Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 158 ... 191 192
rev

Sjonge jonge wat is dit zuur zeg, Matthews was me captain, en nu geen dubbele punten. Dan ga je ineens van 96% naar 92%. Zet je lekker ff je team klaar in de nacht en dan gebeurt dit.

ditisdavid

Matthews had dit nooit overleefd dus tenzij hij ook in de vlucht had gezeten, of Sagan/Almeida je alternatieve kopman was, maakt het uiteindelijk weinig uit denk ik.

Treenert

Oijoijoi dat Astana, klap op klap.

Ook Kevin in de hoek; geen Swift, Majka en Pozzo opgesteld.

Nul verstand

Pff, Scoritowise is dit een schijt Giro voor mij. Ik heb 8 renners uit de huidige top 11, maar ik sta op 71%. Hoe dan. Echt hoe dan..

rev

'@ditisdavid dat maakt toch wel veel uit, want dan had ik iemand anders kunnen neerzetten. Ik werk in de nacht dus weet niet altijd wat er in de ochtend gebeurd want dan slaap ik. Nu heb ik 8 man staan aan de start zonder captain/dubbele punten.

La Primavera

9 man in de top 14 waarvan 6 opgesteld. Hindley, Majka en Nibali niet opgesteld en Ulissi kopman en geen Sagan in het team. Achja mooie koers gezien.

Raimondas Roomsaus

Wat een giro, ondanks Fugl als kopman en 13 man nog maar in koers vandaag gestegen naar plek 87..

Yskoud

Blij dat ik McNulPunty heb opgesteld vandaag, al is het maar om nasibal te pesten.

danusz1986

Ulissi captain is balen net als Hindley niet opgesteld. Gewisseld voor Demare. Nog steeds 1.7 gestegen. Met Sagan als captain maak je een aardige sprong. Voelde me al niet helemaal lekker met Ulissi.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Hopen dat Peter de Grote morgen even lek rijdt ofso.. begint toch wel aardig te scoren.

Ludi

Die mcnulty, mooi man

+1.6%, weer boven de 97%, prima

Mas Nada

McNulty blijft ook verrassen ja! die had beter vanaf de bank de band kunnen dragen dan Ulissi.. Scorito-technisch dus mager. Sagan, Almeida en Swift halen wat kastanjes uit het vuur. Bovenal een mooie etappe gezien, en nu doorgaan tot aan Milaan.

Henk

Ik ben Thomas, Yates, Vlasov, Barbier en Matthews verloren maar sta nog steeds 25.
Dat zal niet zo blijven, maar de rest heeft natuurlijk ook veel renners verloren.
Vandaag overigens Hindley, Majka en Pernsteiner niet opgesteld.
Maar ook dat zullen de meeste wel hebben.

Don Gielius

Wat een etappe was me dit. Waar haalt Sagan het nog na een hele dag in de aanval en een frisse Bilbao bijna op zijn wiel. Enorme prestatie!

Ik ga de mist in met mijn opstelling hier en was te laat met cashen voor 138 euro op Bilbao met 15 euro inzet, gulzig als ik was met kans op 500 euro, maar van zo'n nummer kan je echt alleen maar genieten. Zeker na wat er deze ochtend allemaal is gebeurd.

Morgen revanche voor Démarre dan maar.

Papa Bart

Ik woon in de west, ik wordt zes uur later wakker dus geen vervanging voor Matthews die ook mijn captain was.

Desondanks een paar plekkies gestegen maar ik denk dat die stijging alleen maar veroorzaakt wordt doordat spelers deze Giro voor gezien houden. Vanaf nu zo veel mogelijk op safe spelen, saai maar effectief.

En hoe jammer is het dat zo’n leuke etappe niet met een compleet peloton is verreden.

De Condor van Echt

Tja, 3 man in de top-20 niet opgesteld; had alleen Sagan, Kelderman, Masnada en Ulissi (c). Majka, Nibali en Claudia op de bank :( . Aantal procent gedaald naar 85%. . Zelden een ronde meegemaakt waarin ik zo vaak zo grotesk met mijn opstellingen heb misgetast. Lichtpunt: voor mijn WCS-poule zou het wel eens een mooie dag kunnen zijn geweest..

nasibal

Het is voor mij wel de Giro van de verkeerde keuzes. Geniaal plan om Sagan vlak van te voren als kopman in te wisselen voor Ulissi. Maar ach, vooraf was daar natuurlijk ook wel wat voor te zeggen natuurlijk. Wel fijn dat ik besloot om Majka er in te klikken op het lege plekje van Matthews.

Mc-Dikkeluldriebier-ty bewijst ook weer mijn ongelijk trouwens, mag ook gezegd worden nu!

Starlynk

McVeelPunty weer eens op het bankje! Wat een held! :D Hopelijk gaat ie nou gewoon de witte trui winnen en er niet weer doorheen kakken als ik 'm wel opstel :p

SvenVDB

Pff, wat een kutdag vandaag. Ulissi (c) en Bilbao, Konrad, Majka en Nibali op het bankje gelaten. Een 120 punten gemist dus, 170 zelfs als ik Sagan kopman had gemaakt.

Fel gezakt naar 94,5%.

Daan Brakenhoff

Heerlijke etappe zeg. Sagan die zo wint doet me echt denken aan een jaar of 4 geleden. Hij bewijst maar weer dat je scorito zonder Sagan niet eens mag overwegen. Verder leuk dat McNulty 2e wordt en zo het gemis van Majka en kopman Diego compenseert

KV

Ook laatste keer dat Ulissi het vertrouwen krijgt. Hoe kan die nu niet in die eerste groep zitten op zo'n parcours?

DancingIndurain

Kan iedereen meteen ook ophouden dat Almeida alleen een goede keuze was door de onverwachte roze trui.

nasibal

Morgen mooi dagje voor Torres

Tour de Flits

Wat een drama hier ook vandaag, verkeerde kopman, verkeerde renners. Laten we maar snel gaan puzzelen voor de Vuelta

Rawolf

"Morgen mooi dagje voor Torres"

Blijven dromen

1 2 ... 158 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.