Wat een etappe was me dit. Waar haalt Sagan het nog na een hele dag in de aanval en een frisse Bilbao bijna op zijn wiel. Enorme prestatie!
Ik ga de mist in met mijn opstelling hier en was te laat met cashen voor 138 euro op Bilbao met 15 euro inzet, gulzig als ik was met kans op 500 euro, maar van zo'n nummer kan je echt alleen maar genieten. Zeker na wat er deze ochtend allemaal is gebeurd.
Morgen revanche voor Démarre dan maar.
Ik woon in de west, ik wordt zes uur later wakker dus geen vervanging voor Matthews die ook mijn captain was.
Desondanks een paar plekkies gestegen maar ik denk dat die stijging alleen maar veroorzaakt wordt doordat spelers deze Giro voor gezien houden. Vanaf nu zo veel mogelijk op safe spelen, saai maar effectief.
En hoe jammer is het dat zo’n leuke etappe niet met een compleet peloton is verreden.
Tja, 3 man in de top-20 niet opgesteld; had alleen Sagan, Kelderman, Masnada en Ulissi (c). Majka, Nibali en Claudia op de bank :( . Aantal procent gedaald naar 85%. . Zelden een ronde meegemaakt waarin ik zo vaak zo grotesk met mijn opstellingen heb misgetast. Lichtpunt: voor mijn WCS-poule zou het wel eens een mooie dag kunnen zijn geweest..
Het is voor mij wel de Giro van de verkeerde keuzes. Geniaal plan om Sagan vlak van te voren als kopman in te wisselen voor Ulissi. Maar ach, vooraf was daar natuurlijk ook wel wat voor te zeggen natuurlijk. Wel fijn dat ik besloot om Majka er in te klikken op het lege plekje van Matthews.
Mc-Dikkeluldriebier-ty bewijst ook weer mijn ongelijk trouwens, mag ook gezegd worden nu!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.