Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 144 ... 191 192
Henk

Dowsett en de kapper niet opgesteld vandaag.
Toch gestegen naar plaats 13.

Poeksel

Démare op achterstand met vier ploeggenoten bij zich, er moet iets aan de hand geweest zijn. Valpartij, materiaalpech of ziekte?

Laatst gewijzigd
zeewolde

Leuk zeg, al die gefrustreerde reacties hier te lezen. Ik heb de 5 miljoen van Sagan anders besteed, zeer weloverwogen. Tot nu toe overwegend spijt van, maar vandaag maakt daarvan iets goed. En dan lees ik hierboven dat ik louter ben gestegen, omdat ik er niets van kan, en dus wel Matthews als kopman moest aanklikken. Geinig. Trouwens alsnog Gaviria en Barbier op de bank natuurlijk. En Vlasov, Thomas en Yates naar huis, net zoals iedereen.

danusz1986

Kelderman
Majka
Almeida
Masnada
Hindley
Nibali
Konrad

Deze namen staan sowieso vast. Voor de overige 2 plekjes de keus maken tussen Ganna (voor de 2e keer in de vlucht?), Guerreiro (gaat ie eindelijk wat doen), Pernsteiner (voornamelijk 15 t/m q
20) of Ulissi (neig ik te banken).

Laatst gewijzigd
nasibal

En dan lees ik hierboven dat ik louter ben gestegen, omdat ik er niets van kan, en dus wel Matthews als kopman moest aanklikken

Of je goed bent in Scorito weet ik niet, maar lezen is duidelijk ook niet jouw strong suit. Kan gebeuren.

Laatst gewijzigd
Landeirovic

Hoe mooi het allemaal zou zijn. Maar Ganna verwacht ik morgen echt niet. Mag mij altijd nog eens verrassen.

ditisdavid

Als Ganna zijn bergtrui wil verdedigen zal hij zeker mee willen morgen...

BlingSagan

Benieuwd wie er morgen voor het bergklassement gaan.
De Gendt, wie nog meer ?

De Tourminator

Ook hier die verdomde Gaviria op het bankie .... Wel gestegen en sta nu op zilveren bekertje. Maar de bergen komen er aan en zonder Thomas, Yates en Vlasov heb ik er weinig vertrouwen in. Maar wat een Giro is dit, de Grand Tour was makkelijker te voorspellen.

Lo Zar

Morgen veel wind in de bergen, gaat dit van invloed zijn?

Yskoud

Morgen juist Ulissi mee, kopgroed gaat alle ruimte krijgen en wind tegen op de klim, dus sprinten in de laatste km.

Zadelpen

Ik ga voor Matthews als 9de man. Paar puntenpuntjes, plus Wilco in het rose. More thrilling dan saai voor Demare gaan. Want meer keuze heb ik niet meer.

Edit

Nee, ga toch anders doen haha.

Laatst gewijzigd
bakfiets

Gaviria en barbier hier ook op de bank. Mathews dan weer wel als captain. En de uitslag is idd vreemd. Dat sagan hier niet meesprint is niet te verklaren.

Benzardi

We zijn weer gestegen met 0,3%, hierdoor komen wij op de legendarische score 53,3%.
Maar we zijn nog strijdvaardig,............ geloof ik.

Trouwens waar is die Ciccone gebleven?
Zal die morgen iets gaan doen?

Aanklampen

Ben het eens met Nasibal. Ik snap soms er geen snars meer van. Gelukkig falen te wijten aan eigen keuzes (Gaviria ipv Demare op het laatste moment).

Wat was dit een zaterdag onwaardige etappe. Mensen die Barbier en Gaviria hadden opgesteld klikken MI er zo maar wat in. En dan zie je Sagan niet meesprinten, en wel moeite doen voor 2 puntjes...

Morgen maar eens nadenken wie ik er in klik. Misschien alle sprinters, en Konrad als kopman..

Aanklampen

Ronnie en Zeewolde, overigens beter lezen. Nasibal zegt ook dat mensen zijn die weloverwogen keuzes maken. Daar begint hij mee.

Mensen die geen wielrennen volgen zoals de meesten hier hadden Gaviria en Barbier nooit vandaag genomen aangezien die 1) niet kunnen klimmen, en 2) niets te zoeken hebben voor die paar puntjes voor de puntentrui.

Ik denk overigens dat Almeida de Giro wint, omdat de Giro vroegtijdig wordt beëindigd. Ik hoop morgen Wilco in het roze, dan wordt het toch nog een beetje het aankijken waard. Voor de rest verveel ik mij stierlijk... Wat een saaie etappes, en wat jammer dat profiteurs ook nog winnen.. Ik wil gvd gewoon echte koers zien, niet dat afwachtende..

Overigens was gisteren wel de moeite waard.

Westland95

Maar ik neem toch aan dat er geen winnaar wordt uitgeroepen als de Giro vroegtijdig beëindigd wordt?

rev

Waarom zijn er aantal zo zeker van dat giro niet wordt uitgereden?

Poeksel

Voor één van ons geldt dit blijkbaar, rev:

lezen is duidelijk ook niet jouw strong suit.

Want ik heb dat hier niet gelezen.

S. Dauert

Overigens vond ik het wel logisch dat Sagan niet mee sprintte: hij wil een etappe wínnen. Dat hij vervolgens ook ‘met opzet’ laatste wordt van zijn grupetto is wel een blijk van zijn grinta; ofwel de afwezigheid daarvan.

Wat me verder opvalt in de uitslag: ook ‘met opzet’ achterin gefinished zijn Conti en Ganna... en wat mij betreft de ‘dark horse’ voor morgen: Jack Haig.
Als je die morgen kopman maakt verwacht ik wel als dank een flesje wijn van je! EDIT: hij wordt ook getipt trouwens...

Zelf vandaag verdienstelijk maar niet meer dan dat. We blijven voorlopig in de top 500 rondhangen.

Aanklampen

Logisch dat hij niet meesprintte? Maar wel sprint voor 2 punten bij de tussensprint. Leg me dat eens uit? Op de meet lagen nog 10 punten

zomaareens

Wat te denken van sagan en matthews in de dagvlucht morgen?

hartstikkebedankt

Aparte uitslag van de kapper. Klimt steeds beter, morgen maar kopman maken

Poeksel

Haig is goed in vorm getuige zijn recente resultaten en moet de boel redden voor zijn team na het uitvallen van Yates. Topfavoriet voor morgen inderdaad.

Nul verstand

Flugeltje kopman maken!

1 2 ... 144 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.