Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 155 ... 191 192
Jeffrey81

€ 23,75 valt wel mee. Bij mij gaat het om miljoenen!

Fietsbel

'@Yskoud teams met Sagan spekkoper? Wie is er nu spekkoper met z'n 'rare' Giro? Wat een vreemde opmerking. Er zijn wel belangrijkere zaken op dit moment.

Barrygoal

Hahahahah eens Jeffrey, bij Bart is er net een halve knecht uit

Tred

Gewoon een wisselronde invoeren vanavond. Ieder mag 3 renners vervangen. Probleem voor korte termijn opgelost.

Barrygoal

'@Fietsbel haha niet zo serieus, hij heeft wel gelijk ;)

Tred

Oplossing: een ieder mag vanavond 3 renners wisselen.

nasibal

'@Fietsbel

Mwoh 'belangrijk' is persoonlijk. Ik vind het heel klote voor alle betrokkenen, maar zelf verlies ik er echt geen slaap door hoor. Ik dacht vooral: Wat betekent dit voor de Giro en Wie is die renner van sunweb en wat maakt het uit voor mijn pool?. Lijkt mij logischer dan in een hoekje te gaan huilen omdat het zo erg voor Kruijswijk is. Dat mag Kruijswijk zelf doen en zou ik ook alle begrip voor hebben.

Masterw

Aanvallers krijgen meer kans zo geen ploeg bijna om te controleren

Pietje Precies

Zijn de zakdoekjes inmiddels bijna op mannen?

Ik ben er straks ook 5 kwijt. Tja, shit happens. 4 van de 5 zijn zeer vaak gekozen & Rudy was maar 500k. Van die 5 zijn er slechts 2 door Covid, dus dat valt allemaal wel mee.

Er zijn wel vaker grote rondes geweest met net zoveel of meer uitvallers. En dat begon soms al op dag 1 (ITT Tour 2017 met Valverde en Ion). Vervolgens kwam daar die ronde op dag 4 de diskwalificatie van Sagan overheen. Etc

Natuurlijk blijft het rot, maar het is wat het is. Ik zag op de vlakke sprints na weinig kansen meer voor Matthews, dus ik denk dat Sagan spekkoper wel mee zal vallen

kevinraar

Ik heb nu 3 uitvallers allemaal door corona ga ik een keer goed gebeurd dit

Heb maar ulissi inplaats van Matthews captain gemaakt

Ragnar Lolbroek

Kan scorito niet een keer bellen met Mauro Vegni: stop er maar mee hoor, we zitten bijna aan rit 11. De lol is er nu toch af.😜

Pietje Precies

Haha ja jij hebt inderdaad tot dusver geen geluk, maar pech met de uitvallers Kevin ;)

Qua kopmanschap is het wel jammer ja. Matthews was vandaag waarschijnlijk best vaak captain gemaakt. En ik vermoed dat ie geen punten had gepakt.

raymankapeens

Ga vandaag maar safe spelen met teampunten

Ballerini stijgt plekje in puntenklassement dus die er maar in en demare voor 8p

Chef83

Hier ook al 7 uitvallers het is om van te huilen 😂😁.

Laatste plekje is voor demare ganna of majka kangert denk dat ik maar demare er in gooi voor die 8 pnt.

Mas Nada

Dan rest de vraag nog; hoeveel renners en teams komen er in Milaan aan?

Nopper

Heel jumbo niet aan de start vandaag

La Primavera

Tja enige logische besluit van Jumbo. Organisatie mag nu ook verantwoordelijkheid tonen en de koers stoppen.

Kollie83

Sunweb gaat er natuurlijk nooit uitstappen. MS en JV reden nergens meer om

Milanjacks

'@fietsbel

Ga ergens ander de moraalridder uithangen dit is een forum waar we Scorito uitslagen bespreken. Dan kan je toch zeggen dat je door het uitvallen van Matthews en Kruiswijk spekkoper bent. Matthews is niet in een ravijn gestort. Die twee mannen komen er echt wel weer bovenop hoor.

Pietje Precies

Precies Kollie83. Misschien hoopt Jumbo de betere knechten nog wel naar de Vuelta te krijgen.

Vanwege die paar besmettingen hier en daar hoeft de koers wat mij betreft absoluut niet gestopt te worden. Dan had je mijns inziens niet hoeven te beginnen. Die paar besmettingen lagen wel in de lijn der verwachting. Enkel opmerkelijk/toevallig/interessant dat het meerdere toppers betreft

Laatst gewijzigd
kevinraar

Zou er nog iemand zijn die geen uitvallers heeft? Ik heb er nu 4

Don Gielius

En zo zijn we met 2 teams minder, maar zit de kamergenoot van Michael Matthews zo meteen wel weer tussen 144 andere renners. Logica 🤔😁

Jeffrey81

Mas Nada... de vraag is eerder of er uberhaupt iemand Milaan haalt denk ik...

Barrygoal

Wie was zijn kamergenoot dan, kruijswijk bijvoorbeeld lag alleen

thijzersterk

Biedt iemand meer dan 8 uitvallers? Zal wel niet lang duren totdat de stekker eruit gaat, dit zal de onvoorspelbaarheid echter wel doen toenemen dus vandaag kan al erg interessant worden.

1 2 ... 155 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.