'@Fietsbel
Mwoh 'belangrijk' is persoonlijk. Ik vind het heel klote voor alle betrokkenen, maar zelf verlies ik er echt geen slaap door hoor. Ik dacht vooral: Wat betekent dit voor de Giro en Wie is die renner van sunweb en wat maakt het uit voor mijn pool?. Lijkt mij logischer dan in een hoekje te gaan huilen omdat het zo erg voor Kruijswijk is. Dat mag Kruijswijk zelf doen en zou ik ook alle begrip voor hebben.
Zijn de zakdoekjes inmiddels bijna op mannen?
Ik ben er straks ook 5 kwijt. Tja, shit happens. 4 van de 5 zijn zeer vaak gekozen & Rudy was maar 500k. Van die 5 zijn er slechts 2 door Covid, dus dat valt allemaal wel mee.
Er zijn wel vaker grote rondes geweest met net zoveel of meer uitvallers. En dat begon soms al op dag 1 (ITT Tour 2017 met Valverde en Ion). Vervolgens kwam daar die ronde op dag 4 de diskwalificatie van Sagan overheen. Etc
Natuurlijk blijft het rot, maar het is wat het is. Ik zag op de vlakke sprints na weinig kansen meer voor Matthews, dus ik denk dat Sagan spekkoper wel mee zal vallen
'@fietsbel
Ga ergens ander de moraalridder uithangen dit is een forum waar we Scorito uitslagen bespreken. Dan kan je toch zeggen dat je door het uitvallen van Matthews en Kruiswijk spekkoper bent. Matthews is niet in een ravijn gestort. Die twee mannen komen er echt wel weer bovenop hoor.
Precies Kollie83. Misschien hoopt Jumbo de betere knechten nog wel naar de Vuelta te krijgen.
Vanwege die paar besmettingen hier en daar hoeft de koers wat mij betreft absoluut niet gestopt te worden. Dan had je mijns inziens niet hoeven te beginnen. Die paar besmettingen lagen wel in de lijn der verwachting. Enkel opmerkelijk/toevallig/interessant dat het meerdere toppers betreft
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.