigens was gisteren wel de moeite waard.
Overigens vond ik het wel logisch dat Sagan niet mee sprintte: hij wil een etappe wínnen. Dat hij vervolgens ook ‘met opzet’ laatste wordt van zijn grupetto is wel een blijk van zijn grinta; ofwel de afwezigheid daarvan.
Wat me verder opvalt in de uitslag: ook ‘met opzet’ achterin gefinished zijn Conti en Ganna... en wat mij betreft de ‘dark horse’ voor morgen: Jack Haig.
Als je die morgen kopman maakt verwacht ik wel als dank een flesje wijn van je! EDIT: hij wordt ook getipt trouwens...
Zelf vandaag verdienstelijk maar niet meer dan dat. We blijven voorlopig in de top 500 rondhangen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.