Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 157 ... 191 192
S. Dauert

Hier helaas vanwege werk geen kans gehad om überhaupt nieuws te zien, laat staan te switchen dus helaas zonder volledige opstelling en (c) van start... daar gaat het bekertje!

wielerliefhebbervandeweek

Nou Narvaez stelt weer eens teleur, echt een ritje voor hem, gaat SaGanna op kop (leuke naam Kollie83 haha)

nasibal

Ciccone en Ganna niet opgesteld. Ulissi vanmorgen kopman gemaakt ipv Sagan. Het is duidelijk dat ik al een aantal dagen niet zo met mijn hoofd bij de Giro ben.

edit: Oh en vanmorgen ook Majka ipv Cerny op het plekje van Matthews geklikt. Zie zojuist dat Cerny het ook al geprobeerd heeft vandaag.

Laatst gewijzigd
Ludi

Ik weet nog steeds niet welke mannen goede en slechte picks zijn vandaag, genieten!

rev

Pff wordt je wakker zie je dat je kopman er uit is gegooid Matthews. Lekker is dat 6e man kwijt. En vandaag 8 ipv 9 renners

J. Bernal

Pfff, heb nog maar 13 renners in m'n team en toch heb ik het gepresteerd om Ganna niet op te stellen vandaag!

Pietje Precies

Helaas heb ik wederom Diego als captain en had dat wederom beter Fuglsang of Kelderman kunnen zijn. Daar verpruts ik het deze Giro helaas met name

Wanderson89

Vooraf was Ulissi een prima keuze. Met informatie achteraf waren we allemaal beter geweest. In de Tour is alles wat meer geregisseerd en daarom beter te voorspellen.

Ajvenema

Typisch, Ganna was mn nr 10 vandaag, zowel Guerreiro, Vendrame, Cerny, Valter hebben het geprobeerd, en uiteindelijk komt Ganna weg. Bedankt Sagan :D

Don Gielius

Hahaha het is weer collectief wonden likken. Maar tenminste zagen we een leuke koers, dat is deze giro al anders geweest.

Pietje Precies

Oei, opeens is daar UAE op kop. Interessant!

JapieJapo

Lol zo weinig renners nog overhebben en dan geen Ganna opstellen...

De Condor van Echt

Haha, en ook ik heb het gepresteerd om uitgerekend vandaag Ganna _niet_ op te stellen. Hilarische Giro dit!

Voor degenen die wijntips willen: ze fietsen vandaag de Marche in, met als bekendste wijn de Verdicchio di Castelli di Jesi. (Verdicchio is de naam van de druif, Jesi de plaats.) Wijnen die lekker naar bloemen en kruiden ruiken, abrikoos en sinaasappel, beetje amandel. Lekker zachte structuur. Bezorgsupermarkt PicNic (erg praktisch in deze tijden) heeft een mooi geprijsd exemplaar.

nasibal

Het vervelende is vooral dat ondanks alle uitvallers iedereen voor juist deze ritten waarschijnlijk nog meer dan voldoende renners heeft. Dan valt een Ganna nog steeds snel (net) buiten de boot.

La Primavera

Ganna rijdt voor Swift toch? Tenminste dat hoop ik.

SvenVDB

Hier gegaan met dit team:

Ulissi (c)
Sagan*
Clarke*
Masnada
Knox
Ballerini
Fuglsang
Kelderman
Vendrame

Bankje:
Ganna*
Konrad
Majka
Bilbao
Nibali
Demare
De Gendt

Het was moeilijk kiezen voor de start, al bij al blij met mijn twee jongens in de vlucht.

Milanjacks

Hoe is die tweespalt in het peloton gekomen?

Milanjacks

Ik ga niet zeggen dat Ganna aan de verboden middelen zit maar het zou mij ook weer niets verbazen.

ditisdavid

Hup Pello!

Andross

Oei Fugl

Mas Nada

Lekker ritje zo na het vervelende nieuws vanochtend. Eentje voor de klassementsmannen én Sagan!

J. Bernal

Heerlijke etappe! Mooi voor Sagan, jammer foor Flugel.

Raimondas Roomsaus

Sagan op laatste moment gewisseld voor Fugl als kopman -_-

Rawolf

Hindley weer niet opgesteld als hij puntenpakt, wat een vent

Majka ook niet en Ulissi kopman, had een superdag kunnen zijn. Nog steeds stijgende waarschijnlijk

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Geen beste Scoritodag, wel genoten.

Mijn resterende klassementsrenners allemaal opgesteld maar met Ulissi kopman en geen Almeida of Sagan zijn de mogelijkheden beperkt.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 157 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.