Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 156 ... 191 192
ditisdavid

Geen kans dat de Giro uitgereden wordt, maar ook geen kans dat we morgen al klaar zijn en het spel dus geschrapt wordt. Wat een drama weer.

Don Gielius

'@Barrygoal Chris Hamilton (las ik op Twitter)

La Primavera

Iemand in mijn vriendenpooltje heeft al 12 uitvallers.. niet dat die uberhaupt een goed team had met 4 jumbo's en drie Mitcheltons maar alsnog bizar.

Pietje Precies

Vandaag wordt sowieso interessant. Dit is een zalig lastig parcours. Voor Fuglsang en hopelijk ook Kelderman een mooie kans om mannen als Nibali, Kruijswijk (mja dat hoeft nu niet meer), etc, op extra tijd te zetten

Daarnaast zullen sommige ploegen nu denken: "we kunnen niet rap genoeg die roze trui hebben"

Ik verwacht en hoop wel dat de kopgroep voor de dagzege strijdt. Ulissi (C), Guerreiro, Vendrame en Sagan zijn mee voor dat scenario. Al denk ik dat Sagan slechts zijn 6 truipunten pakt en that's it. Zat zodoende tot voor vanochtend ook lekker op het bankje

Laatst gewijzigd
Andross

Vanwege het nieuws deze ochtend mijn dagopstelling omgegooid. De Giro zal deze week wel afgeblazen worden dus ik verwacht wel wat vuurwerk door de klassementsmannen.

Yskoud

Idem, zou me niks verbazen als Vegni nu ook de etappe's omgooid en de tijdrit naar voren haalt en een extra bergrit inlast. Hij hintte de afgelopen dagen wel op een plan B met een ingekorte Giro.

Jeffrey81

Ben wel benieuwd hoeveel procent van de deelnemers Matthews nog gewoon opgesteld heeft vandaag. Zoveel tijd om te schakelen was er niet....

Weet iemand of dat nog ergens te zien is?

Ludi

Vendrame vandaag kopman. Niet de enige blijkbaar. Ulissi had ook gekund.

La Primavera

'@Jeffrey Dat is niet te zien omdat Matthews niet gestart is. Zullen wel heel wat teams met 8 of minder van start gaan vandaag en zonder kopman.

Guido73

Demare vertelt wat (bijna) iedereen al wist

''Voor mij is deze finale te lastig. Ik verwacht de klassementsmannen. Je weet niet wanneer deze Giro zal eindigen, zeker niet na de actuele gebeurtenissen. Dat zal ook wel een rol spelen.''
Arnaud Démare (Groupama-FDJ)

Jeffrey81

'@La Primavera

Ja, dat verwacht ik ook inderdaad. Blij dat ik vandaag zelf wel bovenop het nieuws zat :)

Jeffrey81

Ik heb Demare overigens wel gewoon mee. Die truipunten waren we te kostbaar met alle onzekerheden die er verder heersen.

Jori

Vendrame kopman, tot dus de bom vandaag insloeg. Toen toch maar naar Ulissi geswitcht.
Vendrame was idd zo'n renner die mee kon gaan met de kopgroep zoals hij vorige giro's bewees, maar als hij die miste, kon hij ook nog achter de koplopers meedoen in het sprintje zoals etappe 8 dus. Sagan en Matthews leken mij niet in de vlucht te mogen van Groupama, terwijl Ulissi dus waarschijnlijk minder voor een sprintje achter de winnaars te porren was.

Die muurtjes zijn echt geweldig, maar moet nog maar zien hoeveel echte koers we daarop krijgen. Na dat laatste muurtjes moeten we ook nog naar de finish en mochten er al wat verschillen zijn gemaakt op die muurtjes, is het maar de vraag (iig voor mij dan :p) hoe, wie en wat gaan rijden. Om die reden en 8 truipunten dus nog wel Démare mee (verkozen boven Majka).

Ulissi (c), Vendrame, Sagan, Démare, Kelderman, Konrad, Hindley, Masnada, Almeida

Bank: Majka (en Pernsteiner, Torres, Ganna, Campenaerts, Gaviria die geen rol meer speelden bij de keuzes vandaag)

Guido73

Met wat er nu aan het gebeuren is zou het niet van veel verstand getuigen van de klassementsrijders om vandaag niets te ondernemen, men kan natuurlijk ook blijven wachten tot het te laat is.

Daan Brakenhoff

Hier Ulissi kopman en verder:
Nibali
McNulty
Kelderman
Vendrame
Sagan
Clarke
Almeida
Masnada

Verwacht wel een beetje vuurwerk tussen de klassementrenners vandaag. Je zou toch denken dat je het roze maar zo vroeg mogelijk kan hebben deze ronde. Voor je het weet zijn we morgen klaar. Als je de kopmanpercentages optel kom je rond de 80% uit... 20% die vergeten zijn Matthews te veranderen?

Don Gielius

Hier ook Vendrame kapitein en Demare wel op de bank, voor dark horse Josef Cerny. Hij moest maar eens in de kopgroep zitten en Rosskopf heeft zijn kans al gehad. Ik heb geen Almeida, dus op een paar truipunten zal het sowieso niet aankomen. Voorlopig nog op 92%, maar zoals velen onder ons ga ik de bergen toch niet overleven. Go Josef!

Daan Brakenhoff

'@don
Josef heeft blijkbaar geluisterd naar je :) bij mij zit hij helaas op het bankje vandaag...

Rawolf

Ik heb vandaag Demare wel op de bank, Matthews gelukkig nog op tijd eruit gehaald. Haig ook kwijt.

Ulissi (C)

Sagan
Ballerini
Masnada
Almeida
Kelderman
Nibali
McNulty
Vendrame

Dat Ballerini het gaat overleven geloof ik niet zo in maar heeft sowieso de teampunten dus daarom toch hem verkozen boven Hindley.

La Primavera

Swift mag dit ritje wel winnen van mij.

Milanjacks

Ik heb demare puur erin omdat ik denk dat de andere mannen die ik heb hier geen punten gaan halen. Heb niet de illussie dat Demare hier punten gaat pakken. Maar dat heb ik ook niet bij een Ganna of Rohan Dennis.

Wellens Nietens

Oef, hier dus opeens met 7 man en zonder C van start gegaan vandaag... Dit begint wel een vervelende Giro te worden.

hartstikkebedankt

Op papier heb ik vandaag nog een goede equipe als er niet te veel vluchters hoog eindigen

Ulissi (c), Vendrame, Sagan, Masnada, Ballerini, Kelderman, Fuglsang, Bilbao, Konrad

Don Gielius

Josef heeft blijkbaar geluisterd naar je :)

Helaas,Sagan niet. Had hij enkele dagen geleden in de sprint maar half zo veel moeite gedaan als nu.. 😜

Kollie83

SaGanna op kop:)

Don Gielius

Ganna daarentegen niet meegenomen. Top weer dit 👌

1 2 ... 156 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.